Завдання до твору "Аліса в Країні Див"

Опис документу:
Система завдань до твору Л. Керролла. Підходить для дистанційного навчання. Завдання репродуктивні і творчі. Відповіді на запитаня, виправлення "помилок" Аліси, спроба самому переробити знайомий з дитинства вірш, ігри зі словами тощо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Завдання.

Льюіс Керролл „Аліса в Краіні Див”

І.Дайте коротку відповідь на запитання.

1. У якій країні жив Льюіс Керролл?

2. Назвіть справжнє прізвище Л. Керролла.

3. Викладачем якої наукової дисципліни був письменник?

4. Які ігри любив письменник?

5. Назвіть захоплення Л.Керролла.

6 Які дві книги про пригода Аліси написав Л. Керролл?

7. На честь якої політичної фігури, час, коли жив Л Керролл, називається „вікторіанською добою”?

8. Як мали себе поводити громадяни Великої Британіі у ХІХ ст.?

10. Як Аліса потрапляє у дивовижну країну?

11. З ким зустрічається Аліса в Країні Див?

12. В якому графстві народився майбутній письменник? Як це вплинуло на ім’я кота?

ІІ. Виправте помилки, які робить Аліса у кролячій норі.

1.„Антипадки, чи як їх там? (вона була навіть рада, що ніхто зараз іі не чує, бо слово пролунало якось трохи не так)

2. „Отже: чотири на п”ять – дванадцять

Чотири на шість – тринадцять.”

3. „Лондон – столиця Парижа, а Париж – Риму…”

ІІІ. Льюїс Керролл перероблює народну англійську пісеньку: „Хороша перепілонька” і замість ніжної пісеньки про добру пташку в нього виходить віршик про крокодилонька, що поїв всіх рибок.

Спробуйте і ви переробити відомі вам всім вірші Наталі Забілої, так, щоб вийшов зовсім інший сенс.

Білі мухи налетіли —
Все подвір'я стало біле.
Не злічити білих мух,
Що летять, неначе пух.

— Галю, Петрику, Кіндрате,
Годі, ледарі, вам спати! —
І побігли до санчат
Галя, Петрик і Кіндрат.

 

ІV.Знайдіть у розділі „ Порося та перець” прислів’я та приказки.

Випишіть їх у зошит. Усно поясніть, як ви їх розумієте. Чи завжди доречно використовують їх у мовленні герої твору? Чому ви так вважаєте?

V. Впізнайте героя за його словами. Відповідь запишіть у зошит.

  1. „ Недолюблюю котів?! – вереснула….- А ти б їх долюблювала на моєму місці?!”

  2. „ – Якби ніхто не пхав свого носа до чужого проса, - хрипким басом сказала …, - земля крутилася б куди шпаркіше.

  3. „ Іншої ради нема, - сказав …, - У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома.”

VI. Л.Керролл дуже любив різні ігри, зокрема ігри зі словами.

Які знаєте ви? Згадайте.

Пропоную вам таке завдання-гру: Скласти оповідання, де всі слова починаються на одну літеру. Наприклад, „В”! Це можливо! Спробуйте. Ось початок:

Валерія вшановувала весну. Витягла, випрасувала вишиванку. Вмилася, вбралася, вивчила веснянку.”

VII. Намалюйте ілюстрацію до твору „ Аліса в Країні Див”, або складіть кросворд.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»