Збережемо чистим довкілля

Опис документу:
План проведення тематичного тижня у ДНЗ "Збережемо чистим довкілля"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тиждень « Збережемо чистим довкілля»

16.04-20.04.2018

Природа – могутнє джерело пізнання , яке через спілкування розкриває людині свої таємниці й робить її більш чутливою до навколишнього світу.

Людина – частина природи, потяг до всього

живого закладений у ній від самого народження,

та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці. 

Дошкільний вік – найважливіший етап у становленні екологічного світогляду людини, передбачає створення

передумов гуманної взаємодії з природним довкіллям.

Метою екологічного виховання є:

  • формування знань про природу, природні явища, рослинний і тваринний світ;

  • розвиток естетичних почуттів: любові, поваги, бережливого ставлення по відношенню до світу природи;

  • спонукання в дітях бажання доглядати за природою і тваринами, берегти і зберігати природні багатства.

План проведення тижня «Збережемо чистим довкілля»

Педагоги

Щоденна робота

  • Ранкові бесіди про довкілля

  • Дидактичні ігри, спостереження, досліди, екскурсії …

  • Підбір занять відповідно до тематичної теми тижня

  • Перегляд мультимедійної презентації «Книга скарг природи» з відповідними коментарями вихователів.

  • Акція: «Посадимо своє дерево або кущ».

  • «Спів пташиний дарує весна» (екологічне спрямування)

  • «Допоможуть кімнатні рослини» (заняття – дослідження)

  • Читання художньої літератури з даної тематики

  • Планування освітнього процесу за творами В.О. Сухомлинського

  • «В гості до бабусі Медуниці» (бесіда про лікарські рослини)

  • Створення екологічного проекту «Моя улюблена квітка»

Щодня

Акція: «Посади дерево, або кущ!»

(усі вікові групи)

Протягом

тижня

Перегляд мультимедійної презентації «Книга скарг природи» з відповідними коментарями вихователів.

Протягом тижня

Тема дня:

16.04.18р.

Понеділок

«Будь природі другом!» використання спадщини В.О.Сухомлинського

17.04.18р.

Вівторок

«Земля – наш спільний дім» (Чисте довкілля-здоров’я людей! Що шкодить природі?)

18.04.18р.

Середа

«Дбаємо про чистоту довкілля»

(правила поведінки, дитячий туризм, толока)

19.04.18р.

Четвер

Сторінками «Червоної книги»

20.04.18р.

П’ятниця

«Книга скарг природи» (екологічні знаки)

Вихователь-методист: Сахарук Л.І.

Пам’ятка для педагога

  • Любити природу — означає не лише милуватися її красою й досконалістю, а й бути готовим вчасно прийти їй на допомогу. Небайдуже серце і дбайливі руки — запорука справжньої, тобто діяльної, турботливої любові до рідної землі. Кожна рослинка, кожна тваринка, кожна жива істота на нашій планеті потребують уважного, чуйного, гуманного ставлення людини. Цього маємо вчити й дітей. Тож процес гуманістичного виховання обов'язково передбачає екологічно доцільні форми організації дитячої праці й творчості у природі.

  • Відомо, що трудова діяльність дітей спонукається різноманітними мотивами — пізнавальними, утилітарними, суспільними тощо. Дуже важливо долучати до них етичні та естетичні мотиви, оскільки саме вони є надійним підґрунтям гуманного ставлення до природи.

  • Логічно, що емоційно-художнє освоєння природи органічно переходить в активні форми дитячої творчості. Все, до чого лине думка дитини й торкається її рука, має зігріватися співчуттям та ніжністю. Малят треба навчити однаковою мірою і відчувати красу природи, і оберігати, і творчою працею примножувати її.

  • Гуманістичне виховання передбачає залучення дошкільнят до посильних трудових справ, беручи участь в яких, вони набувають конкретних навичок і вмінь. Процес такої праці має бути творчим, пройнятим зацікавленим ставленням дітей до краси навколишнього світу. Без цього праця в природі втрачає гуманістичний сенс. Тож будь-яка трудова справа, запропонована педагогом, має стимулювати самодіяльність вихованців, їхню ініціативність, кмітливість, фантазію.

  • Педагоги знають: милування довкіллям або ж його художнім відтворенням у мистецтві, а також правильна організація трудової діяльності у природі завжди викликають у дитини потребу виявити свої почуття. Це може бути просте емоційне судження — імпульсивне й нерозгорнуте, на яке здатні майже всі діти. А як радують найменші спроби вихованця передати своє ставлення до природи в цікавій художній формі! Такі спроби варто всіляко заохочувати.

  • Тож завдання педагога — подбати про створення різноманітних ритуалів радісного спілкування з нею, що сприятиме вільній самореалізації дитини. Моменти творчості сприяють народженню енергії доброти й співпереживання, несуть дітям радісне збудження, щирість переживань, піднесений настрій.

Отже, практична реалізація завдань і мети екологічної освіти будується на засадах: комплексного розкриття проблем охорони природи; взаємозв'язку теоретичних знань з практичною діяльністю дітей у цій сфері; включення екологічних аспектів у структуру предметних, спеціальних узагальнюючих тем та інтегрованих курсів, які розкривають взаємодію суспільства і природи; поєднання аудиторних занять з безпосереднім спілкуванням з природою (екскурсії, трудові екологічні практикуми тощо); використання проблемних методів навчання (рольові ігри та ін.).

ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ

ПЛАН РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ

  1. Створення еколого - розвивального середовища:

      • у груповій кімнаті;

      • на майданчику;

      • у довкіллі.

  2. Планування роботи з екологічного виховання:

    1. Перспективно-тематичне:

а)спеціально організовані форми (частина інтегрованого завдання);

б)спільна діяльність:

  • екскурсії;

  • подорожі по екологічних стежинах;

  • спостереження;

  • досліди;

  • праця у природі;

  • бесіди;

  • педагогічні ситуації і моральні вправи;

  • дидактичні ігри;

  • художня література;

  • загадки, прислівя, прикмети;

  • випуск газет;

  • природоохоронні акції;

  • свята й розваги;

  • художньо-творча діяльність;

  • твори мистецтва;

  • фізкультурно-оздоровча робота;

  • музична діяльність;

  • безпека життєдіяльності;

  • робота з батьками;

в) створення розвивального середовища для самостійної діяльності.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Креативний менеджмент в умовах змін (на прикладі управління закладами позашкільної освіти)»
Просіна Ольга Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.