Завдання I ( шкільного ) етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика (8 клас)

Опис документу:
Пропонується 9 завдань для I ( шкільного ) етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика. Рекомендовано для учнів 8 класу. Максимальна кількість балів 66. Завдання спрямовані на розвиток індивідуальних і творчих здібностей учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Завдання I ( шкільного ) етапу Міжнародного конкурсу з української мови

ім. Петра Яцика

8 клас

1. Напишіть твір на одну з тем. ( 12 б.)

1.Як стати цікавим співрозмовником.

2.Скажи, хто твій друг, і я скажу, хто ти.

3. Слово матері – святе.

2. Складіть по два речення з дієприкметниковими, дієприслівниковими та порівняльними зворотами. Одне з речень розберіть за членами. ( 10 б. )

3. У поданому реченні визначте головні та другорядні його члени, над кожним словом укажіть, якою частиною мови воно є. ( 10 б.)

Я на гору круту крем'яную

Буду камінь важкий підіймать

І, несучи вагу ту страшную,

Буду пісню веселу співать.

Леся Українка

4. З поданими словами складіть словосполучення, які б допомогли з'ясувати різницю у їх лексичному значенні. ( 9 б.)

Виключний, винятковий; заступник, замісник; рідкий, рідкісний; дружний, дружній; писемний, письмовий.

5. Утворіть прикметники від поданих іменників. ( 6 б.)

Юнак, чех, Вінниччина, пісок, безпека, товариш, молоко, серце, тиждень, захист, зап'ястя, заздрість, француз, щастя, студент, проїзд.

6. Запишіть, прибираючи скісну риску. ( 6 б.)

З/давніх/давен, ані/скільки, хто/зна/як, до/пізна, до/вподоби, до/схочу, все/одно, по/англійськи, на/швидко/руч, з/поміж, по/сусідству, коли/не/коли, за/пані/брата, пліч/о/пліч, по/де/куди, як/най/швидше, на/світанку, віч/на/віч, де/інде, раз/у/раз, сам/на/сам.

7. Відредагуйте речення. ( 5 б.)

1. З сторінок повісті перед нами повстає сива давнина.2. В оповідані росповідаєця про дружбу трьох друзів і їхнього вірного друга Палкана.3. У творі учень написав про своє негативне відношення до персонажа. 4. На цьому уроці ми познайомилися з творчистью поетів і письменників нашого краю.5. Павло замітив, що волоси в матирі прихопила сивина.

8. Поставте наголос у словах. (4 б.)

Подружка, разом, посередині, черговий, випадок, котрий, живопис, центнер, новий, показник, житло, вимова, чорнозем.

9. Назвіть відомі вам. ( по 1 б. за кожну правильну відповідь):

а) стилі мовлення;

б) типи мовлення;

в) способи словотворення;

г) значущі частини слова.

( Максимальна кількість – 66 балів )

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!