і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на рух.

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії.

Задачі на рух.

Конспект відкритого уроку

з математики

у 4 класі

учитель

Хілай Лариса Миколаївна

Конспект уроку математики в 4 класі

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на рух.

Мета: вдосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами, виконувати ділення іменованих чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

І. Орг.момент. Оголошення теми уроку.

Слайд 1

Сьогодні на уроці запрошую вас у подорож. Куди ми відправляємося ви дізнаєтесь, коли пригадаєте прислів я та вислови.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Слайд 2

Нашу подорож ми розпочнемо із математичного диктанта.

4*9=36 6*3=18 5*6=30 3*7=21

2*5=10 5*9=45 4*2=8 5*4=20

4*7=28 7*7=49 3*4=12 5*3=15

7*9=63 9*9=81 5*8=40 6*8=48

5*5=25 6*9=54 8*8=64 9*10=90

Ми будемо подорожувати нашім містом, дізнаємось, які споруди нашого міста стали сімома чудесами Маріуполя. Кожне натупне завдання познайомить нас з одним із них.

Слайд 3

Ітак, ми відправляємося за годинниковою стрілкою від числа 1778 ( рік заснування міста Маіуполь), зробіть усні обчислення (1778-1703=75 :15 =5 * 300= 1500 + 500= 2000- 47=1953

1953 – це рік, коли були побудовані будинки зі шпилями, які є одним з чудес Маріуполя.

ІІІ. Вправи на повторення

Слайд 4

Обчисліть вираз.

( 816 : 8 + 3069 : 9 – 146):9 = ( 33)

33 м – висота другої значної споруди – водонапірної башти.

Слайд 5

Повторимо , як знайти дріб від числа. ( щоб….)

Наступна споруда –чудо –це Драматичний театр.

Розв яжіть задачу.

У драмтеатрі -800 місць. Скільки квитків продали на спектакль, якщо зал був заповнений на ¾?

800: 4· 3= 600(КВ.)

Слайд6

Вирушаємо до Приморського району нашого міста. Там височіє відомий багатьом нашім дітям Спорткомплекс « Іллічівець».

А знаєте скільки глядачів вміщують його трибуни? 5600

Спробуйте припустити , скільки спортсменів одночасно можуть у ньому займатися? 600 ( щелк)

Що дізнаємось, поставивши між цими числами + ?

Що дізнаємось, поставивши між цими числами -?

ІV. Робота над задачею

Слайд 7

Задача

Два орла вилетіли одночасно з гнізда і полетіли в протилежних напрямках. Один летів зі швидкістю 20 км / год, а інший зі швидкістю

25 км/год. На якій відстані вони будуть через 4години?

Слайд 9 І спосіб

1)20 · 4= 80 (км ) – відстань І птаха.

2)25· 4 = 100(км) – відстань ІІ птаха.

3) 80+100= 180 ( км)

Відповідь: на відстані 180 км вони будуть через 4 години.

Слайд 10 ІІ спосіб

1)20+25= 45(км/год) – загальна швидкість двох птахів.

2) 45· 4 = 180(км)

Відповідь: на відстані 180 км вони будуть через 4 години.

Слайд 13

V. Фізкультхвилинка

V І. Робота в парі

Слайд 14

Розв яжіть рівняння та ви дізнаєтесь висоту двох атракціонів(башти вільного падіння та лупінга)

Якщо різниця між відповідями дорівнює 6 , то ви правильно розв язали рівняння

( Два учні – на індивідуальній дошці)

Х =24 У = 18

Зробіть взаємо перевірку ( дію множення перевіряємо…… діленням)

V ІІ. Робота над площею

Слайд 15

Площу якої фігури ми навчилися визначати у 4 класі. ( прямокутника)

Повторимо площу прямокутника, щоб відвідати Храм Архистратіга Михайла на лівому березі річки Кальміус. ( S= а·в )

Площа , яку займає це диво Маріуполя дорівнює 40га

Переведіть у м² - 40000 м²

Слайд 16

Уявіть, що деяка споруда на плані виглядає так…..

Знайдіть за планом площу прямокутника, якщо відомо, що довжина прямокутника 8 см , а периметр прилеглого до цієЇ сторони рівностороннього трикутника дорівнює -15 см

Слайд17

Перевірка задачі

Слайд18

  • Домашнє завдання

С. 123 № 823, № 825

Сьоме чудо Маріуполя

V ІІІ. Підсумок уроку.

Слайд18 Рефлексія

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вдосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами, виконувати ділення іменованих чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    155
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер материала
    JP377099
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти