Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Порядок передавання документів на зберігання до архіву закладу освіти
»
Взяти участь Всі події

Завдання для олімпіади 10 клас

Історія України

Для кого: 10 Клас

19.11.2020

208

1

0

Опис документу:
Підібрані різноманітні завдання з курсу історії для 10 класу. Розроблені кілька рівнів завдань. Є завдання з передбачуваною короткою відповіддю, а також - де необхідно викласти власні думки відносно події або особистості.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. 10 клас.

2020-2021 н.р.

І РІВЕНЬ (10б.)

1.Оберіть одну правильну відповідь (завдання 1-9):

Назвіть країну, яка на початку ХХ ст. вже мала власний військово-політичний блок:

А.Росія.

Б.Англія.

В.США.

Г.Німеччина.

2. Вкажіть, що саме передбачав «план Шліффена» :

А. війну на два фронти – проти Франції та Росії, в якій в першу чергу має бути розгромлена Росія.

Б. війну на два фронти – проти Франції та Росії, в якій в першу чергу має бути розгромлена Франція.

В. «бліцкриг проти Сербії та Італії.

Г. Морську війну проти США та Англії.

3.Яке з вищезгаданих міст не входило до складу Наддніпрянської України?

А.Львів. Б.Катеринослав. В.Харків. Г.Чернігів.

4.Позначте прізвище організатора «сокольсько-січового» молодіжного руху на українських землях:

А.М.Грушевський. Б.С.Петлюра. В.І.Боберський. Г. В.Нагірний.

5.Переважна більшість українських земель напередодні Першої світової війни належала:

А Румунії; Б Австро-Угорській імперії; В Російській імперії; Г Османській імперії.

6..Галицька битва закінчилась:

А поразкою австро-угорських військ; Б поразкою російських військ; В підписанням мирної угоди; Г заснуванням незалежної Української держави.

7. Дайте визначення термінам: анексія, автономія, інкорпорація, інтервенція.

8. У ході війни Товариство українських поступовців закликало українців

А підтримати Троїстий союз, «...бо ідучи війною, Росія грозить загином українському життю, яке знайшло охорону в австрійській державі».

Б бути нейтральними, тому що жодна з воюючих сторін «...не може викликати співчуття ні цілями, ні способами боротьби».

Ввиступити проти Антанти й Троїстого союзу, щоб вибороти «...єдину, самостійну Україну від Карпатів аж по Кавказ».

Г підтримати Антанту й чесно, «...не піддаючись на провокації, виконати свій обов’язок громадян Росії до кінця».

9. Установіть відповідність між прізвищами діячів та фактами їх політичної біографії.

1.К.Левицький А. Президент Карпатської Русі

2.Г.Бобринський Б. очолював Головну Українську Раду 3.М.Міхновський В. автор аграрної реформи 1906-1911рр

4.П.Столипін Г. ідеолог державної незалежності України

Д. очолив Галицько-Буковинське генерал-

губернаторство

ІІ РІВЕНЬ (12 б.)

1.«Митрополит греко-католицької церкви (1900-1944 рр.), засновник українського Національного музею у Львові. У роки Першої світової війни засланий до Суздальського монастиря».

А.Наведіть прізвище та ім'я цього діяча?

Б.Яке значення для України має ця особистість.

2.Довести, що для українців І світова війна була братовбивчою війною.

ПИТАННЯ ІНТЕЛЕКТУ(20 б.):

1. Земельна реформа П. Столипіна та її вплив на українські землі.

2. Історичне значення та подальший вплив на розвиток повоєнних міжнародних відносин «14 пунктів» Вудро Вільсона.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили