Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Знаходження значень виразів на сумісні дії.

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VG110553
За публікацію цієї методичної розробки Хілай Лариса Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №VG110553
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Знаходження значень виразів на сумісні дії різ-них ступенів. Математика 4 кл.
Слайд № 1

Знаходження значень виразів на сумісні дії різ-них ступенів. Математика 4 кл.

Математичний диктант 36 10 28 63 25 18 45 49 81 54 30 8 12 40 64 21 20 15 48 90
Слайд № 2

Математичний диктант 36 10 28 63 25 18 45 49 81 54 30 8 12 40 64 21 20 15 48 90

7 чудес Маріуполя ? днів у тижні ? нот ? чудес світу ? козенят у казці ? разів відміряють, щоб відрізати ? кольорів веселки ? одного не чекають Д О...
Слайд № 3

7 чудес Маріуполя ? днів у тижні ? нот ? чудес світу ? козенят у казці ? разів відміряють, щоб відрізати ? кольорів веселки ? одного не чекають Д О Р О Ж О П

Усний рахунок 1953 1778 -1703 : 15 +500 -47 * 300
Слайд № 4

Усний рахунок 1953 1778 -1703 : 15 +500 -47 * 300

Обчисліть вираз (816: 8+ 3069:9 - 146): 9= = 33
Слайд № 5

Обчисліть вираз (816: 8+ 3069:9 - 146): 9= = 33

Шукаємо дріб від числа 600 кв. Задача У драматичному театрі 800 місць. Скільки квитків продали на спектакль, якщо зал був заповнений на ¾? 800 : 4· 3=
Слайд № 6

Шукаємо дріб від числа 600 кв. Задача У драматичному театрі 800 місць. Скільки квитків продали на спектакль, якщо зал був заповнений на ¾? 800 : 4· 3=

5600 5600 600 600
Слайд № 7

5600 5600 600 600

Два орла вилетіли одночасно з гнізда і полетіли в протилежних напрямках. Один летів зі швидкістю 20 км / год, а інший зі швидкістю 25 км/год. На як...
Слайд № 8

Два орла вилетіли одночасно з гнізда і полетіли в протилежних напрямках. Один летів зі швидкістю 20 км / год, а інший зі швидкістю 25 км/год. На якій відстані вони будуть через 4години?

Задача на рух t=4 год ?км ?км ?км 20 км/год 25 км/год
Слайд № 9

Задача на рух t=4 год ?км ?км ?км 20 км/год 25 км/год

Розв'язання задачі: І спосіб 1)20 · 4= 80 (км ) – відстань І птаха. 2)25· 4 = 100(км) – відстань ІІ птаха. 3) 80+100= 180 ( км) Відповідь: на відст...
Слайд № 10

Розв'язання задачі: І спосіб 1)20 · 4= 80 (км ) – відстань І птаха. 2)25· 4 = 100(км) – відстань ІІ птаха. 3) 80+100= 180 ( км) Відповідь: на відстані 180 км вони будуть через 4 години.

Розв'язання задачі: ІІ спосіб 1)20+25= 45(км/год) – загальна швидкість двох птахів. 2) 45· 4 = 180(км) Відповідь: на відстані 180 км вони будуть че...
Слайд № 11

Розв'язання задачі: ІІ спосіб 1)20+25= 45(км/год) – загальна швидкість двох птахів. 2) 45· 4 = 180(км) Відповідь: на відстані 180 км вони будуть через 4 години.

фізкультхвилинка
Слайд № 12

фізкультхвилинка

Робота в парі 1 варіант 2 варіант 13 · х = 312 21 · у = 378 х=312 : 13 у = 378 : 21 х = 24 у = 18 ?
Слайд № 13

Робота в парі 1 варіант 2 варіант 13 · х = 312 21 · у = 378 х=312 : 13 у = 378 : 21 х = 24 у = 18 ?

Площа прямокутника Sпр.= а·b Sпр.= 4 га 1га = 10000м² 4 га = 40000м²
Слайд № 14

Площа прямокутника Sпр.= а·b Sпр.= 4 га 1га = 10000м² 4 га = 40000м²

Знайди за планом площу прямокутника, якщо одна зі сторін – 8см, Р 15см 8см
Слайд № 15

Знайди за планом площу прямокутника, якщо одна зі сторін – 8см, Р 15см 8см

Розв’ язання 1) 15 : 3 = 5( см) = ширина 2) 8 · 5 = 40( см²) Відповідь: площа прямокутника – 40см².
Слайд № 16

Розв’ язання 1) 15 : 3 = 5( см) = ширина 2) 8 · 5 = 40( см²) Відповідь: площа прямокутника – 40см².

Домашнє завдання С. 123 № 823, № 825 Сьоме чудо Маріуполя
Слайд № 17

Домашнє завдання С. 123 № 823, № 825 Сьоме чудо Маріуполя

Доповніть речення Сьогодні на уроці я повторив … Сьогодні на уроці я дізнався про … Сьогодні на уроці мені сподобалось…
Слайд № 18

Доповніть речення Сьогодні на уроці я повторив … Сьогодні на уроці я дізнався про … Сьогодні на уроці мені сподобалось…

Мій Маріуполь
Слайд № 19

Мій Маріуполь

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вдосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами, виконувати ділення іменованих чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до вивчення математики.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    188
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    VG110553
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №VG110553
За публікацію цієї методичної розробки Хілай Лариса Миколаївна отримав(ла) свідоцтво №VG110553
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти