Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

 

Мета: пояснити розміщення компонентів дій при письмовому обчисленні виразів на сумісні дії; прокоментувати розв’язання задачі з буквеними даними; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

• Розв’язання задачі № 346 записати по діях.

• Пояснити прийом порівняння виразів завдання № 345. Назвати знаки, які вставили у вирази.

2. Розв’язати приклади й зробити перевірку.

36 604 - 13 344, 480 003 - 51 977.

3. Виконати дії.

7 686 + 20 606 + 194, 4 250 + 18 835 + 10 834.

4. Індивідуальна робота за картками

Картка 1

Із 800 колобків 240 були з рудими зачісками, 320 з жовтими, а із зеленими — 110 колобків. Скільки колобків зачісок не мали?

 

Картка 2

У Попелюшки в мішку 6 000 зернят, причому 1/3 з них пшеничні, а 1/10— кукурудзяні. На скільки більше пшеничних, ніж кукурудзяних зерен у Попелюшки?

 

5. Фронтальне опитування

Гра «Хто швидше?»

Грають по одному учню від команди (клас поділено на 2 команди). Один обчислює суми по рядках, другий — по стовпчиках. Виграє той, хто швидше порахує.

 

 

II. Повторення та узагальнення матеріалу

1. Перетворення іменованих чисел. Завдання № 348 (самостійно)

2. Розв’язання прикладів № 349 (за варіантами: І варіант — верхній рядок, ІІ варіант — нижній рядок)

3. Фізкультхвилинка

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання задач № 350

2. Розв’язання задачі № 351 за коротким записом

a — перше число;

a · 4 — друге число;

a a · 4 — сума чисел.

3. Самостійне розв’язання задачі № 352 за малюнками

 

 

4. Розв’язання нерівностей за вправою № 353

На дошці — картки:

Учитель показує картку з нерівностями, а учні вибирають з поданих чисел ті значення, за яких нерівності є правильними.

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 354, 355.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
1
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!