Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Збірка заходів для 1 класу НУШ

НУШ

Для кого: 1 Клас

16.08.2020

355

9

0

Опис документу:
Сьогодні класний керівник, який хоче працювати творчо, повинен прагнути до утворення у своєму класі дружнього і міцного учнівського колективу, в якому дитина формувалась як особистість, розвивала свої творчі здібності, набувала моральних норм, з цікавістю проводила вільний час і, головне, почувала б себе вільно, спокійно і комфортно. Саме тому пропоную для вашої уваги заходи, які допоможуть вам здружити ваш клас і створити атмосферу довіри і комфорту для кожного.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Сьогодні класний керівник, який хоче працювати творчо, повинен прагнути до утворення у своєму класі дружнього і міцного учнівського колективу, в якому дитина формувалась як особистість, розвивала свої творчі здібності, набувала моральних норм, з цікавістю проводила вільний час і, головне, почувала б себе вільно, спокійно і комфортно.

Великі можливості для досягнення цієї мети є в нашій школі. Для її реалізації я запроваджую такі форми роботи:

  • тематичні ранки і вечори;

  • гуртки за інтересами;

  • різноманітні конкурси, вікторини;

  • спортивні змагання;

  • виставки зошитів, малюнків, дитячих робіт;

  • колективні та індивідуальні творчі роботи;

  • олімпіади;

  • прогулянки з цікавими іграми та інше.

Усе це допомагає формувати у дітей почуття співдружності в колективі, виховує доброзичливі стосунки між самими учнями, між учнями і вчителями, сприяє всебічному розвитку дітей, накопичення ними позитивного досвіду жити в колективі, подоланню негативних звичок, що веде до створення міцного класного колективу.

У своїй роботі можу виділити три етапи організації колективних справ, що сприяють формуванню учнівського колективу в моєму класі:

  • знайомство з класом і колективне планування справ;

  • організація і проведення колективних творчих справ;

  • формування стосунків у колективі, самоуправління.

Перший етап починається із знайомства вчителя з учнями. Від того, як я зустріну своїх дітей, як привітаю їх, про що заговорю, залежить повною мірою подальше згуртування колективу в моєму класі. Далі на одній з перших класних годин я не тільки знайомлю дітей з режимом роботи школи, а й розповідаю про те, чим діти займатимуться позашкільною програмою: ”Ми будемо разом з вами придумувати й проводити такі цікаві справи, які приноси муть радість не тільки вам, а і вашим батькам. Кожну таку справу будемо спочатку колективно планувати, разом вирішувати, кому яке дати завдання. А по завершенню обговоримо кожне виконане доручення чи колективну справу і оцінимо їх виконавців. Також будемо вчитися в кожному ділі проявляти творчі, організаторські та виконавські здібності”.

Отож, перший крок зроблено – намічено перспективу корисних і цікавих справ. У першому класі це можуть бути:

  • колективна робота «Сонечко, дружби»;

  • розповідь-малюнок «Я розкажу про себе . . .»;

  • свято «Вручення книжок»;

  • свято «Ми тепер не просто діти, ми тепер вже школярі . . .»

  • ігрова програма «У сузір’ї класної родини»;

  • виставка зошитів, малюнків;

  • весела розвага «Шишкові забави»;

  • конкурсна програма «Ваш вихід, артисте»;

  • гра – змагання «Ми славні козачата» та інші.

Всі ці заходи з успіхом проводяться зараз. Вони мають позитивні наслідки. Опис проведення таких колективних творчих справ (КТС), розміщено в цій міні - збірці.

Ось так етап колективного планування поступово змінюється етапом організації і проведення колективних справ, на якому моє завдання полягає в тому, щоб допомогти учням виконувати конкретні доручення у справах, виставках, конкурсах тощо. Ініціативи і бажання у дітей багато, а досвіду мало. Тому намагаюся провести роботу так, щоб учні мене сприймали не лише як керівника, а і як друга, помічника та порадника, під моїм керівництвом обирали собі помічників у виконанні справ, проявляли свою творчу ініціативу. Таким чином, формуються творчі групи, актив класу.

Також ураховую, що в процесі підготовки колективних творчих справ, яскраво проявляється міжособистісна система взаємостосунків, виявляються симпатії і антипатії, створюються групи і мікрогрупи. Стосунки між учнями відображають прийняття чи неприйняття групою дітей того чи іншого учня, ступінь поваги і авторитету, яким той користується. Тому в колективних роботах намагаюся враховувати стосунки між дітьми, які вже склалися в колективні, учнівські симпатії та антипатії, допомагаю кожному учневі ствердитися в класному колективі. Під час обговорення результатів зосереджую увагу учнів на тому, як позитивні стосунки між ними впливають на успіх їхньої роботи і згуртування класного колективу.

Це сприяє формуванню в учнів громадської думки, навичок самооцінки і об'єктивної оцінки своїх друзів, формує навички керувати і підкорятися, сприймати правильно, без образ, зауваження товаришів, проявляти у взаємостосунках чуйність, повагу одне до одного і відповідальність

Шишкові розваги

Ведуча: Добрий день усім хто завітав сьогодні на наше незвичне змагання. Сьогодні будуть змагатись дві чудові команди: команда 1-А та команда 1-Б класу. Незвичність змагання полягає у тому, що всі наші конкурси сьогодні будуть пов’язані із шишками.

(звучить чарівна музика і з’являється Лісовик із Лісовою Мавкою)

Лісовик: У лісі глухому хатинка моя

Володар я лісу, його я слуга!

В свої володіння я вас закликаю

Підлеглих своїх до вас відправляю!

Хай шишки розважать усіх цих малят,

А ми прослідкуємо, щоб був у вас лад!

Мавка: Вірно говориш, володар лісів,

На свято зібралися тут майже усі!

Не гаємо часу – гру розпочнеш,

У світ цей казковий мерщій перейдемо!

(Лісовик і Мавка вручають кожному класу пакет із шишками, які діти будуть використовувати під час змагання)

Ведуча: Реквізити готові. Дякуємо вам за допомогу і запрошуємо до нас у журі. Завдання для журі сьогодні дуже просте. За кожне змагання команда переможець буде отримувати по одному із лісових мешканців. Перемогу отримає та команда, яка назбирає якомога більшу кількість мешканців лісу.

Команди готові?! Тоді вперед до змагання!

Перший конкурс: «Шишка - дартс»

Кожний учасник команди отримує по 2 шишки. Треба потрапити шишкою в ціль. Перемогу отримує команда, яка потрапить в ціль найбільшу кількість разів.

Другий конкурс: «Шишка - шарж»

Кожна команда за 3 хвилини із шишок має викласти портрет свого вчителя.

Третій конкурс: «Шишка - прикраса»

За 3 хвилини команди мають викласти із шишок прикраси, які можна носити на свята та повсякденно.

Четвертий конкурс: «Шишка - жадоба»

Для участі в цьому конкурсі запрошується по 1 представнику із кожної команди. Завдання: за 30 секунди треба перенести на іншу сторону ділянки якомога більше шишок, не використовуючи при цьому карманами та пакетами.

П’ятий конкурс: «Шишкакид»

Для участі в цьому конкурсі запрошується по 2 представника від кожної команди. По черзі кожен кидає свою шишку – перемогу отримає той, хто кине її якомога далі.

Шостий конкурс: «Аукціон шишок»

- Угадайте, скільки шишок лежить у мене в пакеті?

- Назвіть вагу однієї шишки?

- Хто останній назве рослину, у якої є шишки? (Ялинка, сосна, кедр, ялиця, смерека, можжевельник та інш.)

Сьомий конкурс: «Шишка збір»

Запрошується по одному представнику з кожної команди. Шишки розкидані на землі. Учаснику зав’язують очі. Треба за 1 хвилину зібрати якомога більше шишок.

Восьмий конкурс: «Шишки в корзинку»

Представники кожної команди шинкуються біля одного кінця лавки, а на іншому кінці ставлять відро. Завдання учасників команди: однією рукою пустити по лавці шишку так, щоб вона потрапила у відро на іншому кінці.

Дев’ятий конкурс: «Жила – була шишка»

Придумати казку або веселу пригоду, в якій головною героїнею є шишка.

(Після всіх конкурсів журі рахує кількість лісових мешканців, яких отримала кожна із команд. Визначаються переможці)

Лісовик: Гарно діти розважались,

В ігри гра і сміялись,

Але кожен має пам’ятати:

Природу треба зберігати,

В лісі шишки не звирати

І тварин не ображати!

Ліс наш треба берегти

Тепер це знаєм я і ти!

До нових зустрічей! Будьте завжди здоровими та веселими і приходьте до мене у гості! Я радо вас зустріну і розповім ще багато цікавого і корисного про ліс та його мешканців.

Ігрова розважальна програма

«У сузір’ї класної родини»

Ведущая: Добрий день! Сегодня в нашем классе необычное событие мы отправляемся в путешествие к космическим просторам. Нас ожидает встреча с астрологами и созвездиями. Внимание! Пристегните ремни безопасности наша ракета покидает территорию класса и стремится в космические дали!

(Исполняется танцевальная композиция «Звезды»)

1 звезда: Мы сверкаем в космических далях,

Ведь галактика наша страна.

Звездочеты нас всех посчитали

И присвоили нам имена.

2 звезда: И теперь мы знаки, Знаки зодиака.

Среди нас есть Водолеи, Девы, Рыбы, Раки.

есть Стрельцы, и есть Тельцы, и созвездье Близнецы.

3 звезда: Круглый год, круглый год,

Водим звездный хоровод.

4 звезда: Мы предскажем судьбу очень точно

Продолжая по кругу свой бег.

И пришлем по космической почте

Всем здоровье, удачу и смех!

Ведущая: Сегодня мы совершим удивительное путешествие по зодиакальному кругу. Для этого отправляем в галактические дали два звездолета с лучшими экипажами на борту! Давайте знакомиться. Слева от меня команда «Созвездия», а справа – «Звездочки» . Итак, мы готовы отправить в путь наши экипажи. давайте вместе дадим старт нашему путешествию! 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, СТАРТ!

(звук взлетающего космического корабля)

Ведущая: Начинаем мы путешествие по зодиакальному кругу с остановки в созвездии ЛЬВА!

ЛЕВ: Царь зверей всегда серьезен!

Я в июле на виду.

Между звезд силен и грозен,

На прогулку я иду!

Но сознаюсь я, ребятки,

Хоть мне роль и по плечу,

Быть царем – совсем не сладко!

Я котенком стать хочу!

Ведущая: И все же лев – царь зверей! Быть царем в командах сегодня выпала честь капитанам! Капитаны – одевайте символ власти!

(капитаны одевают короны)

Итак первое испытание! Львы собирают стаю!

(звучит веселая музыка капитаны под музыку должны собрать как можно больше членов своей команды. Эстафета – паровозик).

Лев вручает звезду победившей команде.

Ведущая: Итак, экипажи укомплектованы и сплочены. Экипажи, занимайте места на звездолетах и мы продолжаем свое путешествие. По курсу созвездие ДЕВЫ.

ДЕВА: Звери справа, звери слева . . .

Это просто зоосад!

Ну а я – созвездье ДЕВА,

Нежный профиль, тонкий взгляд.

В газ комет люблю одеться,

На край месяца присесть,

В зеркала планет глядеться,

И мороженое есть!

Ведущая: Для участия в конкурсе я приглашаю по 2 девочки из каждой команды. Что важнее всего для девы? Правильно – осанка и походка. Итак второе испытание – «Восток – дело тонкое»

(Звучит фоновая музыка. Участницы конкурса одевают парео. Задача пронести книжку на голове от метки до метки и вернуться обратно. Книжку не можно держать рукой.)

Дева вручает команде победительнице звезду.

Ведущая: А мы приближаемся к созвездию ВЕСЫ.

ВЕСЫ: Над вершиной острой ели

В небе на виду у всех

Как гигантские качели

Мы скользим то вверх, то вниз!

А вы знаете, давайте,

Пару выкроив часов,

Покачаться прилетайте

К нам, в созвездие весов.

Ведущая: Команды приглашаются для участия в самом Весовом конкурсе – «Перетягивание каната»

(Звучит фоновая музыка и команды соревнуются в перетягивании каната).

Весы награждают победителей очередной звездой.

Ведущая: А нас впереди ждет встреча с очередным созвездием зодиака – СКОРПИОНОМ.

СКОРПИОН: Весь октябрь по небу бродит

Одинокий скорпион.

Себе места не находит –

Никому не нужен он.

Все меня не любят дружно

Все стремятся раздавить

а со мной, всего – то нужно,

По душам поговорить.

Ведущая: Я снова приглашаю наши экипажи для испытания «Скорпионья эстафета»

(Под музыку участники передают на палочках во рту колечко друг другу – «жалят» - побеждает команда, сделавшая это быстрее).

Скорпион награждает победителей звездой.

Ведущая: Мы приближаемся к воинственному созвездию СТРЕЛЬЦОВ.

СТРЕЛЕЦ: Я стрелец, меж звезд гуляю,

Верный лук со мной всегда,

Но по цели не стреляю

Ни за что и никогда!

Стрел моих кометы мчатся

Среди черной пустоты

до чего приятно, братцы,

пострелять для красоты!

Ведущая: И именно этим сейчас займутся экипажи наших звездолетов! Испытание «Клуб стрельцов».

(Звучит фоновая музыка. Нужно попасть теннисным шариком в ведро)

Стрелец вручает звезду команде – победительнице.

Ведущая: А наш звездный путь ведет нас дальше – к созвездию КОЗЕРОГА.

КОЗЕРОГ: Где – то, в самой звездной чаще,

Вдалеке от всех дорог.

Обитает настоящий,

Очень хищный козерог!

Не рычу пускай я круто,

Но бодаюсь я зато!

А меня всё, почему то

Не пугается никто!

Ведущая: Испытание от Козерога! Что между рог попало – то пропало, а если рогов нет – тогда всё намного сложнее, но для наших экипажей нет ничего невозможного! Поэтому я приглашаю их на эстафету «Мяч между лбами».

(Каждая команда попарно несет мяч от начала, к метке и обратно. Побеждает команда, сделавшая это быстрее.)

Козерог вручает очередную звезду команде – победительнице.

Ведущая: Мы продолжаем наше звездное путешествие и на нашем пути нас встречает ВОДОЛЕЙ.

