і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на рух.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії.

Задачі на рух.

Конспект відкритого уроку

з математики

у 4 класі

учитель

Хілай Лариса Миколаївна

Конспект уроку математики в 4 класі

Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на рух.

Мета: вдосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами, виконувати ділення іменованих чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

І. Орг.момент. Оголошення теми уроку.

Слайд 1

Сьогодні на уроці запрошую вас у подорож. Куди ми відправляємося ви дізнаєтесь, коли пригадаєте прислів я та вислови.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Слайд 2

Нашу подорож ми розпочнемо із математичного диктанта.

4*9=36 6*3=18 5*6=30 3*7=21

2*5=10 5*9=45 4*2=8 5*4=20

4*7=28 7*7=49 3*4=12 5*3=15

7*9=63 9*9=81 5*8=40 6*8=48

5*5=25 6*9=54 8*8=64 9*10=90

Ми будемо подорожувати нашім містом, дізнаємось, які споруди нашого міста стали сімома чудесами Маріуполя. Кожне натупне завдання познайомить нас з одним із них.

Слайд 3

Ітак, ми відправляємося за годинниковою стрілкою від числа 1778 ( рік заснування міста Маіуполь), зробіть усні обчислення (1778-1703=75 :15 =5 * 300= 1500 + 500= 2000- 47=1953

1953 – це рік, коли були побудовані будинки зі шпилями, які є одним з чудес Маріуполя.

ІІІ. Вправи на повторення

Слайд 4

Обчисліть вираз.

( 816 : 8 + 3069 : 9 – 146):9 = ( 33)

33 м – висота другої значної споруди – водонапірної башти.

Слайд 5

Повторимо , як знайти дріб від числа. ( щоб….)

Наступна споруда –чудо –це Драматичний театр.

Розв яжіть задачу.

У драмтеатрі -800 місць. Скільки квитків продали на спектакль, якщо зал був заповнений на ¾?

800: 4· 3= 600(КВ.)

Слайд6

Вирушаємо до Приморського району нашого міста. Там височіє відомий багатьом нашім дітям Спорткомплекс « Іллічівець».

А знаєте скільки глядачів вміщують його трибуни? 5600

Спробуйте припустити , скільки спортсменів одночасно можуть у ньому займатися? 600 ( щелк)

Що дізнаємось, поставивши між цими числами + ?

Що дізнаємось, поставивши між цими числами -?

ІV. Робота над задачею

Слайд 7

Задача

Два орла вилетіли одночасно з гнізда і полетіли в протилежних напрямках. Один летів зі швидкістю 20 км / год, а інший зі швидкістю

25 км/год. На якій відстані вони будуть через 4години?

Слайд 9 І спосіб

1)20 · 4= 80 (км ) – відстань І птаха.

2)25· 4 = 100(км) – відстань ІІ птаха.

3) 80+100= 180 ( км)

Відповідь: на відстані 180 км вони будуть через 4 години.

Слайд 10 ІІ спосіб

1)20+25= 45(км/год) – загальна швидкість двох птахів.

2) 45· 4 = 180(км)

Відповідь: на відстані 180 км вони будуть через 4 години.

Слайд 13

V. Фізкультхвилинка

V І. Робота в парі

Слайд 14

Розв яжіть рівняння та ви дізнаєтесь висоту двох атракціонів(башти вільного падіння та лупінга)

Якщо різниця між відповідями дорівнює 6 , то ви правильно розв язали рівняння

( Два учні – на індивідуальній дошці)

Х =24 У = 18

Зробіть взаємо перевірку ( дію множення перевіряємо…… діленням)

V ІІ. Робота над площею

Слайд 15

Площу якої фігури ми навчилися визначати у 4 класі. ( прямокутника)

Повторимо площу прямокутника, щоб відвідати Храм Архистратіга Михайла на лівому березі річки Кальміус. ( S= а·в )

Площа , яку займає це диво Маріуполя дорівнює 40га

Переведіть у м² - 40000 м²

Слайд 16

Уявіть, що деяка споруда на плані виглядає так…..

Знайдіть за планом площу прямокутника, якщо відомо, що довжина прямокутника 8 см , а периметр прилеглого до цієЇ сторони рівностороннього трикутника дорівнює -15 см

Слайд17

Перевірка задачі

Слайд18

  • Домашнє завдання

С. 123 № 823, № 825

Сьоме чудо Маріуполя

V ІІІ. Підсумок уроку.

Слайд18 Рефлексія

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вдосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами, виконувати ділення іменованих чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    340
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    JP377099
  • Вподобань
    0
Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь