Застосування сучасних методів навчання як засіб підвищення якості природничо-математичної освіти.

Опис документу:
Презентація дає обмін досвідом застосування сучасних методів навчання математики для викладачів професійних закладів освіти и вчителів старшої школи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слов’янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти імені П. Ф. Кривоноса Застосування сучасних методів навчання як засіб підвищенн...
Слайд № 1

Слов’янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти імені П. Ф. Кривоноса Застосування сучасних методів навчання як засіб підвищення якості природничо-математичної освіти. Підготувала: викладач математики вищої категорії СБРЦПО Кір’янова Вікторія Володимирівна

„Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народились в інші часи”. Єврейське прислів’я „Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народили...
Слайд № 2

„Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народились в інші часи”. Єврейське прислів’я „Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народились в інші часи”. Єврейське прислів’я

В своїй професійній діяльності дотримуюсь того принципу, що якісна освіта - це та, що готує затребуваних фахівців, здатних до саморозвитку. Тому як...
Слайд № 3

В своїй професійній діяльності дотримуюсь того принципу, що якісна освіта - це та, що готує затребуваних фахівців, здатних до саморозвитку. Тому якісною може вважатися така освіта в результаті якої випускник відбувся, знайшов себе.

Тому важливо навчити учнів: бачити математичні поняття і розуміти дію математичних законів у реальному навколишньому нас світі застосовувати матема...
Слайд № 4

Тому важливо навчити учнів: бачити математичні поняття і розуміти дію математичних законів у реальному навколишньому нас світі застосовувати математичні поняття для наукового пояснення явищ і просто вміти працювати. Впевнена, що викладання математики повинно бути тісно пов'язано: з загальнокультурними цінностями і общефилософскими концепціями з подіями і фактами історії мовами, літературою, мистецтвом та музикою з обраною учнями професією. Саме тому залучаю учнів до участі в іграх, конкурсах і олімпіадах з предмета, до дослідницької роботи пропоную їм роботу з проектами, колективними і індивідуальними, проводжу конференції та інтегровані уроки з різних цікавих математичних тем. Згідно Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року Ключовим завданням освіти у XXI столітті є розвиток мислення, орієнтованого на майбутнє.

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

„Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народились в інші часи”. Єврейське прислів’я Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло вик...
Слайд № 9

„Не навчайте дітей так, як навчали вас, – вони народились в інші часи”. Єврейське прислів’я Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. Марія фон Ебнер-Ешенбах.

Нестандартні уроки Урок – робота учнівської дослідницької лабораторії
Слайд № 10

Нестандартні уроки Урок – робота учнівської дослідницької лабораторії

Нестандартні уроки
Слайд № 11

Нестандартні уроки

Нестандартні уроки
Слайд № 12

Нестандартні уроки

Застосування логарифму при визначені водневого показника рН. Інтегрований урок математики та хімії для учнів ІІ - курсу торгівельно-кулінарного про...
Слайд № 13

Застосування логарифму при визначені водневого показника рН. Інтегрований урок математики та хімії для учнів ІІ - курсу торгівельно-кулінарного профілю.

Урок – робота учнівської дослідницької лабораторії (інтегрований урок математики та хімії) «Разом навчатися не тільки легше й цікавіше, але й значн...
Слайд № 14

Урок – робота учнівської дослідницької лабораторії (інтегрований урок математики та хімії) «Разом навчатися не тільки легше й цікавіше, але й значно ефективніше». Є. С. Полат

Презентація роботи історично-архівного відділу: З історичних джерел. Видання таблиць логарифмів. Неперові логарифми. Ідея виникнення логарифмів. Во...
Слайд № 15

Презентація роботи історично-архівного відділу: З історичних джерел. Видання таблиць логарифмів. Неперові логарифми. Ідея виникнення логарифмів. Водневий показник. Висновок. Презентація роботи науково-дослідницького відділу: Кількісна характеристика середовища. РН та здоров’я шкіри. Дослідження розчинів миючих засобів та математичне обчислення їх рівня рН. Висновок за результатами дослідів. Дослідження води в озері Михайлівське. Висновок. Презентація роботи відділу охорони здоров’я: РН деяких речовин. РН крові людини. Лужні продукти. Кислотні продукти. Приготування індикаторів власними руками. Природні індикатори. Аналіз реклами жувальної гумки. Висновок.

