і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Завдання "Графічне дифференціювання"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Завдання для самостійної роботи

Ф





ункція задана графічно на відрізку [0; b]. Побудувати
графік її похідної. Значення b варто взяти з таб. 1.








Таблиця 1

Варіант

b

Варіант

b

Варіант

b

1

4,4

13

9,2

25

6,8

2

4,8

14

9,6

26

7,2

3

5,2

15

10,0

27

7,6

4

5,6

16

10,4

28

8,0

5

6,0

17

10,8

29

8,4

6

6,4

18

11,2

30

8,8

7

6,8

19

11,6

31

10,4

8

7,2

20

12,0

32

10,8

9

7,6

21

12,4

33

11,2

10

8,0

22

12,8

34

11,6

11

8,4

23

13,2

35

12,0

12

8,8

24

13,6

36

12,4

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Завдання до теми "Графічне дифференціювання".
  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    75
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    KR249272
  • Вподобань
    0
Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь