Завдання для олімпіади 11 клас

Історія України

Для кого: 11 Клас

19.11.2020

256

3

0

Опис документу:
Завдання для І туру Всеукраїнської шкільної олімпіади. Завдання орієнтовні, використовуються різні типи, як розпізнавання особистостей за зображенням , так і аналіз , узагальнення , знаходження спільного, визначення послідовності.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. 11 клас.

2020-2021 н.р.

11 клас ( 1 тур )

І Тести ( 0-4 бали)

  1. Коли почалася Велика французька революція

А 1790

Б 1780

В 1789

Г 1791

  1. Головний ідеолог СРСР у післявоєнні роки.

А А.Жданов

Б Й.Сталін

В. М.Хрущов

Г. Л.Каганович.

  1. Давньогрецкі міста-колонії на території України

А. Ольвія , Ніконій , Тіра

Б. Епідамн, Сіди , Херсонес

В. Пантикопей, Візантій, Алалія

Г. Ольвія, Синопа, Абдери

  1. Перший радянський уряд України було сформовано у:

А. Києві

Б. Харкові

В. Катеринославі

Г. Луганську.

ІІ Хто зображений на портретах (0-8 балів)

1. 2. 3. 4.

5. 6. 7. 8.

1.________________________________

2.________________________________

3.________________________________

4.________________________________

5.________________________________

6.________________________________

7.________________________________

8.________________________________

ІІІ Установіть послідовність подій (0-6 балів)

А Битва за Дніпро

Б Корсунь-Шевченківська операція

В Операція «Багратіон»

Г Початок Другої світової війни

Д Визволення Києва

Е Нюрнберзький процес

ІV За яким принципом побудовані ряди (0-10 балів)

  1. Перун, Сварог, Велес, Мокоша______________________________________________

  2. У. Черчиль, Г. Трумен , Й. Сталін ____________________________________________

  3. 3. «Цитадель», «Ост», «Барбаросса» __________________________________________

  4. Ацтеки, майя, інки _________________________________________________________

  5. С. Патон, М.Доброхотов, О.Богомолець _______________________________________

  6. Тегеран, Ялта, Потсдам _____________________________________________________

  7. 1385, 1413, 1569, 1596 ______________________________________________________

  8. Ф. Рузвельт, Д. Кеннеді, Б. Клінтон___________________________________________

  9. М.Шашкевич, Я.Головацький, І.Вагилевич. ____________________________________

  10. І. Конєв, М.Ватутін, Ф Толбухін _____________________________________________

V Поясніть терміни ( 0-8 балів) :

Біполярний світ ______________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пацифізм

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Націоналізація

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Репарація

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

VІ (0-15 балів)

Розгляньте уважно карикатуру. Якій історичній події чи якому явищу вона присвячена? Чи упізнаєте ви персонажів карикатури? Яке ставлення відображає карикатурист до персонажів чи події? Що ви знаєте про цю історичну подію, явище, зображених на карикатурі історичних осіб з інших джерел інформації? Вкажіть яке значення мала ця подія в історії людства?

Критерії оцінювання:

*Визначення події та дати – 2б.

*Визначення історичних персонажів – 2 б.

*основна іде), яку хотів передати автор

карикатури та аргументація – 2 б.

*відношення автора карикатури до

героїв - 3 б.

*Знання епохи і вміння оперувати

історичним матеріалом – 3б.

*Аргументований висновок про наслідки

події, зображеній на карикатурі та її

значення в історії людства – 3б.



______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

VIІ. Складіть тези. Який взаємозв’язок між результатами Першої світової та розв’язанням Другої світової війни (0-10)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.