Зв`язок з майбутньою професією
Слайд № 16

Зв`язок з майбутньою професією

Використання циліндрів в техниці. Вал зі шківом, ступінчастий вал є циліндром, на якому закріплено шків. Шків є комбінацією циліндра та зрізаного к...
Слайд № 17

Використання циліндрів в техниці. Вал зі шківом, ступінчастий вал є циліндром, на якому закріплено шків. Шків є комбінацією циліндра та зрізаного конуса. Трансмісійний вал застосовують для передачі обертального руху.

Вісь вагонних коліс включає три кругових циліндра з різними діаметрами. Металеві труби для передачі води, газа, пара є полими круговими циліндрами....
Слайд № 18

Вісь вагонних коліс включає три кругових циліндра з різними діаметрами. Металеві труби для передачі води, газа, пара є полими круговими циліндрами. Для закріплення труб між собою за допомогою болтів служать фланці, які представляють собою кругові циліндри великого діаметра, но малої висоти.

Пічка, яка називається вагранкою та яка використовується для плавки чугуна в ливарних цехах, складається з кількох циліндрів. Роликовий підшипник ш...
Слайд № 19

Пічка, яка називається вагранкою та яка використовується для плавки чугуна в ливарних цехах, складається з кількох циліндрів. Роликовий підшипник широко використовується в техниці і представляє собою два кільця циліндричної форми та різного діаметра між якими знаходяться циліндрі. В результаті застосування роликових підшипників тертя ковзання замінюється тертям кочення.

В техниці використовуються також конічні підшипники (форма зрізаного конуса). Найпростіша деталь автомобіля — підшипник —має в своєму складі тіло о...
Слайд № 20

В техниці використовуються також конічні підшипники (форма зрізаного конуса). Найпростіша деталь автомобіля — підшипник —має в своєму складі тіло обертання- кулю. Але чому саме кулю, а не куб або призму? Та тому, що куля зазнає найменшого тертя під час роботи підшипників. У них вставляються кульки однакового розміру. Не можна вставити хоча б одну кульку більшу або меншу за розміром, бо це спричиняє люфт агрегатів автомобіля і призводить до ушкоджень.

Головні робочі частини двигуна — поршні — теж мають форму циліндрів і знаходяться в своєрідних циліндрах. Поршень двигуна внутрішнього згоряння скл...
Слайд № 21

Головні робочі частини двигуна — поршні — теж мають форму циліндрів і знаходяться в своєрідних циліндрах. Поршень двигуна внутрішнього згоряння складається з циліндричних, конічних та шарової поверхонь.

Слайд № 22

Гурткова робота
Слайд № 23

Гурткова робота

На заняттях математичного гуртка учні, які навчаються за професією «Перукар», дізналися, що на честь першої французької жінки-математика Ніколь Гор...
Слайд № 24

На заняттях математичного гуртка учні, які навчаються за професією «Перукар», дізналися, що на честь першої французької жінки-математика Ніколь Гортензії Лепот названа чарівна квітка гортензія, яка дуже часто прикрашає жіночі зачіски Гурткова робота

Предметні тижні
Слайд № 25

Предметні тижні

Предметні тижні
Слайд № 26

Предметні тижні

„Якщо ми будемо вчити сьогодні так, як ми вчили вчора, - ми вкрадемо у наших дітей завтра”. Джон Дьюї
Слайд № 27

„Якщо ми будемо вчити сьогодні так, як ми вчили вчора, - ми вкрадемо у наших дітей завтра”. Джон Дьюї

Дякую за увагу!
Слайд № 28

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»