Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

Опис документу:
Мета: • навчальна: навчити змінювати значення властивостей об’єкта у програмі; • розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Мета:

  • навчальна: навчити змінювати значення властивостей об’єкта у програмі;

  • розвивальна:  розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;

  • виховна:  виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Тип уроку:

  • засвоєння нових знань; формування вмінь і навичок;

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Scratch

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання з класом

  • Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Повторення раніше вивченого матеріалу (Слайд3)

  1. Які програмні події існують в середовищі Scratch?

  2. Які команди можна використовувати для опрацювання подій? Де вони знаходяться?

  3. Чи можна в середовищі Scratch скласти декілька скриптів для одного об’єкта.

IV. Вивчення нового матеріалу

Демонстрація навчальних слайдів. Розповідь вчителя.

V. Усвідомлення набутих знань й формування вмінь та навичок

  • Практичне завдання (Слайд18-19)

Створити опрацьований проект.

  • Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VI. Підведення підсумків уроку

  • Бесіда за питаннями (Слайд20)

  1. Назви приклади об'єктів, які можна використати у проектах у середовищі Скретч.

  2. Наведи приклади властивостей об'єктів, значення яких можна змінити підчас виконання програми.

VIІ. Домашнє завдання

Опрацювати вивчений матеріал. Підготуватись до практичної роботи.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн