і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Застосування активних методів навчання

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Застосування активних методів навчання

Перший раз на урок інформатики! Скільки радості, хвилювання, очікування чогось незвичайно цікавого, того, що не схоже на всі інші предмети! Кожному хочеться хоч одним оком заглянути в кабінет інформатики, подивитися на комп'ютери, помацати їх відчути себе героєм фільмів – генієм програмування, хакером! Як же зробити так, щоб інтерес не згас до кінця навчання? Як домогтися того, щоб урок приносив радість дітям? Я прийшов до висновку, що при вивченні курсу інформатики потрібно широко використовувати методи активного навчання. Це вносить невимушену обстановку на уроці, дозволяючи вирішувати поставлені завдання. При проведенні уроків я використовую цікаву дидактику, сюжетно-рольові і ділові ігри, застосовую для поліпшення якості навчання і опорні конспекти.

Школярі, які приходять на уроки в 7-9 класі, вже вміють вмикати і вимикати комп'ютер, вибирати і запускати потрібну їм програму. Найголовніше – уберегти їх від захворювання «комп'ютероманії», від бездумного сидіння за «кривавою» грою. Віртуальний світ красивіше і цікавіше реального: тут ранять не боляче, а перемогти сильного ворога можна натисканням кнопки! Психологи кажуть, що комп'ютерні ігри знімають зайву агресію. Можливо, але як часто ми бачили в класах, як діти, захоплені комп'ютерами, раптом забували про все, крім комп'ютерних воєн і погонь. Як повернути їх в реальний світ, як захопити їх навчальним процесом? У цьому полягає одна з наших головних завдань. Я намагаюся зацікавити учнів не тільки ігровими уроками, а й цікавими уроками із застосуванням сучасних комп'ютерних технологій. Нe секрет, що в цьому випадку авторитет вчителя значно зростає, а це допоможе йому втримати увагу учнів.

Учні 10-х класів нашої школи починають продовжують вивчати курс інформатики. Це означає, що вони знайомі з початковими поняттями науки, знають, що таке алгоритм і програма, можуть працювати на комп'ютері і складати нескладні програми. Цей контингент учнів вже усвідомлено вивчає інформатику, вони розуміють її важливість, їх цікавлять складніші питання програмування, і наше завдання допомогти їм вирішити ці питання. Програма 10-го класу складна і насичена новими поняттями і визначеннями, і підхід до навчання вже дещо інший, ніж в 7-9-х класах. Ігри стають більш складними, вводиться новий тип уроку – урок-семінар, після кожної теоретичної теми проводяться уроки-практикуми – таким чином ми використовуємо технологію особистісно-орієнтованого підходу до навчання.

У 11-му класі учні продовжують знайомство з новими комп'ютерними технологіями, розпочате в 7-9-му класах. Майже немає учнів, кому б ця тема була б не цікава. На цьому етапі доцільно використовувати проблемно-дослідну технологію навчання. Я ставлю перед учнем завдання і злегка підштовхую його до правильного шляху. Показую можливості нестандартного використання стандартних прикладних програм для вирішення конкретного завдання. У 11-му класі значно збільшено кількість практичних занять.

Опис документу:
Висвітлюються приклади застосування активних методів навчання на уроках інформатики

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
790 грн
474 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти