Засніжена ялинка

Опис документу:
Інтегроване заняття з приорітетом художньо- мовленнєвих завдань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегроване заняття з пріоритетом мовленнєво-конструкторських завдань у молодшій групі.

Тема: Свійські тварини.

Завдання: - навчальні: знати назви тварин коза, кріль, порося, собака, кіт, баран, корова; ознайомити з поняттям свійські; турбота про оселю тварин, будувати із цеглинок та брусів загороду;

- граматичне: вживання іменників з дієсловами – порося – хрюкає, собака – гавкає…;

- звукова культура: наслідування звуків свійських тварин, чіткість промовляння;

- виховувати дбайливе ставлення до свійських тварин.

Матеріал: картки тварин, конструктор, фігури тварин.

Хід.

1.Сюрпризний момент.

Д/г «Чарівна торбинка»

У торбинці іграшкові свійські тваринки. Кожна дитина витягає тваринку і називає її.

2. Розповідь вихователя про свійських тварин.

Тваринки яких ви тримаєте у руках називають свійськими. Як називають тваринок? Вони живуть серед людей, у будиночках для тварин. Собака може жити і в квартирі і у будці, корова - в сараї, кролик - у клітці. порося - в хліву… Про них турбується людина - годує, напуває, будує будиночки. Хто турбується про свійських тварин?

Коли тваринка голодна вона кличе свого господаря.

3. М/г «Хто як кличе»

Корова – му-у-у!

Собака – гав-гав-гав!

Порося – хрю- хрю-хрю!

Киця - ….

Коза - …

Баран - …

4. Д/г «Хто що робить?»

Собака – гавкає, бігає …

Кіт – нявкає…

5. Фізкультхвилинка.

Дружно діточки всі встали

І руками помахали.

Вправо вліво нахилились

Ще раз вправу повторили.

Всі присіли, швидко встали

І хто вище пострибали.

А тепер спокійно сіли

І продовжили заняття.

6. Бесіда «У кого вдома живе тваринка»

Розповіді дітей.

7.Р/г «Хто, хто в будинку живе?»

Мета: закріпити звукове наслідування тварин, виховувати увагу.

8. М/впр. «Який будинок у свійських тварин?»

Обговорення з чого можна побудувати будинок, загородку для конячки, корови, кози тощо.

9. Конструювання. «Будинок для свійських тварин»

Будують з цеглинок та брусів деревяного конструктора. Заселяють у будиночки іграшкових тваринок.

10. Рефлексія.

- Про кого ми сьогодні говорили?

- Яких свійських тварин ви знаєте?

- Хто турбується про них?

Дякую, діти, за заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
2
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!