Завдання дітям на літо (продовження)

Опис документу:
Щоб зацікавити дитину читанням потрібно розпочинати читати невеликими частинами але кожного дня. Питання після тексту допоможуть краще зрозуміти зміст прочитаного. А цікаві задачі, де знову головними героями виступають герої тексту допомагають замислитися - "А про що я читатиму завтра?"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Привіт, мої хороші. Продовжуємо читати цікаву книгу. Читайте уважно, щоб змогли відповісти на мої питання.

Та от якось ясного сонячного ранку зустрілися біля перелазу мама-зайчиха з мамою-їжачихою.

— Здрастуйте, тітонько Вухань, — сказала мама-їжачиха. — Ви чули новину? На Великій Галявині відкривається спеціалізована лісова музична школа з ведмежою мовою викладання. Борсучиха вже записала туди свого Борю.

— Ах, що ви кажете, кумасю Колючко! — сплеснула мама-зайчиха лапами, — Спеціалізована музична школа? Та ще з ведмежою мовою викладання? Побіжу чоловікові скажу.

Тато-заєць сидів на ґанку і читав "Лісову газету".

— Гм, — сказав він, почувши новину. — Спеціалізована музична школа? З ведмежою мовою викладання? Це інтересно. Треба й нашого страхополоха записати. Може, хоч школа допоможе його у звірі вивести. А то ж тіні власної боїться.

Зайченя Кося, що тремтіло тут же біля ґанку і все чуло, здригнулося й заскиглило:

— Ой!.. Я не хочу-у!.. Я боюсь…

— Тебе ніхто не питає! — суворо сказав тато-заєць. — Запишемо, й ходитимеш.

— Ну що ти, синку, — лагідно сказала мама-зайчиха. — Всі ж дітки ходитимуть. Не бійся.

Мама-зайчиха тут же причепурила Косю, вдягла йому новенькі штанці, білу сорочечку й повела на Велику Галявину.

Вийшли за ворота, гульк — а з сусіднього двору мама-їжачиха вже Колька Колючку веде.

Дайте відповідь на питання:

  1. Про яку новину розповіла мама-їжачиха?

  2. Як звали сина борсучихи?

  3. Чим займався тато-заєць?

  4. Кого побачили за воротами сімейство зайців?

  5. Де знаходилась музична школа?

Ви чудово попрацювали. Молодці. Давайте тепер порахуємо!

  1. Вирішили Кося і Колько приготувати мамам подарунок. Кося для його приготування знайшов 7 листочків, а Колько -12. На скільки менше листочків знайшов Кося?

  2. Мама Косі для тістечок купила в магазині 1 десяток яєць, а мама Колі 2 десятки. Скільки яєць продали у магазині?

Кося з Кольком змагаються хто більше розв’яже прикладів. Допоможіть хлопцям.

23+14= 46-15= 82-41=

24-23= 85-71= 73+16=

42+13= 70+20= 50+42=

23+42= 90-70= 20+13=

54+15= 83-12= 57-26=

36-24= 59-16= 35+24=

64+15= 30+50= 50+39=

32+51= 90-80= 60+15=

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн