і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Здоров’я – найцінніший скарб.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Здоров’я – найцінніший скарб

Мета: ознайомити учнів із поняттям «здоров'я» та його ознаками; формувати в дітей активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров'я; розвивати мислення, мовлення, пам'ять школярів; виховувати прагнення берегти своє здоров'я, зважаючи на його цінність і значимість для людини.

Обладнання:ілюстративний матеріал, мультимедійна презентація, відеоматеріал, жетони.

Вид заняття:бесіда з елементами гри.

Хід роботи:

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

  1. Привітання.

- Добрий день, діти.

  1. Перевірка готовності до роботи.

- Перевірте, щоб на партах не було нічого зайвого.

  1. Повідомлення теми і мети.

- Всі ми знаємо яке важливе здоров’я для людини, і тому, сьогодні ми поговоримо про найцінніший скарб людини – здоров’я та про особисту гігієну яка допомагає нам залишатись здоровими.

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Робота на прислів’ям

- Як ви розумієте це прислів’я:

Здоров’я – найбільший скарб у житті.

- Поясніть значення слова «скарб» (Скарб — те, що має надзвичайну цінність).

- Які ще «скарби» є в житті людини? Чому здоров'я називають найбільшим скарбом?

- Діти, а чи знаєте ви, що таке здоров’я?

2. Гра «Пантоміма»

Викликаний до дошки учень, отримує завдання від учителя показати будь-яку ознаку здоров'я тільки за допомогою міміки і жестів. Завдання чує тільки виконавець. Решта учнів класу намагаються відгадати цю ознаку. (Гарний апетит, здорові зуби, веселий настрій, міцний сон тощо.)

3. Мудрі поради від Тітоньки Сови: Як не захворіти восени (відеоматеріал)

- Що ви запам’ятали з відео?

- Що таке імунітет? Як його покращити?

- Що потрібно робити, щоб не захворіти?

- Де можуть бути мікроби? Як з ними боротись?

- Що зрозумів зайчик?

4. Фізкультхвилинка

5. Особиста гігієна кожного

Зачіска: хлопчики повинні регулярно стригти волосся, а дівчатка повинні носити зібране волосся які не лізуть в очі.

Не менш важливо стежити за чистотою нігтів на руках і ногах. Підстригати нігті рекомендується не менше , ніж один раз на 2 тижні.

Необхідно регулярно мити руки з милом, бо руками ми беремо різні предмети: олівці, ручки, книги, зошити, м’ячі, іграшки, гладимо тварин, беремося за дверні ручки, доторкаємося до різних предметів, на яких є багато мікробів і присутній бруд.

Всі діти повинні вміти самостійно чистити зуби. Також двічі на рік відвідувати стоматолога, для того, щоб вчасно уникнути проблем із зубами і зберегти їх здоровими. Правильно чистити зуби вранці і ввечері, а після кожного прийому їжі полоскати рот кип’яченою водою, для того, щоб на зубах не скупчувалися залишки їжі.

Потрібно провітрювати кімнату, щоб зайшло свіже повітря, якщо в кімнаті є рослини.

Також треба дотримуватись режиму харчування, вживати їжу в один й той же час.

6. Вікторина

1. Чому потрібно мити руки перед їжею?

2. Чому потрібно обрізати нігті?

3. Чому потрібно їсти в одні й ті ж години?

4. Чому вранці обов’язково потрібно відкривати вікна?

5. Скільки разів на день потрібно чистити зуби?

7. Гра «Так чи ні?»

Якщо ти згоден з тим, що почуєш, скажи «так» і плесни в долоні.

1. Щоранку я мию руки, обличчя, шию. Так чи ні?

2. Я чищу зуби, коли згадаю про це. Так чи ні?

3. Моє волосся завжди чисте і причесане. Так чи ні?

4. Мій одяг завжди чистий і охайний. Так чи ні?

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

  1. Підведення підсумків (підсумкова бесіда)

Ви вже знаєте, що особиста гігієна допомагає зберегти і зміцнити здоров’я.

Хто може дати відповідь на питання: Як треба доглядати за своїм тілом?

Так, усі молодці, ви дуже розумні і вже знаєте як доглядати за собою та дотримуватись особистої гігієни.

  1. Нагородження

- Ви усі були активними, і тому ви отримуєте жетончик.

  1. Прощання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ознайомити учнів із поняттям «здоров'я» та його ознаками; формувати в дітей активну мотивацію щодо дбайливого ставлення до власного здоров'я; розвивати мислення, мовлення, пам'ять школярів; виховувати прагнення берегти своє здоров'я, зважаючи на його цінність і значимість для людини.
  • Додано
    02.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас, 2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    169
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    CT677464
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь