Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Використання наскрізної інтеграції святкових днів та пам’ятних дат в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Значення логіко-математичних ігор у розвитку дитини-дошкільника

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (4-5 років)

26.01.2022

143

7

0

Опис документу:

Наголошено на актуальності застосування логіко-метематичного розвитку в дошкільному в сучасному закладі. Розкрито значення та ефективність застосування логіко-математичного вчення . Розглянуто застосування різних видів логіко-математичних ігор з дошкільниками різного віку.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
КОНСУЛЬТАЦІЯ НА ТЕМУ: ЗНАЧЕННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ІГОР У РОЗВИТКУ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА
Слайд № 1

КОНСУЛЬТАЦІЯ НА ТЕМУ: ЗНАЧЕННЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ ІГОР У РОЗВИТКУ ДИТИНИ-ДОШКІЛЬНИКА

Ефективний розвиток інтелектуальних здібностей дітей дошкільного віку - одна з актуальних проблем сучасності. Дошкільнята з розвиненим інтелектом ш...
Слайд № 2

Ефективний розвиток інтелектуальних здібностей дітей дошкільного віку - одна з актуальних проблем сучасності. Дошкільнята з розвиненим інтелектом швидше запам'ятовують матеріал, більш впевнені в своїх силах, легше адаптуються в новій обстановці, краще підготовлені до школи. Інтелектуальний розвиток дитини-дошкільника - це найважливіша складова частина його психічного розвитку. Основа інтелекту людини, його сенсорний досвід закладається в перші роки життя дитини. В дошкільному дитинстві відбувається розвиток сприйняття, уваги, пам'яті, уяви, а також становлення перших форм абстракції, узагальнення і простих умовиводів, перехід від практичного мислення до логічного. Особливу роль у розвитку інтелекту дитини відіграє математика, так як результатами навчання математики є не тільки знання, але й певний спосіб мислення. У математиці закладені величезні можливості для розвитку мислення дітей, в процесі їх навчання з найранішого віку.

На сучасному етапі виховання і навчання широко використовуються логіко-математичні ігри - це ігри, в яких змодельовані математичні відношення, зако...
Слайд № 3

На сучасному етапі виховання і навчання широко використовуються логіко-математичні ігри - це ігри, в яких змодельовані математичні відношення, закономірності, які передбачають виконання логічних операцій та дій. В процесі ігор діти опановують розумовими операціями: аналіз, синтез, абстрагування, порівняння, класифікація, узагальнення. В даний час пропонується безліч логіко-математичних ігор різних авторів: Ігри на розвиток інтелектуальних здібностей. (А.З. Зак). Навчальні ігри з елементами інформатики і моделювання. (А.А. Столяр). Ігри на розвиток пізнавальних процесів з елементами моделювання. (Л.О. Венгер, О.М. Дяченко). Ігри на розвиток конструктивного і творчого мислення, комбінаторних здібностей (Б.П. Нікітін, З.О. Михайлова, В.Г. Гоголєва). Ігри з блоками Дьєнеша. Ігри з кольоровими паличками Кюізенера.

Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але і певні, з...
Слайд № 4

Логіко-математичні ігри спеціально розроблені таким чином, щоб вони формували не тільки елементарні математичні уявлення, здібності, але і певні, заздалегідь спроектовані логічні структури мислення та розумові дії, необхідні для засвоєння надалі математичних знань та їх застосування до вирішення різного роду завдань. Основне призначення цих ігор полягає в розвитку операційної сторони інтелекту: психічних функцій, прийомів і операцій розумової діяльності.

Для успішного використання логіко-математичних ігор необхідно керуватися наступними критеріями: Створення предметно-розвивального середовища. Систе...
Слайд № 5

Для успішного використання логіко-математичних ігор необхідно керуватися наступними критеріями: Створення предметно-розвивального середовища. Систематизація ігор в плануванні. Рівень сенсорного розвитку дошкільників. Індивідуально-диференційований підхід (система диференційованих завдань). Характер мотивації. Керівництво дитячої діяльністю в грі (відношення співробітництва з дітьми).

Використання логіко-математичних ігор сприяє реалізації наступних цілей: Активізація розумової діяльності дітей. Розвиток основних розумових операц...
Слайд № 6

Використання логіко-математичних ігор сприяє реалізації наступних цілей: Активізація розумової діяльності дітей. Розвиток основних розумових операцій: аналізу, синтезу, абстрагування, порівняння, узагальнення, класифікації. Формування основ творчого мислення. Розвиток емоційно-вольової сфери. Розвиток комунікативних навичок. Підвищення інтересу дітей до математики. Розвиток і систематизація знань, умінь, уявлень. Підвищення успішності навчальної діяльності дітей у школі. Виховання морально-вольових якостей особистості.

Ефективний розвиток інтелектуальних здібностей дітей дошкільного віку - одна з актуальних проблем сучасності. Тісний взаємозв'язок у логіко-математ...
Слайд № 7

Ефективний розвиток інтелектуальних здібностей дітей дошкільного віку - одна з актуальних проблем сучасності. Тісний взаємозв'язок у логіко-математичних іграх навчання і розвитку дозволяє повніше реалізувати розумові можливості дошкільнят: діти творчо освоюють знання, у них розвивається пізнавальна активність.  Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.