+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Здоров’я – найцінніший скарб.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Здоров’я – найцінніший скарб

Мета: ознайомити учнів із поняттям «здоров'я» та його ознаками; формувати в дітей активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров'я; розвивати мислення, мовлення, пам'ять школярів; виховувати прагнення берегти своє здоров'я, зважаючи на його цінність і значимість для людини.

Обладнання:ілюстративний матеріал, мультимедійна презентація, відеоматеріал, жетони.

Вид заняття:бесіда з елементами гри.

Хід роботи:

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

  1. Привітання.

- Добрий день, діти.

  1. Перевірка готовності до роботи.

- Перевірте, щоб на партах не було нічого зайвого.

  1. Повідомлення теми і мети.

- Всі ми знаємо яке важливе здоров’я для людини, і тому, сьогодні ми поговоримо про найцінніший скарб людини – здоров’я та про особисту гігієну яка допомагає нам залишатись здоровими.

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Робота на прислів’ям

- Як ви розумієте це прислів’я:

Здоров’я – найбільший скарб у житті.

- Поясніть значення слова «скарб» (Скарб — те, що має надзвичайну цінність).

- Які ще «скарби» є в житті людини? Чому здоров'я називають найбільшим скарбом?

- Діти, а чи знаєте ви, що таке здоров’я?

2. Гра «Пантоміма»

Викликаний до дошки учень, отримує завдання від учителя показати будь-яку ознаку здоров'я тільки за допомогою міміки і жестів. Завдання чує тільки виконавець. Решта учнів класу намагаються відгадати цю ознаку. (Гарний апетит, здорові зуби, веселий настрій, міцний сон тощо.)

3. Мудрі поради від Тітоньки Сови: Як не захворіти восени (відеоматеріал)

- Що ви запам’ятали з відео?

- Що таке імунітет? Як його покращити?

- Що потрібно робити, щоб не захворіти?

- Де можуть бути мікроби? Як з ними боротись?

- Що зрозумів зайчик?

4. Фізкультхвилинка

5. Особиста гігієна кожного

Зачіска: хлопчики повинні регулярно стригти волосся, а дівчатка повинні носити зібране волосся які не лізуть в очі.

Не менш важливо стежити за чистотою нігтів на руках і ногах. Підстригати нігті рекомендується не менше , ніж один раз на 2 тижні.

Необхідно регулярно мити руки з милом, бо руками ми беремо різні предмети: олівці, ручки, книги, зошити, м’ячі, іграшки, гладимо тварин, беремося за дверні ручки, доторкаємося до різних предметів, на яких є багато мікробів і присутній бруд.

Всі діти повинні вміти самостійно чистити зуби. Також двічі на рік відвідувати стоматолога, для того, щоб вчасно уникнути проблем із зубами і зберегти їх здоровими. Правильно чистити зуби вранці і ввечері, а після кожного прийому їжі полоскати рот кип’яченою водою, для того, щоб на зубах не скупчувалися залишки їжі.

Потрібно провітрювати кімнату, щоб зайшло свіже повітря, якщо в кімнаті є рослини.

Також треба дотримуватись режиму харчування, вживати їжу в один й той же час.

6. Вікторина

1. Чому потрібно мити руки перед їжею?

2. Чому потрібно обрізати нігті?

3. Чому потрібно їсти в одні й ті ж години?

4. Чому вранці обов’язково потрібно відкривати вікна?

5. Скільки разів на день потрібно чистити зуби?

7. Гра «Так чи ні?»

Якщо ти згоден з тим, що почуєш, скажи «так» і плесни в долоні.

1. Щоранку я мию руки, обличчя, шию. Так чи ні?

2. Я чищу зуби, коли згадаю про це. Так чи ні?

3. Моє волосся завжди чисте і причесане. Так чи ні?

4. Мій одяг завжди чистий і охайний. Так чи ні?

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Підведення підсумків (підсумкова бесіда)

Ви вже знаєте, що особиста гігієна допомагає зберегти і зміцнити здоров’я.

Хто може дати відповідь на питання: Як треба доглядати за своїм тілом?

Так, усі молодці, ви дуже розумні і вже знаєте як доглядати за собою та дотримуватись особистої гігієни.

  1. Нагородження

- Ви усі були активними, і тому ви отримуєте жетончик.

  1. Прощання

Опис документу:
Ознайомити учнів із поняттям «здоров'я» та його ознаками; формувати в дітей активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров'я; розвивати мислення, мовлення, пам'ять школярів; виховувати прагнення берегти своє здоров'я, зважаючи на його цінність і значимість для людини.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток і саморозвиток професійної креативності вчителя »
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн