Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Засоби мотивації здобувачів освіти до вивчення математики, формування математичних компетентностей на уроках математики.

Математика

Для кого: 10 Клас, 11 Клас

15.03.2021

185

6

0

Опис документу:
Навчальна мотивація - процес, метод і засіб спонукання здобувачів освіти до продуктивної пізнавальної діяльності, активного освоєння змісту освіти. Мотивація навчальної діяльності вимагає: – оволодіння здобувачем освіти знань в майбутній діяльності; – створення умов для розвитку мотивів; – зацікавленість здобувачів до досліджуваного ним матеріалу; – організація практичної та іншої навчальної діяльності; – підтримання прагнення у здобувачів до саморозвитку та самоосвіти.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Підготувала викладач математики Гурин Людмила Василівна ДНЗ «Центр ЛППОН м.Житомира" «Засоби мотивації здобувачів освіти до вивчення математики, фо...
Слайд № 1

Підготувала викладач математики Гурин Людмила Василівна ДНЗ «Центр ЛППОН м.Житомира" «Засоби мотивації здобувачів освіти до вивчення математики, формування математичних компетентностей.»

«Навчальна мотивація» - процес, метод і засіб спонукання здобувачів освіти до продуктивної пізнавальної діяльності, активного освоєння змісту освіти.
Слайд № 2

«Навчальна мотивація» - процес, метод і засіб спонукання здобувачів освіти до продуктивної пізнавальної діяльності, активного освоєння змісту освіти.

– оволодіння здобувачем освіти знань в майбутній діяльності; – створення умов для розвитку мотивів; – зацікавленість здобувачів до досліджуваного н...
Слайд № 3

– оволодіння здобувачем освіти знань в майбутній діяльності; – створення умов для розвитку мотивів; – зацікавленість здобувачів до досліджуваного ним матеріалу; – організація практичної та іншої навчальної діяльності; – підтримання прагнення у здобувачів до саморозвитку та самоосвіти. Мотивація навчальної діяльності вимагає:

Засоби, щоб мотивувати і спонукати виявити потенціал, властивий здобувачам освіти, формувати математичні компетентності:
Слайд № 4

Засоби, щоб мотивувати і спонукати виявити потенціал, властивий здобувачам освіти, формувати математичні компетентності:

Підберіть цитату уроку Все має бути доведеним, і при доведенні не можна послуговуватись нічим, крім аксіом та раніш доведених теорем. Б.Паскаль Об'...
Слайд № 5

Підберіть цитату уроку Все має бути доведеним, і при доведенні не можна послуговуватись нічим, крім аксіом та раніш доведених теорем. Б.Паскаль Об'єкт математики настільки серйозний, що слід не пропускати нагоди зробити його трохи цікавішим. Б. Паскаль Математику вже навіть задля того треба вивчати, що вона розум до ладу приводить. М.В.Ломоносов Математика — це ланцюг понять: випаде одна ланка — і не зрозуміле буде наступне. Н.К.Крупська (формування інформаційних компетентностей)

Розповідайте про історію походження математичного терміна «Конус» - це латинська форма грецького слова «коносу», що означає соснову шишку. «Сфера» ...
Слайд № 6

Розповідайте про історію походження математичного терміна «Конус» - це латинська форма грецького слова «коносу», що означає соснову шишку. «Сфера» - латинська форма грецького слова «сайра» - м’яч. «Лінія» походить від латинського слова «лінеа», що утворилося від слова «лінум» - льон, лляна нитка, шнур, мотузка. (формування інформаційних компетентностей)

Перед вивченням нової теми: «Властивості степеня з раціональним показником», запропонуйте знайти значення виразу: (формування пізнавальної компетен...
Слайд № 7

Перед вивченням нової теми: «Властивості степеня з раціональним показником», запропонуйте знайти значення виразу: (формування пізнавальної компетентності) Продемонструйте прогалини в знаннях

Покажіть послідовність знань Вивчення тіл обертання спирається на відомі вам з курсу планіметрії властивості многокутників і кіл. (формування логіч...
Слайд № 8

Покажіть послідовність знань Вивчення тіл обертання спирається на відомі вам з курсу планіметрії властивості многокутників і кіл. (формування логічної компетентності) Геометричні тіла: циліндр, конус і куля мають одну особливість: кожне з них може бути отримане обертанням якоїсь плоскої фігури. Ці тіла — тільки моделі реальних предметів, що нас оточують.

Підкажіть маленькі хитрощі Як помножити числа?  Для того, щоб помножити двозначні числа, потрібно намалювати відповідну до цифр кількість ліній. Пі...
Слайд № 9

Підкажіть маленькі хитрощі Як помножити числа?  Для того, щоб помножити двозначні числа, потрібно намалювати відповідну до цифр кількість ліній. Після цього порахувати, скільки є точок перетину. Останні числа просто записати зліва направо. (формування пізнавальної компетентності)

Обговоріть математичні курйози Число 37 володіє цікавими властивостями: (формування компетентності саморозвитку)
Слайд № 10

Обговоріть математичні курйози Число 37 володіє цікавими властивостями: (формування компетентності саморозвитку)

Запропонуйте парадоксальну задачу У групі, що складається з 23 і більше людей, ймовірність збігу днів народження (число і місяць) хоча б у двох люд...
Слайд № 11

Запропонуйте парадоксальну задачу У групі, що складається з 23 і більше людей, ймовірність збігу днів народження (число і місяць) хоча б у двох людей перевищує 50%. Для 60 і більше людей ймовірність такого збігу більше 99%. (формування полікультурної компетентності)

Вкажіть практичну корисність теми 1.    З прямокутного шматка тканини розміром 5 дм х 8 дм потрібно зшити косметику найбільшого об’єму. Якої довжин...
Слайд № 12

Вкажіть практичну корисність теми 1.    З прямокутного шматка тканини розміром 5 дм х 8 дм потрібно зшити косметику найбільшого об’єму. Якої довжини повинна бути сторона квадратного вирізу на викройці та який об’єм косметички ми при цьому отримаємо? (Кравці) 2.     Як отримати 50 мл 9% перекису водню для освітлення волосся при наявності в перукарні 30% окислювача? (Перукарі) (формування методологічної компетентності)

Домашнє завдання: § 8 С № 274 № 143 (13, 17, 19) Д № 294 № 143 (14, 15, 21) В № 306 № 150 (4), 152 (1) Індивідуально Залежність координати матеріал...
Слайд № 13

Домашнє завдання: § 8 С № 274 № 143 (13, 17, 19) Д № 294 № 143 (14, 15, 21) В № 306 № 150 (4), 152 (1) Індивідуально Залежність координати матеріальної точки від часу описується формулою g(t) = 2 t2 + 3 t + 2 . Знайти швидкість руху точки. (формування інтелектуальної компетентності) Дозвольте здобувачам обирати самостійно

Кожна математична дія, що вивчалася в шкільному курсі математики, має обернену дію. Яка дія обернена до додавання; віднімання; ділення; множення; п...
Слайд № 14

Кожна математична дія, що вивчалася в шкільному курсі математики, має обернену дію. Яка дія обернена до додавання; віднімання; ділення; множення; піднесення до степеня; логарифмування? Яка операція буде оберненою до операції диференціювання функції? Чи можна, знаючи миттєву швидкість руху v (t) точки, визначити пройдений нею шлях s (t)? Сьогодні ви ознайомитеся з операцією, яка дозволяє, знаючи похідну функції, знайти функцію. (формування інтелектуальної компетентності) Повідомте мету

За підсумками екскурсії здобувачі освіти більш аргументовано, професійно дали відповіді на поставлені питання: 1.     Чому швейна голка в машині по...
Слайд № 15

