Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Тематична атестація 4
Тема: Неклітинні форми життя і одноклітинні організми.
Багатоклітинні організми
Варіант 1
Завдання 1. Із запропонованих варіантів відповідей виберіть одну правильну
Яку форму життя зображено на малюнку:
а)одноклітинна; б)колоніальна;
в)неклітинна; г)багатоклітинна
Назвіть метод, за допомогою якого можна визначити санітарний стан довкілля: а)біологічної індикації, б)порівняльно-описовий, в)математичної статистики, г)електронно-мікроскопічні дослідження
Визначте, які з біологічних систем перебувають на організмовому рівні організації: а)Пріони, б)Віруси, в)Дріжджі, г)Віроїди
Завдання 2. Із запропонованих варіантів відповідей виберіть дві правильні
Які хвороби спричинені життєдіяльністю прокаріотів: а)СНІД; б)туберкульоз; в)аскаридоз; г)грип; д)сальмонельоз.
Укажіть органели, які можуть зустрічатись у прокаріотів:
а)Газові вакуолі, б)Рибосоми, в)Лізосоми, г)Скоротливі вакуолі
6. Визначте, які з біологічних систем перебувають на неклітинному рівні організації:
а) Пріони б) Віруси в) Дріжджі г) Віроїди
Завдання 3
7. Дайте визначення терміна:
Інтерфаза це - ... Трансляція це -...
8. Порівняйте етапи пластичного та енергетичного обміну речовин.
Критерії для порівняння | Пластичний обмін | Енергетичний обмін |
Визначення поняття | ||
Переважний тип хімічних реакцій | ||
Початкові продукти | ||
Кінцеві продукти | ||
Перетворення енергії |
Завдання 4
9. Які органели еукаріотичної клітини здійснюють синтез органічних речовин, у чому полягає їхня роль в організмі?
Тематична атестація 4
Тема: Неклітинні форми життя і одноклітинні організми.
Багатоклітинні організми
Варіант 2
Завдання 1. Із запропонованих варіантів відповідей виберіть одну правильну
Яку форму життя зображено на малюнку:
а)одноклітинна; б)колоніальна;
в)неклітинна; г)багатоклітинна
Назвіть метод, за допомогою якого вивчають неклітинні форми життя: а)біологічної індикації, б)порівняльно-описовий, в)математичної статистики, г)електронно-мікроскопічні дослідження
Назвіть одноклітинні організми, які можуть утворювати колонії:
а)Пріони, б)ціанобактерії, в)губки, г)кишково-порожнинні
Завдання 2. Із запропонованих варіантів відповідей виберіть дві правильні
Які хвороби спричинені життєдіяльністю вірусів: а)СНІД; б)туберкульоз; в)аскаридоз; г)грип; д)сальмонельоз.
Зазначте процеси, які здатні здійснювати ціанобактерії: а)Фіксування атмосферного азоту; б)Фотосинтез, в)Фагоцитоз, г)Джгутиковий рух
Визначте, які з біологічних систем перебувають на організмовому рівні організації:
а) Пріони б) Віруси в) Дріжджі г) Гідра
Завдання 3
7. Дайте визначення терміна:
Анафаза це - ... Транскрипція це -...
8. Порівняйте темнову і світлову фази фотосинтезу.
Критерії для порівняння | Темнова фаза | Світлова фаза |
Визначення поняття | ||
Де відбувається | ||
Початкові і кінцеві продукти | ||
Надходження й виділення кисню та вуглекислого газу | ||
Взаємозв’язок цих процесів |
Завдання 4
9. Чому процеси біосинтезу білків відносять до реакцій матричного синтезу? Відповідь аргументуйте.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»