ЗАВДАННЯ МІЖНАРОДНОГО КОНКУРСУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ІМ. ПЕТРА ЯЦИКА ДЛЯ 7КЛАСУ І ЕТАП

Опис документу:
9 листопада українці відзначають День писемності, а також у цей день проходить 1 етап міжнародного конкурсу знавців української мови ім.Петра Яцика. Пропоную вам завдання для 7 класу. Надіюсь будуть корисні..

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Завдання Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика для 7 класу

І етап

1. До дієслів кричати, думати, будувати, любити, ходити утворити видові пари. Підібрати синоніми до 2-3 дієслів.

2. Визначте дієвідміну дієслів. З 2-3 дієсловами складіть речення.

Запам’ятати, омріяти, розуміють, згадував, різав, обирати, в'язати,дзвенять, іскрити,любити.

  1. Провідміняти дієслова творити, відповідати, оцінювати за особами. Утворіть з 2-3 словосполучення.

  2. Перекласти українською мовою. Пояснити значення фразеологізмів.

    • Шила в мешку не утаиш.

    • Век живи – век учись .

    • Кончин дело – гуляй смело.

5. Підкресліть головні і другорядні члени речення :

    • За лісом широкі поля поволі спускаються вниз .

    • Злякано затремтів густий кущ диких троянд .

  1. Написати твір - мініатюру на одну із тем, використовуючи всі форми дієслова.

    • «Я люблю Україну!»

    • «Боже, Україну бережи!»

    • «Лист Україні»

Оцінювання:

1-5 завдання – за кожну правильну відповідь учень отримує 5 балів. Отже, максимально – 25 балів.

6 завдання - 12 балів.

Отже, разом: 37 балів.

Завдання Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика для 7 класу

І етап

1. До дієслів кричати, думати, будувати, любити, ходити утворити видові пари. Підібрати синоніми до 2-3 дієслів.

2. Визначте дієвідміну дієслів. З 2-3 дієсловами складіть речення.

Запам’ятати, омріяти, розуміють, згадував, різав, обирати, в'язати,дзвенять, іскрити,любити.

  1. Провідміняти дієслова творити, відповідати, оцінювати за особами. Утворіть з 2-3 словосполучення.

  2. Перекласти українською мовою. Пояснити значення фразеологізмів.

    • Шила в мешку не утаиш.

    • Век живи – век учись .

    • Кончин дело – гуляй смело.

5. Підкресліть головні і другорядні члени речення :

    • За лісом широкі поля поволі спускаються вниз .

    • Злякано затремтів густий кущ диких троянд .

  1. Написати твір - мініатюру на одну із тем, використовуючи всі форми дієслова.

    • «Я люблю Україну!»

    • «Боже, Україну бережи!»

    • «Лист Україні»

Оцінювання:

1-5 завдання – за кожну правильну відповідь учень отримує 5 балів. Отже, максимально – 25 балів.

6 завдання - 12 балів.

Отже, разом: 37 балів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Воркшоп як інноваційна освітня технологія»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.