За підсумками екскурсії здобувачі освіти більш аргументовано, професійно дали відповіді на поставлені питання: 1.     Чому швейна голка в машині повинна бути встановленою перпендикулярно до станини? 2.     Як впливає на пропорції статури довжина виробу і положення лінії талії? 3.     Назвати деталі геометричних форм у швейному обладнанні. 4.     Назвати вирізи горловини геометричної форми. 5.     При пошитті яких виробів доводиться мати справу із сіткою паралельних прямих? 6.     Як називаються прямі, які складають базову сітку креслення основи конструкції? ( формування пізнавальної компетентності) Змініть декорації

Здобувачі об’єднуються в гетерогенні групи для подальшої роботи на уроці. Кожна група готує коротке повідомлення (5 хв) за заданою темою, яке надал...
Слайд № 16

Здобувачі об’єднуються в гетерогенні групи для подальшої роботи на уроці. Кожна група готує коротке повідомлення (5 хв) за заданою темою, яке надалі презентує представник групи (або кілька представників). Одне питання може висвітлювати кілька груп. (формування соціальної компетентності) Використовуйте здорову конкуренцію

Працюючи в парах, здобувачі перевіряють одне в одного знання основних властивостей логарифмів, основної логарифмічної тотожності. Потім за зразком,...
Слайд № 17

Працюючи в парах, здобувачі перевіряють одне в одного знання основних властивостей логарифмів, основної логарифмічної тотожності. Потім за зразком, виданим викладачем на кожну парту, самостійно визначають правильність виконання домашнього завдання. Дозвольте здобувачам освіти працювати спільно

Хваліть, коли заробили  
Слайд № 18

Хваліть, коли заробили  

Будьте в стані піднесення Один з найкращих способів мотивувати здобувачів освіти — поділитися своїм натхненням.
Слайд № 19

Будьте в стані піднесення Один з найкращих способів мотивувати здобувачів освіти — поділитися своїм натхненням.

1. Мені сподобалося сьогодні працювати в парі, оскільки... 2. Без допомоги партнера я міг би розв’язати... 3. Найпростішим для мене було завдання.....
Слайд № 20

1. Мені сподобалося сьогодні працювати в парі, оскільки... 2. Без допомоги партнера я міг би розв’язати... 3. Найпростішим для мене було завдання... 4. Найскладнішим виявилося завдання... 5. Під час підготовки до наступного уроку мені слід звернути увагу на... Використовуйте прагнення здобувачів освіти

Допоможіть здобувачам освіти з’ясувати внутрішню мотивацію Мотивація природно «випливає» із місця уроку в темі. Оскільки це останній урок перед кон...
Слайд № 21

Допоможіть здобувачам освіти з’ясувати внутрішню мотивацію Мотивація природно «випливає» із місця уроку в темі. Оскільки це останній урок перед контрольною роботою, то бажано підготуватися до неї якнайкраще.

Відповідь на запитання, чому дорівнює показник степеня, до якого треба піднести число 5, щоб отримати число 25, легко дасть і шестикласник. А чи пі...
Слайд № 22

Відповідь на запитання, чому дорівнює показник степеня, до якого треба піднести число 5, щоб отримати число 25, легко дасть і шестикласник. А чи під силу вам знайти показник степеня, до якого треба піднести число 5, щоб отримати число 7? Ставте мету, високу, але досяжну

Стежте за прогресом
Слайд № 23

Стежте за прогресом

Сприяйте успіху  Успіх не прийде до Вас. Ви самі повинні дійти до нього. Марва Коллінз Дії не завжди приносять успіх, але без дій успіху не буває. ...
Слайд № 24

Сприяйте успіху  Успіх не прийде до Вас. Ви самі повинні дійти до нього. Марва Коллінз Дії не завжди приносять успіх, але без дій успіху не буває. Марк Твен Якщо Ви не підете за успіхом у вас ніколи не буде його. Якщо ви не спитаєте, відповіді завжди буде «ні». Якщо ви не зробите крок вперед, ви будете завжди знаходиться на тому ж самому місці. Нора Робертс

Предмет математики настільки серйозний, що не варто упускати жодної можливості зробити його цікавим. Блез Паскаль
Слайд № 25

Предмет математики настільки серйозний, що не варто упускати жодної можливості зробити його цікавим. Блез Паскаль

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.