Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті, вироблення вміння використовувати їх у власних висловлюваннях.

Опис документу:
Дана презентація створена для творчих, креативних вчителів, які прагнуть розвивати творчий потенціал учнів. В розробці використано різні форми роботи на різних етапах уроку. Завантажте та використовуйте для вашого уроку та задоволення..

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті, вироблення вміння використовувати їх у власних висловлюваннях.
Слайд № 1

Засоби змістового зв’язку між реченнями в тексті, вироблення вміння використовувати їх у власних висловлюваннях.

Каліграфічна хвилинка.
Слайд № 2

Каліграфічна хвилинка.

Гра «Розсипанки». казки, розуму Маленькі вчать. великого а Маленькі казки, а великого розуму вчать.
Слайд № 3

Гра «Розсипанки». казки, розуму Маленькі вчать. великого а Маленькі казки, а великого розуму вчать.

Тихий осінній день. У яблуневому саду літають джмелі. Вони приле- тіли до яблука, що впало з дерева. Воно лежить на землі. З яблука тече солодкий с...
Слайд № 4

Тихий осінній день. У яблуневому саду літають джмелі. Вони приле- тіли до яблука, що впало з дерева. Воно лежить на землі. З яблука тече солодкий сік. Обліпили його джмелі. Комахи смакують яблучним соком. Як гарно восени! Слово, речення, текст ? Ділового, художньогонаукового стилю? Розповідь, опис, есе ? З яких частин складається ?

Червоні маки вражають красою. Маки цвіли так, немов клаптик рожевого неба спустився на землю. Маки зранку розкривали свої тен-дітні пелюстки, що за...
Слайд № 5

Червоні маки вражають красою. Маки цвіли так, немов клаптик рожевого неба спустився на землю. Маки зранку розкривали свої тен-дітні пелюстки, що зачаровували своєю досконалістю. Редагування тексту.

Засоби текстового зв'язку: За допомогою слів він, вона, воно, цей, ця, ці, потім, тоді. За допомогою слів, близьких за значенням.
Слайд № 6

Засоби текстового зв'язку: За допомогою слів він, вона, воно, цей, ця, ці, потім, тоді. За допомогою слів, близьких за значенням.

Котику сіренький, Котику біленький, Котку волохатий, Не ходи по хаті. Не ходи по хаті, Не буди дитяти, Дитя буде спати, Котик воркотати. Ой на котк...
Слайд № 7

Котику сіренький, Котику біленький, Котку волохатий, Не ходи по хаті. Не ходи по хаті, Не буди дитяти, Дитя буде спати, Котик воркотати. Ой на котка воркота, На дитину дрімота... Для більшого вираження емоційності інколи автори використовують повторення однакових слів.

Мудра кицька.         На столі стояв кухлик з молоком. Кицька його поба- чила, і схотілось їй молочка. Скочила на стіл – та до кухлика. Аж тут лихо...
Слайд № 8

Мудра кицька.         На столі стояв кухлик з молоком. Кицька його поба- чила, і схотілось їй молочка. Скочила на стіл – та до кухлика. Аж тут лихо: голова в кухлик не влазить. Так гарно молоко пахне, а язиком до нього кицька не сягне.  Кішечка засмутилась, але ненадовго . . . Скоро кицька зміркувала, що їй робити. Вона почала вмочати лапку в молоко й обсмоктувати її. Умочить лапку, обсмокче з неї молоко й знов вмокає.  Так і застали її над кухликом, коли вона добувала з нього молоко.

Дівчатка та хлопчики бігали двором. _____ гралися у гру “Струмочок”. _____гра дуже цікава. Довідка: він, вона, воно, вони, цей, ця, це, ці. Пов'яжи...
Слайд № 9

Дівчатка та хлопчики бігали двором. _____ гралися у гру “Струмочок”. _____гра дуже цікава. Довідка: він, вона, воно, вони, цей, ця, це, ці. Пов'яжи два сусідніх речення в тексті.

Вправа “Продовж речення”. Сьогодні на уроці ми дізналися про.. Ці знання мені потрібні для … На уроці я працював(ла)..
Слайд № 10

Вправа “Продовж речення”. Сьогодні на уроці ми дізналися про.. Ці знання мені потрібні для … На уроці я працював(ла)..

Домашнє завдання. с.19 вправа 29 ( списати, підкреслити слова, що пов'язують речення у тексті).
Слайд № 11

Домашнє завдання. с.19 вправа 29 ( списати, підкреслити слова, що пов'язують речення у тексті).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
0
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!