ВОДОЛЕЙ: Всех главнее в январе я,

Только зря молва идет

Про меня, про водолея –

Мол напрасно воду льёт!

Объясню тем, кто не знает,

Я стараюсь ради всех:

Брызги в небе замерзают,

Превращаясь в белый снег!

Ведущая: И следующее испытание называется «Составь словарик к теме зима»

(Командам даётся 2 минуты, чтобы вспомнить как можно больше слов связанных с зимой. выиграет команда, которая назовёт слово последней)

Водолей вручает победителю звезду.

Ведущая: Очередная звезда засияла на небосклоне наших команд , а наш путь лежит дальше – в созвездие РЫБ!

РЫБА: По февральски солнце скупо

Греет бережок пруда.

Рыбаки сидят в тулупах,

Ловят рыб из – подо льда.

Ну а нам давно известно,

Но об этом им – молчок:

Рыбок золотых, небесных

не поймаешь на крючок!

Ведущая: Экипажи приготовьтесь к новому испытанию «Звездная рыбалка». От каждого экипажа приглашается самый умелый рыбак.

(Звучит фоновая музыка. Каждому участнику дается палочка – «удочка» - к которой привязана ложка. Задание – при помощи ложки на удочке перекатить мячик от настольного тенниса от метки до метки. Выиграет тот, кто сделает это раньше).

Рыбы вновь вручают звезду победителям.

Ведущая: Наш полет продолжает следующая остановка – созвездие ОВНА!

ОВЕН: Я барашек звездный – Овен,

Солнца мартовским лучом

К небу крепко я прикован,

Не сбежать мне нипочем.

Ну а мне охота очень

По лужайке поскакать

И хотя бы на часочек

На земле барашком стать!

Ведущая: Испытание от Овна не покажется сложным для профессионалов борьбы «сумо». Из каждой команды в круг приглашаются по одному представителю спорта «страны восходящего солнца».

(Звучит фоновая музыка. Два мальчика встают в круг. К их ногам привязывается шарик. По команде они должны лопнуть шарик соперника. Победит тот, у кого шарик останется целым.)

Овен вручает звезду победителю.

Ведущая: Итак, пришло время посчитать звезды, которые собрали наши команды.

(Жури подводит итоги и определяет победителя нашего путешествия)

Ведущая: Ну вот и подошло к концу наше забавное путешествие. Надеюсь вам очень понравилось в космических просторах. Возможно в скором будущем мы совершим с вами путешествие на те созвездия, на которых мы не успели побывать. Ну а пока, до скорой встречи на планете земля.

(Заканчивается конкурс танцем цветов на планете Земля).

СВЯТО ”В світі шкільної книги” в СЗОШ № 29

(отримання підручників на початку навчального року)

( звучить повільна музика, з’являється Королева Книга зі своїми пажами)

Королева Книга: Добрий день, мої вірні друзі! Я, Королева Книга, дуже вдячна всім, хто завітав сьогодні до мене на свято. А прийшла я не одна, - зі своїми друзями і підданими книжками. Я знаю і вірю, що всі ви любите читати. Тому наше свято ми розпочинаємо негайно.

( звучать фанфари, вперед виходять 2 пажа)

Перший паж: Слухайте, слухайте, всі, всі, всі! Наказ її величності, Королеви Книги. Розкривайте свої підручники – і з кожним відкривайте нову країну, нові знання!

Другий паж: Кожен підручник стане вашим мудрим другом,

Адже він знає все навкруг.

Про старі, нові країни,

космос та морські глибини.

Хто нам написав ”Кобзар”,

І який де правив цар?

З чого зроблено намисто?

Чим славетне наше місто?

Все про звичаї народу,

Як зібрать врожай з городу,

Вперше хто знімав кіно?

Де? Коли з’явилось скло?

Хто відкрив яку країну?

І про неньку Україну.

Хто прославився в віках?

Де живе тварина, птах?

Перший паж: У вас завжди є питання. І всі ви намагаєтесь отримати на них відповіді – отож листайте та читайте свої підручники.

Другий паж: А ми розпочинаємо бал. І ось вже перші гості нашого свята.

( звучить пісня ”2 х 2 = 4”, виходить Математика)

Математика: Раз, два, три, чотири, п’ять

Вміють діти рахувати.

Але хто мене не знає,

Хай даремно не гуляє.

Як уроки діти вчать,

Ставлю їм я 10, 9, 5.

А хто вчить їх трохи гірше,

Ставлю трієчку, не більше.

За невивчені слова

Я поставлю тільки ”2”.

А лінивим і недбалим

Один бал поставлю.

Я дуже точна наука і вчити мене треба лише на 9, 10 і 12 балів. Шановна Королева Книга, дозволь перевірити, чи добре учні знають математику.

Королева Книга: Будь ласка, Математика, задавай дітям свої питання.

Математика задає дітям віршовані задачі. Учні, які вірно розв’язують задачі, отримують жетони. Перемагає той, у кого більше жетонів.

1. Сім цукерок Толя мав.

Дві цукерки мамі дав,

Дві малій сестричці Олі.

Залишилось скільки в Толі?

(7 – 2 – 2)

2. Якось бігло через ліс вісім кіз.

П’ять були з них білі – білі,

А останні сірі – сірі.

Скільки ж бігло через ліс

Сірих кіз?

(8 – 5)

3. У Оксаночки в руці

Є чотири олівці,

А в її подружки Віри,

Ось, погляньте, теж чотири.

Полічіть-но всі оці

Кольорові олівці.

(4 + 4)

4. Три коти у холодочку

Сірих мишок їли,

Проти кожного кота

Два коти сиділи.

Це задача, а не сміх,

Полічіть котів усіх.

(3)

Королева Книга: Молодці, дітки! Добре рахуєте, але вам треба вчитися далі і поглиблювати свої знання.

Математика: Отож, до зустрічі на уроках математики!

( під пісню ”Мій рідний край” С.Ротару з’являється ”Рідна мова”, ”Читанка” та ”Букварик”)

Читанка: Я – читанка начитана,

Навчатиму всіх вас.

Я з вами говоритиму

Про наш прекрасний час.

Букварику, мій братику,

Розумна голова,

Твої веселі літери

Складуть мої слова.

Букварик: А я почну навчати

Шановних малюків,

Всі літери вивчати

Почнуть тут первачки.

Як будуть всі старатись,

То будуть вміть читать,

І звісно лиш 12,

Всі зможуть одержать.

Королева Книга: Дозволь, Букварику, вмішатися і проголосити наказ. Щоб первачки всі добре вчились, звісно старанно трудились, кожен з них отримує першу книжку – тебе, Букварику!.

Отож, прийміть, діти, шанобливо цю книжку і хай вона стане для вас провідною Зіркою в Країну Знань.

(під пісню ”Чому навчають у школі” першокласники отримують від Королеви Книги і Букварика свій перший підручник).

Зюзюка – Бруднюка: Так – так. Усім тут книжки вручають, а мене навіть на свято не запросили. Це чому? Я вас питаю?

Королева Книга: Дитинка, все дуже просто. Ти дуже неохайна, всі мої підлеглі тікають від тебе, бо ти їх не поважаєш.

Зюзюка – Бруднюка: Це неправда, я усіх поважаю!

Королева Книга: А давай перевіримо. ми згадаємо наші правила, а ти розкажеш, як це тобі вдається. Я впевнено стверджую, не читайте книжки під час їжі!

Зюзюка – Бруднюка: (здивовано). А коли ж їх тоді читати?

Королева Книга: Не кладіть олівець в книгу замість закладини!

Зюзюка – Бруднюка: (сміється). Ха –ха- ха! То може замість закладини краще покласти ”Снікерс”?

Королева Книга: Беріть книгу завжди чистими руками.

Зюзюка – Бруднюка:(дивиться на свої руки). Ну ось тобі на, а я руки ніколи не мию.

Королева Книга: А ще, діти, якщо вам потрібно, щоб книга не розгорнулась, не треба її перегортати.

Зюзюка – Бруднюка: Ось – пак, придумала! Щоб книга не згорнулася я ставлю на неї склянку і бажано – з чаєм.

Королева Книга: Діти, не слухайте Зюзюку – Бруднюку, щоб підручник довше вам служив, обгорніть його.

Зюзюка – Бруднюка: Це брехня! У мене жоден підручник не обгорнутий, і нічого!

Королева Книга: Слухай, Зюзюка – Бруднюка, я говорю тобі в останнє:

Свою негарну справу – кинь!

Гортаєш, пальців ти не слинь!

Листків дарма не загинай –

Зроби закладки, їх вкладай!

Підручник – це товариш твій,

Тож зберегти його зумій.

- Чи запам’ятали ви ці правила, дітки? А ти Зюзюка?

Зюзюка – Бруднюка: Так, пробачте мені! Я більше ніколи не буду так поводитися з книжками.

Королева Книга: Ну що, ж добре! Пробачимо тобі і візьмемо в наш дружній шкільний колектив. А ось і ще один гість на нашому святі.

(звучить весела музика з’являється підручник ”Умілі руки”)

Умілі руки: Саморобок безліч маю,

Я і шию, й вишиваю,

І малюю, і ліплю –

Працю дуже я люблю.

Научу вас працювати,

Що завгодно змайструвати.

Маю руки не прості,

Маю руки золоті.

Дуже хочу перевірити, які ви справні майстри. Запрошую до себе по 1 представнику з кожного класу. Вам необхідно за 2 хвилини із підручних матеріалів зробити закладин ку для книжки. Час пішов!

(переможець отримує нагороду)

Королева Книга: Молодці, дітки! А ці дві книжки – добре вам відомі. Тож поплескайте в долоні і привітайте їх гучніш.

(під оплески з’являються ”Віконечко” )

Віконечко: Вигляньте в віконечко –

Світить ясне сонечко.

Світ навколо ожива,

І навкруг одні дива.

Я підручник не простий,

Я відкрию безліч див,

Лише поглянь в віконечко

Там, де світить сонечко.

(танок ”Дружба” виконує хореографічний гурток).

Королева Книга: Любі діти, я дякую за свято вам щиро

І бажаю щастя й миру,

Ще й у школі добре вчитись,

Щоб знаннями збагатитись.

А зараз урочиста мить. Даємо клятву своїм підручникам. Всім присутнім на праве коліно, до клятви приготуватися.

КЛЯТВА.

Королева Книга: Буду в школі вчитись читати, гарно писати і рахувати,

Буду в альбомі своїм малювати, твори писати, вірші вивчати

Діти: Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Королева Книга: Обіцяю не лінитись, а старанно трудитись,

Педагогів поважати і оцінки гарні мати.

Діти: Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Королева Книга: Підручники і зошити любити, берегти, а не губити.

Акуратним завжди бути, щоб нічого не забути.

Діти: Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Королева Книга: На уроках не дрімати, не жувати і не спати,

І домашні всі завдання на високі бали готувати.

Діти: Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Королева Книга: Буду вчитись я сумлінно і поводитись відмінно,

Щоб батьки могли радіти, що такі в них гарні діти!

Діти: Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Королева Книга: Гляньте, хто це там іде

І в руках книжки несе?

- Це підручники нові

Для навчання дітворі!

(під пісню ”Чому навчають у школі”, батьки разом з вчителями і Королевою Книгою вручають дітям комплекти книжок).

СВЯТО СВЯТОГО МИКОЛАЯ

(лунає повільна музика, з’являється ведуча разом з янголятами))

ВЕДУЧА: В холодну зимову пору, коли сніги засипають землю, коли ночі довгі, а дні короткі, українські діти з нетерпінням чекають на одну незвичайну ніч - ніч, коли до них, приходить святий Миколай.

1 ЯНГОЛЯТКО: Свято, свято в дітвори;

Покидали всі двори,

Бо приніс їм янгол вість,

Що спішить жаданий гість.

Всі чекають з нетерпінням –

Ну коли вже він прийде,

Під подушку подарунки

В ніч святкову принесе?

2 ЯНГОЛЯТКО: Чорт Антипко не дрімав –

Діткам різочки придбав,

Теж він хоче йти на свято,

Діткам різочки роздати.

Якщо в мирі будем жити

І любити рідний край,

Будем вчитись і трудитись,

До нас прийде Миколай!

(звучить пісня, з’являється Місяць з зірочками, танцюють танок)

МІСЯЦЬ: Вже зайшло за обрій сонце,

Все поринуло в пітьму.

Швидко всі на своє місце

І посвітимо йому!

ЗІРКИ: (разом) Миколаю!

1 ЗІРОЧКА: Ми зіроньки – сестрички,

На землю поглядаєм,

Терпляче і техенько

На нього всі чекаємо.

2 ЗІРОЧКА: Ми світимо всі разом

На землю поглядаєм,

Терпляче і тихенько

На нього всі чекаємо.

3 ЗІРОЧКА: Бо свято Миколая

Приходить до діток,

Тож освітити треба

Найменшенький куток.

(звучить тривожна музика, з’являється чортеня. Оббігає всю залу, наче втікає від переслідування)

ЧОРТИК: (дістає мобільний телефон) Алло, Алло! Управляння нечистої сили?! Терміново викликаю підмогу! Зіпсувати свято один не можу! Записуйте координати: школа № 29, м.Дніпродзержинськ, 1 поверх, свято Святого Миколая. Записали? Тоді чекаю! Поспішіть!

(лунає музика, виходять пірати і танцюють танок)

1 ПІРАТ: О-хо-хо! Чого зібрались? А? Подарунки чекаєте, дурненькі? Миколая зустрічаєте? Не буде вам свята, не буде вам ніякого Миколая!

2 ПІРАТ: (повертається до чорта) Ну, дружочок, не переживай! Все буде чудово: подарунки викрали, Миколая сховали, янголяток зв’язали! Визволити їх зможуть лише діти, але ж вони ліниві, палець об палець не вдарять для його спасіння! Правда, ж дітки?!

ДІТИ: НІ!

3 ПІРАТ: Тоді відгадайте наші загадки і, можливо, ми звільнимо ваших янголяток!

В чаще, голову задрав,
Воет с голоду… жираф.
(Волк)

Кто в малине знает толк?
Косолапый, бурый ... волк.
(Медведь)

Дочерей и сыновей
Учит хрюкать ... муравей.
(Свинья)

В теплой лужице своей
Громко квакал ... Бармалей.
(Лягушонок)

С пальмы вниз, на пальму снова
Ловко прыгает ... корова.
(Обезьяна)

4 ПІРАТ: Ну гаразд забирайте своїх янголят! Все рівно ви не зможете відсвяткувати свято, бо ваш Миколай залишить у нас!

(І швидко зникають із сцени. Звучить казкова мелодія і з’являються янголятка)

1 ЯНГОЛ: Слава Богу! Мир вашому дому!

2 ЯНГОЛ: Серед неба Місяць сяє, Божа зірка помагає.

Серед неба місяць світить, і чекають чемні діти на святого Миколая!

1 ЯНГОЛ: Ми йому на зустріч йдем,

В кожну хату заведем!

2 ЯНГОЛ: Ми дуже втомились! Насилу відірвались від чорта!

ЧОРТИК: Хто від мене відірвався? Це вам просто повезло! Дітки вас врятували! Ну, нічого! Ще подивимось хто кого! SOS! (кричить в телефонну трубку) Баба Яга, врятуй нас з піратами!

(лунає музика Баба – Яга виконує танок із своїми помічницями.)

БАБА ЯГА: Викликали?

ЧОРТИК: Та – а - ак!

БАБА ЯГА: Ну, і чо треба?

(Чорт та пірати навипередки намагаються пояснити бабі язі, що треба не пустити Миколая до дітей))

БАБА ЯГА: Стоп! По одному! Чорт, давай.

ЧОРТ: Розумієш, сестричка! Ми вкрали Святого Миколая та подарунки. А дітям хочемо подарувати різки! Звільнити Миколая можуть лише діти! Так, ось! Піратів вони обіграли і врятували янголят. Якщо справи і далі підуть так, то треба буде їм віддати і Миколая. А я не могу цього допустити!

БАБА ЯГА: Не переживай, братику! Мене не обіграють! Ну, хто з вас такий сміливий, щоб позмагатись зі мною – самою Бабою Ягою?! Якщо виграєте, то поверну вам вашого Святого!

(дети играют с Бабой Ягой в игру «Лягушка и шарик». Условия игры: «Лягушки» должны допрыгать до конца помещения (желательно большого). Там будут лежать шарики (по количеству участников). «Лягушки» должны лопнуть их, громко крикнуть: «Ква!» — и допрыгать обратно, но задом наперед! Соревнуется команда детей и команда сестёр Бабы Яги. Команда детей выигрывает)

БАБА ЯГА: Ха-ха! Які ви довірливі! Я же вас обманула! Давайте перевіримо вашу увагу!

(Баба Яга гра з дітьми у гру «Це все я, це компанія моя»:

- Хто співає, веселиться і роботи не боїться?!

- Хто із вас такий хороший, на каток іде в галошах?!

- Хто із вас скажіть лишень, на зарядці день у день?!

- Чи багато тут із вас невмивак приходить в клас?!

- Хто пройти ладен півсвіту, Миколая щоб зустріти?!

БАБА ЯГА: Ваша взяла! Зустрічайте свого Миколая!

(Звучить музика з’являються дітки в українських костюмах)

1 УЧЕНЬ: Гей, малята, уставайте,

Двері гостю відчиняйте,

Бо приходить Миколай,

Чемним дітям буде рай!

2 УЧЕНЬ: Хто побожний був і чемний,

Ждав він свята недаремно.

Ну, а хто байдикував,

Той Антипка потішав.

3 УЧЕНЬ: А тепер, малята, поспішаймо,

Святого Миколая привітаймо.

Дружньо пісню заспіваймо.

(Діти виконують пісню про Святого Миколая «Ой, хто, хто Миколая любить . .»

Виходить святий Миколай, разом з янголятами)

СВЯТИЙ МИКОЛАЙ: Вітаю вас дітки! Ось ми і зустрілись! Жодному чорту не під силу зупинити мене на шляху до вас!

ЧОРТИК: Ха-ха-ха! А подарунки все ще в мене! Їх охорняє зла чарівниця! А ось до речі і вона!

(лунає тривожна музика. З’являється зла чарівниця, тягне мішок і весь час озирається. Святий Миколай підходить до неї разом із янголятами, стукає по плачеві. Вона злякано повертається)

СВЯТИЙ МИКОЛАЙ: Добрий день! І далеко ти зібралась?

ЗЛА ЧАРІВНИЦЯ: Так вирішила переїхали до нової оселі, а речей бачиш, як багато! За один раз не впоратись! Ось і переношу їх потрошки

1 ЯНГОЛ: Бреше вона! Це наша торбинка з подарунками! А-ну, віддай!

ЗЛА ЧАРІВНИЦЯ: Є, ні! Спочатку впорайтесь із моїм завданням! А то перетворю ваші подарунки на попіл

2 ЯНГОЛ: Дітки, допоможіть нам!!!

(дети ігри, які проводить ведуча разом з героями)

1 гра: Танок «Маленьких каченят» - поки триває музика треба танцювати танок тих, тварин, які називає ведуча.

2 гра «Лови сніжок» У грі приймають участь дві команди і по 1 мамі. Мами тримають пакити, а представники команди мають закинути у мішок, якомога більше сніжков, зроблених із папіру.

3 гар «Самий уважний»
Ведущий читает текст: Расскажу я вам рассказ в полтора десятка фраз. Лишь скажу я цифру 3, - приз немедленно бери. "Однажды щуку мы поймали, распотрошили, а внутри рыбешек мелких увидали, и не одну, а целых семь". Когда стихи запомнить хочешь, их не зубри до поздней ночи. Возьми и на ночь повтори разок - другой, а лучше 10". "Мечтает парень закаленный стать олимпийским чемпионом. Смотри, на старте не хитри, а жди команду: раз, два, марш! " Однажды поезд на вокзале мне 3 часа пришлось прождать..." (если не успевают взять приз, его забирает ведущий). " Ну что ж, друзья, вы приз не брали, когда была возможность брать".

ЗЛА ЧАРІВНИЦЯ: Ну, що ж ви перемогли! Забирайте свої подарунки!!

(Віддає торбинку Святому Миколаю.)

СВЯТИЙ МИКОЛАЙ: Будьте мудрі, добрі й щирі,

Живіть в радості і мирі,

Хай добро вас не минає,

Мирне сонце в Україні сяє!

1 ДІВЧИНА: Дорогі наші друзі!

Хай вам сонце сміється,

Хай добро ведеться!

Миколай хай всім дари приносить,

В Бога всім здоров’я просить!

2 ДІВЧИНА: Ми закінчуємо свято,

В нього ми всю душу вклали!

Як сподобалося вам,

То плещіть завзято нам!

(лунає музика Скрябин «С Новым Годом». Янголи разом із Святим Миколаєм роздають подарунки дітям)

Свято «Новий Рік» (1 клас)

(Звучить казкова музика, на сцені з'являються казкові герої разом з ведучою. На фоні музики ведуча говорить слова)

ВЕДУЧА: Коли в передноворічні вечори на небі загоряються зірки, герої різних казок одягають свої найкращі костюми та вирушають у далеку дорогу. Вони заходять у кожний дім і граються з малюками, приносять у родини тепло і радість, надію на краще майбутнє. А потім усі казкові герої направляються на новорічні свята, де на них чекають малюки та дорослі.

I учень: З Новим роком всіх вітаєм,

Щиро радості бажаєм,

Щоб жилося добре всім –

І дорослим і малим!

II учень: Хай буде весело у нас –

Ми Новий рік стрічаємо,

Усіх, хто в залі є в цей час,

Ми гаряче вітаємо!

III учень: Чарівна ялинка сяє і гостей своїх вітає.

Настає жаданий час …

У цілому світі немає, у цілому світі немає

Найщасливіших від нас!

IV учень: Вбралася ялиночка у святкові шати,   
Зустрічати раді ми новорічне свято.   
Заспіваєм разом ми пісню від душі,   
Щоб не згасли вогники, щоб раділи всі! 

(діти виконують пісню «…»)

ВЕДУЧА: Всі співають, веселяться,

Не вгасає всюди сміх.

Бо у нас сьогодні свято!

Що за свято? . . . . . НОВИЙ РІК

  • Крешуть лід, ріжуть лід,

Залишають дівний слід.

Та й швидкі ж вони які

Ці блискучі . . . . КОВЗАНИ

  • Він падає на ваші хати,

Він білий – білий, волохатий,

І прилипає він до ніг,

А називається він . . . . СНІГ

  • Пара довгих вушок,

Сіренокий кожушок.

Скорий побігайчик

Як він зветься? . . . . ЗАЙЧИК

  • У зиму хто, скажіть мені,

Малює квіти на вікні? МОРОЗ

  • Зелену сукню маю,

Ніколи не міняю,

Один – єдиний раз на рік

Її я прикрашаю.

ЯЛИНКА

ВЕДУЧА: Китайський символ – Дракон казковий,

Який прекрасний, який чудовий!

Він весь блискучий, він весь іскриться,

Він вже в дорозі, летить, як птиця!

Він з виду грізний, та тільки з виду!

він дуже добрий, він нас не скривдить.

На сонці грає блиск перламутру.

Він дуже сильний, хай будеть мудрим!

Хай рік дракона яскравим буде,

Дарує щастя всім добрим людям!

- А щоб наш дракоша не заблукав пропоную зустріти його веселим танком сидячи!

(танцюємо сидячи під пісню «гурту «Родники» - Новий рік». Під час танку з’являється дракон)

I дракон: Хочу вам всім побажати
Неприємностей не знати,
В рік Дракона щастя вам,
Кращим, відданим друзям!
Зичу вам я лиш добро,
В цьому році щоб везло,
Щоб Дракон вас не лякав,
А лише – оберігав!!!

II дракон: Ми в рік Дракона Вам бажаєм
Любові й щастя повний міх,
Ми від душі вас всіх вітаєм
Нехай лунає щирий сміх!
Хай рік дві тисячі дванадцять
Вам тільки радість принесе,
Бажаєм вам не хвилюватись –
І в новий рік вам повезе!

ВЕДУЧА: З Новим роком! З добрим роком!

Хай на крилах лине час,

Хай же буде з кожним роком

Більше радості у вас!

Давайте перевіримо, які ви спритні та уважні. Я пропоную вам разом зі мною зіграти у гру «Мороз, ожеледь, сніг». Отже, по команді

  • «Мороз» - ви дуєте на долоні, зігріваєте їх.

  • «Ожеледь» - присідаєте.

  • «Сніг» - весело стрибаєте і плескаєте у долоні.

Але будьте уважні, я вас спробую обдурити.

(Гра у гру «Глава, рамина, коліна, пальці»)

ВЕДУЧА: Молодці, малята! А тепер я перевірю, чи вмієте ви прикрашати ялинку. Я читаю текст, якщо ви зі мною згодні, відповідаєте «Так», якщо не згодні – «Ні».

  • Чи буває на ялинці іграшка-хлопушка? (Так)

  • Чи буває на ялинці веселий Петрушка? (Так)

  • Із повидлом пиріжок? (Ні)

  • Чи бувають на ялинці біленькі сніжинки? (Так)

  • А бувають на ялинці яскраві картинки? (Так)

  • Чи буває на ялинці булочка пухненька? (Ні)

  • Чи бувають на ялинці яблука й горішки? (Так)

  • А бувають на ялинці жолуді? (Ні)

  • Шишки? (Так)

ВЕДУЧА: Щоб весь рік щасливим був,

Треба сили вам здобути.

І нітрішки не лінитись,

А щодня, щодня трудитись.

Тож працюйте всі, трудіться

Лінь женіть і не лініться.

Щастя щиро вам бажаю,

З Новим роком всіх вітаю!

  • Сьогодні ми хочемо привітати тих, хто старанно і наполегливо вчився впродовж I семестру, хто перші кроки в нашій школі робить на високому рівні. Слово для підведення підсумків навчання за I семестру надається заступнику директора з НВР Глущенко Л.Є.

(нагорода дітей з високим рівнем навчання)

ВЕДУЧА: А щоб нам не сумувати

Час вже пісню заспівати!

Заспіваймо гучно всі

І дорослі, і малі!

(Діти виконують пісню «…….»)

ВЕДУЧА: Кличу в гості чудо гучно,

Цей подарунок для вас, друзі!

Ваш подарунок ми знайшли

Й до ялинки принесли!

Тож зручненько сідайте, будь ласка,

А ми покажемо вам казку

Для вас, можливо, і не звичну,

Бо казка буде новорічна!

Казку вгості кличуть люди –

Рік, який почнеться з чуда,

Буде щедрим цілий рік!

Тож увага: раз, два, три –

Зимову казку розпочни!

(Перегляд Новорічної казки)

ВЕДУЧА: А у свято, в гарне свято

Хай звучить пісень багато.

Тож і нині, як колись,

Ти, ялиночко, світись!

Що ж вам тільки вчитись, вчитись?

Зараз будем веселитись.

Танцювати і співати

І, звичайно, в ігри грати!

(хоровод біля ялинки)

  • Ми гарно веселились, але наші батьки засумували. І зараз я пропоную позмагатися вашим батькам разом з нами. Нам потрібно по 2 папи з кожного класу.

(Конкурс «Новорічний костюм». З підручних матеріалів, відповідно до жеребу створити костюм Діда Мороза або Снігуроньки).

ВЕДУЧА: Пропоную, друзі, вам,

Зіграти в гру музичну!

Сподіваюсь, що для вас

Гра ця буде просто клас!

(Гра «Веселі стільці» - по 3 чоловіка з кожного класу)

ВЕДУЧА: Всюди сяйво золоте,

Іграшок багато.

З Новим роком всіх гостей

Будемо вітати.

- Усіх присутніх вітає 1-А клас.

(Виступ класу, весь клас запрошується в хоровод і танцює «Бугі - вугі», «Танок Дракончика»)

ВЕДУЧА: Грай же, музика, гучніше –

Нехай стане веселіше!

Весело і гарно грай,

Всіх до танцю закликай!

Нас вітає дружній 1 – Б клас

(Виступ 1 – Б класу. Масовка: танці «Танок Баба - Яги», «Дракончик – рок)

ВЕДУЧА: Всюди музика звучить

І ялиночка блищить!

Тож загадуйте бажання:

Новий рік на свято мчить!

(Звучить музика – виходить Новорічко з Драконами і казковими героями)

НОВИЙ РІК: З Новим роком, любі друзі, щиро вас вітаю

І найкращого у світі щиро вам бажаю!

Щоб у вашім домі світлім квіти розквітали,

І щоб дні ваші прийдешні ще кращими стали,

Щоб вам весело жилося!

