Завершення формування абсолютної монархії у Франції

Опис документу:
Після цього уроку учні зможуть: пояснює розвиток Франції в другій половині XVII—XVIII ст.; охарактеризує абсолютну монархію і визначає причини її кризи; порівнює історичні процеси, виділяючи на цій основі головні ознаки певного історичного періоду; висловлює власну думку щодо дискусійних питань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Предмет: всесвітня історія

Клас: 8

Урок №

Тема: Завершення формування абсолютної монархії у Франції

Мета уроку: створити умови для розвитку історичної компетентності учнів; розвитку інтересу до вивчення світової історії, логічного мислення, історичної грамотної мови, самоконтролю; виховання ключових історичних компетентності.

Очікувані результати: Після цього уроку учні зможуть: пояснює розвиток Франції в другій половині XVII—XVIII ст.; охарактеризує абсолютну монархію і визначає причини її кризи; порівнює історичні процеси, виділяючи на цій основі головні ознаки певного історичного періоду; висловлює власну думку щодо дискусійних питань.

Основні дати: 1629 р. — прийняття «Едикту милості»; 1643—1715 рр. — правління Людовіка XIV; 1685 р. — скасування Нантського едикту.

Обладнання уроку: підручник.

Тип уроку: розвиток історичної компетентності

Перебіг уроку

1. Організаційний етап. Мотивація навчальної діяльності учнів.

2. Актуалізація опорних знань:

Бесіда з класом:

1. Що таке абсолютизм?

2. Які недоліки, на вашу думку, має абсолютна монархія як форма правління?

3. Вивчення нового матеріалу:

3.1. Зміцнення абсолютизму за Рішельє

Робота з документом

Із «Політичного заповіту» Рішельє

Я кажу, що дворянство слід розглядати як один із найголовніших нервів держави, який може сприяти його збереженню й посиленню.

Хоча дворяни заслуговують на те, щоб із ними поводилися добре, коли вони поводяться добре, але потрібно бути з ними суворими, якщо вони нехтують тим, до чого зобов'язує їх походження. Я стверджую, що ті, хто відстали від доблесті предків, ухиляються від того, щоб служити короні шпагою і життям постійно і твердо, як вимагають закони держави, заслуговують на позбавлення блиску свого походження і зобов'язання нести частину турбот народу.

Честь для них мусить бути дорожчою за життя, їх належить карати радше позбавленням першої, ніж останнього...

Запитання до документа:

1) Яке місце в державі Рішельє відводив дворянству?

2) Чим, на вашу думку, зумовлена така позиція Рішельє?

3.2. Абсолютизм за Людовіка XIV

3.3. Людовік XV

4. Рефлексія:

Бесіда

1. Коли було прийнято «Едикт милості»?

2. Завдяки кому за часів Людовіка XIV здійснювалася успішна економічна політика?

3. Коли було скасовано Нантський едикт?

4. Де розташовувалася резиденція французьких королів?

5. Кому належать слова: «На наш вік вистачить», «Після нас хоч потоп»?

5. Підсумок уроку. 6. Домашнє завдання:§ .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
4
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!