Щоб все краще лиш збулося!

I дракон: Хай у небі голубому

світтить сонце вам завжди,

Щоб не знати вам нікому

Ані горя, ні біди

УЧЕНИЦЯ: Щоб в Новому році, діти,

Ви були веселі, дружні.

Не хворіли ані дня

Ви і вся ваша рідня!

УЧЕНЬ: Рік старий на відході,

Рік новий на порозі.

Рум’яніє на сході

Небосхил на морозі!

II дракон: Будьте, люди, щасливі,

В мирі, в праці навіки.

Хай уродять вам ниви

Щастя повні засіки!

ВЕДУЧА: Хай мир панує в кожній хаті,

Щоб стали ми усі багаті

І добрі, щирі та красиві,

Здорові, радісні, щасливі.

Давайте скажемо всі враз:

«Дракончик, потанцюй для нас!»

(танок сидячі під пісню «Новорічна»)

ВЕДУЧА: З Новим роком, з добрим роком!

Хай на крилах лине час,

Хай же буде з кожним роком

Більше радості у вас!

Гра – змагання «Ми славні козачата»

(до дня українського козачества)

ВЕДУЧА: Ой, зібрались гарні гості на нашому святі.

Нехай всі будуть щасливі, здорові, багаті.

Дівчата і хлопці, усі любі гості!

Всі заходьте в нашу хату

Превелику, пребагату

Від зірниці до зірниці

В ній проходять вечорниці.

Ми раді вас вітати на козацьких розвагах. Сьогодні у нашому конкурсі будуть змагатися 3 команди 1-Б класу. Зустрічаємо гучними оплесками команду №1 «Силачі», команду № 2 «Запорізькі козаки» та команду № 3 «Непереможні».

1 конкурс – ”Візитна картка”. Команди вітають суперників, журі та вболівальників.

2 конкурс – ”Варенички”.

ВЕДУЧА: Які дружні хлопці. Друзі мої, а чи не підкажете мені без чого не може обійтися ні одне свято на Україні? Тоді я вам підкажу: ”Ліпився, ліпився в окропі опинився. В сметані купається, черги дожидається”.

(Вареник)

Дійсно: в кожній хаті на Україні варенички варять нині

Круглобокі, білолиці із добірної пшениці.

А ну, дівчата, несіть сюди, прошу щиро.

Варенички мої, варенички не погані.

Дівчата виносять вареники. Хлопцям пропонується вибрати по одному сміливцю із команди для проведення цього змагання. Кожному представнику треба закласти руки за спину і з'їсти вареники, які лежать перед ними на тарілці. Хто швидше з цим впорається, той і переміг.

3 конкурс ”Танці”.

Ведуча: Час, любі гості, командам порозважати гостей. Козаки не лише гарно володіли зброєю, але і гарно танцювали український танок «Гопак». Саме тому нашим командам треба порадувати усіх гостей цим славним танком. Але я розумію, що наші козаки на такі вправні у танцювальній майстерності, тому ми трішки облегшимо їм завдання. Зараз ви маєте уважно подивитись на танок, який нам покажуть хлопці і дівчата 5 класу, а потім відтворити його самостійно. У якої команди це вийде краще, та і отримає перемогу. Готові! Тоді під ваші гучні оплески я запрошую козаків 5-Б класу.

(виступ 5 класу, а потім під ту ж саму музику танцюють команди 1 класу. Журі визначає переможців)

4 конкурс ”Козацькі розваги”.

ВЕДУЧА: Гарно наші хлопці танцюють, а також їдять вареники. А ми зараз перевіримо, які вони у нас спритні і сильні. Я запрошую до себе по одному силачу із кожної команди. Зараз наші представники зайдуть у коло, стануть на одну ногу, а іншу піднімуть і будуть тримати її рукою. Ваше завдання: виштовхнути суперника із кола плечем, але при цьому не можна опускати ногу за землю. Готові? Тоді уперед!

(Хлопці змагаються по два, а потім переможці між собою).

ВЕДУЧА: А зараз трішки не звичне завдання для козака. Я запрошую до себе по одному художнику із кожної команди. Вам треба намалювати жартівливий плакат на тему, яку витягнете за жеребкуванням.

5 конкурс ”Художники”.

Теми малюнків:

  • ”Як козаки у футбол грали. . .”

  • ”Як козаки у похід ходили. . .”

  • ”Як козаки ходили на рибалку. . .”

  • ”Як козаки ходили на дискотеку. . .”

Журі підводить підсумки змагання.

ВЕДУЧА: З давніх давен в ніч на Андрія Первозданного дівчата ворожили. Пекли балабушки. Це великі кругленькі тістечка з білого борошна. А воду на ці тістечка треба було принести з криниці не відром або глечиком, а ротом.

6 конкурс ”Балабушки”.

Хлопці носять воду ложками, тримаючи їх у роті, від одного стільця, де стоїть стакан з водою, до другого – з порожнім стаканом.

ВЕДУЧА: А не час козакам подумати про суджену? Всі вони сидять у залі і чекають – не дочекаються, поки ви їх знайдете. Щоб їх було легше відшукати вони заквітчали свої коси гарними квітами. Ідіть-но, козаки, до залу й дівчат з квітами у волоссі виводьте на сцену.

(Хлопці спускаються до залу і знаходять дівчат із квітами на голові)

- Ваше завдання за 2 хвилини зробити зачіску для своєї дівчинки. Час пішов.

ВЕДУЧА: Наступний 7 конкурс носить назву ”Жива картина”. Зараз команди на сцені мають створити й показати картину ”Запорізька Січ”.

(Команди по черзі демонструють свої картини).

ВЕДУЧА: А зараз настає хвилююча мить конкурсу. Я запрошую усі команди вийти до нас на сцену. Козацька старшина готова підвести підсумки нашого конкурсу.

(Журі оголошує підсумки змагання і нагороджує переможців конкурсу).

Конкурсна програма «Ваш вихід, артисте!»

(до дня працівників радіо, телебачення і зв’язку)

Ведуча: Добрий день усіх, хто сьогодні завітав до нашої класної родини. У нас відбудеться незвична ігрова програма, яку ми присвячуємо працівникам радіо, телебачення і зв’язку. Скажіть, хтось із вас мріяв стати ведучою відомого телевізійного шоу або актором із світовим ім’ям?

- А як ви гадаєте це просто зробити?

- Ні, для цього треба багато і наполегливо працювати над собою, розвивати свої здібності і таланти. Саме сьогодні я і пропоную вам перевірити себе і з’ясувати чи варто вам бути телеведучою чи відомим діджеєм на радіо. Ви згодні перевірити свої сили?!

- Тоді ми розпочинаємо ігрову програму «Ваш вихід, артисте!»

- Сьогодні у нас змагаються 5 команд. Давайте з ними познайомимось!

(знайомство з командами, невеличке привітання журі і суперникам)

1 конкурс – «Знайомка»

- Тепер ми можемо перейти до нашого змагання. Сьогодні кожна команда за перемогу у конкурсі буде отримувати невеличку статуетку «Я - супер». переможе иа команда, яка назбирає якомога більше цих позначок! Зрозуміло? Тоді в перед до перемоги!

2 конкурс - «Емоції у світі тварин»

З давніх давен людина вміє копіювати повадки тварин, відтворювати їх емоції. Саме це допомагало їй на полюванні. Спробуйте і ви відтворити мімікою, жестами, звуками ту тварину, яка вам дістанеться за жеребкуванням:

    сумного пінгвіна

    радісного кролика

    похмурого орла

    розгніване поросятко

    стурбованого кота.

3 конкурс – «Побутова техніка»

Відтворювати живі предмети легко, бо ми знаємо їх звуки. Зараз ми ускладнимо завдання і вам треба буде показати нам неживий предмет, але при цьому не можна промовляти ані звука. Зрозуміло? Тоді прошу на жеребкування:

    праска

    будильник

    чайник

    телефон

    міксер

4 конкурс – «Автобіографія»

Для вас це трішки незвичне слово і воно вас налякало, але насправді все дуже просто за 2 хвилини ви маєте придумати розповідь про одного із казкових героїв, а саме: де і коли народився, яку школу закінчив, де і коли працював, у яких військах проходив службу, які має нагороди та інше).

    Баба Яга

    Карлсон

    Чахлик Невмирущий

    Попелюшка

    Колобок

5 конкурс - «Пісенний»

Ви гарно співаєте на уроках музики, але сьогодні вам треба буде заспівати не своїми голосами, а голосами тварин. Ви маєте уявити себе на новорічному святі у лісовій школі і заспівати добре відому усім пісню «У лісі, лісі темному . . . » на мові тих тварин, до яких ви потрапили на свято. Прошу на жеребкування:

    ворони

    вовк

    жабенята

    поросята

    телята

6 конкурс – «Танцювальний»

Зараз для вас буде лунати відома дитяча пісенка «Посмішка», а ви під її мелодію маєте відтворити картинку із життя, але що це була за картинка ми дізнаємось із жеребкування:

    «Я отримав двійку»

    «Я розбив улюблену мамину вазу»

    «Мені купили футбольний м’яч»

    «Я загубив ключі від оселі»

    «До мене сьогодні прийдуть гості»

7 конкурс – «Хода»

Рухатись гарно ми вміємо усі, але зараз ви маєте не лише пройтись по класу, а зробити це у тій чи іншій ролі:

    хода маникинниці

    хода кінозірки, але іде через натовп шанувальників

    хода учениці, яку послали додому за батьками

    хода дівчини, яка несе на голові глечик з водою

    ході людини, яка влітку іде по гарячому піску.

Ведуча: Ви молодці! Кожен з вас спробував сьогодні відчути себе в тій, чи іншій ролі. Ви зрозуміли, що це не так просто і для того, щоб стати відомим актором або телеведучим треба багато і наполегливо працювати і розвивати свої таланти. А зараз пропоную підвести підсумки нашого змагання і виявити переможця сьогоднішнього конкурсу акторської майстерності. І хто знає можливо, років через 15, ми саме вас побачимо з екранів наших телевізорів або почуємо в ефірі відомих радіостанцій світу. Бажаю вам успіху у здійсненні ваших мрій.

(підведення підсумків, нагорода переможців конкурсу)

Матеріали для проведення тиждня хлопців

до дня Зброєних сил України

Понеділок – День спортивних змагань

Були проведенні спортивні змагання на уроці фізкультури. Кожен член команди переможці отримав 5 балів у свою рейтингову таблицю, а команда, яка зайняла 2 місце – по 3 бали.

Вівторок - День цікавих захоплень

Кожен хлопець класу презентував класу своє захоплення. Бали виставляли дівчата в спеціальні рейтингові таблиці, а потім виводилась середня оцінка, яка заносилась в рейтингову таблицю.

Середа - День цікавої інформації

Кожен хлопець мав здивувати клас приготувавши цікаве повідомлення про новинки у галузі культури, мистецтва, спорту, природи.

Четвер - День джентльмена

Впродовж дня дівчата слідкували за поведінкою хлопців, просили розв’язати ті, чи інші ситуації, які були пов’язані зі знанням етикету та правил ввічливості, а у кінці дня оцінили їх за уже відомою системою.

П’ятниця - День акторської майстерності

В цей день була проведена конкурсна – розважальна програма «Ми майбутні захисники Вітчизни!», яка і допомогла за спільним підсумком визначити переможця

Розважальна програма

«Ало, ми шукаємо таланти!»

Ведуча учениця: Хлопців раді ми вітати,

Їм здоров’я побажати,

Хай ростуть вони скоріше

Й дружать з нами ще міцніше!

(Дівчата підходять до хлопців і вручають їм жетони учасника змагання. Відповідно до цих жетонів хлопці розподіляються на три команди)

Ведуча: Дорогі наші хлопці! Дівчата нашого класу урочисто вітають вас усіх із Днем захисника Вітчизни. І ми приготували для вас невеличку святкову програму, яка допоможе нам усім визначити найдостойнішого хлопця нашого

1 учениця: Бешкетній нашій половині

Вітання надсилаємо свої.

І для вітання є у нас причини.

Ура – завзятій хлопчиків юрбі!

2 учениця: Коли на ваші спільні бійки

Ми на перервах глядимо,

То віримо, що Батьківщину

Вам без вагань довіримо!

3 учениця: Нехай же квітне під очима

Синець пурпурно – голубий.

Спочатку важко у «навчанні»,

Та потім легко йти у бій!

4 учениця: А ми під захистом у вас

Спокійно будемо навчатись.

Дамо списати вам не раз –

На це вам можна сподіватись!

5 учениця: Тому, хлоп’ята, від душі

Без зайвих слів, усі підряд –

Руді, чорняві і біляві –

Прийміть вітання від дівчат!

Ведуча: А зараз настав час приступити до змагання. Адже дуже цікаво дізнатись, які наші хлопці. Чи спритні вони? Чи винахідливі?

1 конкурс «Слідопит»

Із паперу вирізаємо 10 слідів і розкладаємо на підлозі. У конкурсі приймають участь по два представника з кожної команди по черзі. Кожний учасник отримує тему ( наприклад, «Імена дівчат», «Імена хлопців», «Їстівне», «Рослини», «Тварини», «Міста») Завдання гравців – пройти по слідах, на кожному кроці називаючи слово на задану тему. Перемагає той гравець, який жодного разу не помилиться та найшвидше подолає шлях.

2 конкурс «Силачі»

З кожної команди запрошується до центру по 1 силачу. Їм видають повітряну кульку, яку вони мають надути та прив’язати до своєї ноги. Завдання силача розчавити кульку суперника, а своє зберегти цілою й неушкодженою.

3 конкурс «Хода»

До центру запрошується по 2 представника із кожної команди. Відповідно до жереба вони мають продемонструвати ходу тієї чи іншої особи (наприклад

  • військового

  • маленького хлопчика

  • крутого парня

  • старенького дідуся)

4 конкурс «Інтелектуал»

Кожна команда отримує по 2 веселі математичні задачі на увагу. Перемагає та команда, яка дасть першою вірні відповіді на запропоновані задачі.

5 конкурс «Кулінарів» (домашнє завдання)

Кожен учасник приготував вдома разом з матусею солодощі, якими пригостив усіх присутніх і поділився власним рецептом їхнього приготування.

(Поки журі підводило підсумки змагання і тижня в цілому дівчата порадували усіх присутніх веселим танком з улюбленими іграшками)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.