Зарубіжна література 8 кл

Опис документу:
Тестові завдання можуть бути використані учителями як для контролю знань учнів при вивченні тем: Епоха Середньовіччя. Епоха Відродження. Бароко і класицизм, так і учнями під час самостійного вивчення творчості письменника, а також , для проведення різноманітних літературних конкурсів. Тести складено відповідно до підручника Зарубіжна література : 8 клас / Євгенія Волощук, Олена Слободянюк. – Київ: Генеза. 2016

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тестові завдання можуть бути використані учителями як для контролю знань учнів при вивченні тем: Епоха Середньовіччя. Епоха Відродження. Бароко і класицизм, так і учнями під час самостійного вивчення творчості письменника, а також , для проведення різноманітних літературних конкурсів. Тести складено відповідно до підручника Зарубіжна література : 8 клас / Євгенія Волощук, Олена Слободянюк. – Київ: Генеза. 2016

Зарубіжна література. 8 клас. Тести до тем: Середньовіччя. Відродження. Бароко і класицизм.

1.1Ппричини виникнення лицарської літератури в Європі в ХІІ столітті:

а )зростання міст ; * б) утвердження лицарів як особливого стану;

в) середньовічна філософія.

1.2.Назвати найзначніше досягнення літератури середньовічного Сходу:

*а) поезія; б) проза ; в) драма

1.3.Назвати твір, що є пам*яткою слов*янського героїчного епосу доби Середньовіччя:

а)«Пісня про Роланда»; б) «Пісня про мого Сіда»; * в) «Слово о полку Ігоревім»

1.4 Рубаї – це:

а) вірш, що висловлює високі почуття; * б) за змістом і формою чотиривірш; в)вірш із чотирнадцяти рядків

1.5.Указати хронологічні межі епохи Середньовіччя як історичного періоду у Західній Європі:

а ) ІІ – Х ст. ; * б) VХ Vст.; в) ХІІ – ХVІІст.

1.6 На які три складових частин поділяється середньовічна література Західної Європи?

*а) церковно – релігійну, лицарську, міську ; б)лицарську, куртуазну, міську;

в)лицарську, міську, латиномовну.

1.7.Виконавців героїчного епосу у Франції називали:

а) шпільманами; б) хугларами; * в) жонглерами.,

1.8.Ваганти є:

а) святими; б) філософами; * в ) мандрівними ченцями, студентами Західної Європи ХІІ – ХІІІ ст.

1.9.Персько – таджицька література створювалася:

а) таджицькою мовою; * б) арабською мовою і мовою фарсі; в) перською мовою.

1.10.У добу середньовіччя в Китаї буда поширена:

а) драма; * б) пейзажна лірика; в) героїчна поема.

1.11.Назвати найвідоміша героїчна поема французького Середньовіччя:

а) «Пісня про мого Сіда»; б) »Пісня про Нібелунгів»; * в) »Пісня про Роланда».

2.12.Указати хронологічні межі доби Відродження як історичного періоду у Західній Європі:

а ) ХVІІ – ХVІІІ ст.; * б) ХІV – ХVІ ст.; в) Х – ХІІ ст.

2.13.Ідеологічною основою Відродження є:

А) християнство; * б) гуманізм; в) конфуціанство.

2.14. Вкажіть, у творчості якого письменника найраніше виявилися ознаки Відродження:

А) Данте; * б) В. Шекспіра; в)Ф. Рабле.

2.15. Назвати країну, яка є колискою європейського Відродження:

а)Франція; * б) Італія; в) Німеччина.

2.16. Назвати першого поета – гуманіста епохи Відродження:

а)Данте; * б) Петрарка; в) В. Шекспір.

2.17. Назвати самий видатний твір Франческо Петрарки.

*а)»Книга пісень»; б)»Пісня над піснями»; в) «Пісенні вірші».

2.18.Скільки віршованих творів увійшло до збірки «Книга пісень»?

*а) 366 віршів; б) 376 віршів; в) 386 віршів.

2.19.Петрарка присвятив свої вірші:

а) Беартіче; * б) Лаурі; в) Флоренції.

2.20. Назвати прізвище українського поета, творчість якого стала вершиною розвитку сонета в українській літературі:

а) П. Куліш; * б) І. Франко; в) Леся Українка.

2.21.Назвати прізвище митця, якого називали «душею епохи Відродження».

а) Данте; б )Сервантес; * в) В. Шекспір

2.22.Ліричні твори Ф. Петрарка писав:

а) латиною; * б) італійською; в) французькою.

2.23. Італійський («петрарківський) сонет має:

*а) два катрени, два терцети; б) три катрени, двовірш; в) три катрени, три терцети.

2.24. Лірична героїня сонетівВ. Шекспіра:

а) Лаура; б) Білява Леді; * в)Смаглява Леді.

2.25. Назвати перший драматичний твір в. Шекспіра, який був поставлений на українській сцені:

а) »Отелло»; б)»Король Лір» ; * в)»Макбет»

2.26. Назвати прізвище видатного іспанського письменника – гуманіста епохи Відродження:

*а) Сервантес; б) Дон Кіхот; в)Гомер.

2.27. Роман Сервантеса «Дон Кіхот» є:

а) лицарським романом; * б) пародією на лицарський роман; в) пародією на історичний роман.

2.28 .Дон Кіхот промовляв:

»Поглянь, друже мій Санчо, що там бовваніє: то тридцять, якщо не більше. Потворних велетнів, що з ними я наважився воювати і всіх до ноги перебити…»

побачивши: а) баранів; б)гори; * в)вітряків.

2.29.Образ лицаря Сумного образу Дон Кіхот є:

а) давнім; б) типовим; * в) вічним.

2.30.Назвати прізвище і ім*я зброєносця головного героя твору «Премудрий ідальго Дон Кіхот з Ламанчі».

*а) Санчо Панса; б) Дон Санчо; в) Санчо Дієго.

2.31.Дон Кіхот їздив на коні, а Санчо Панса на …

*а) ослі; б) машині; в) поні.

2.32.Дон Кіхот назвав свого коня:

а) Орлик; б) Буцефал; *в) Росінант.

2.33. Даму Дон Кіхота звали:

а) Лаура; б) Беатріче; * в) Дульсінея.

3.34.Бароко був художнім напрямом , поширеним у:

*а) всій Європі; б)Східній Європі; в) Західній Європі.

3.35. Провідною темою літератури бароко є:

а) життя суспільства; б)природа; * в) складний діалог людини з богом.

3.36. Назвати найвідомішого оперного композитора доби бароко:

*а)Гендель; б) Моцарт; в) Гріг.

3.37.Перлиною української барокової скульптури є…

а) роботи Лоренцо Берніні; * б) роботи Івана Георгія Пінзеля; в) Лопе де Вега.

3.38.Українське бароко ХVІІ століття часто називають:

а) історичним; * б) козацьким; в) перлиною.

3.39.Визначте хронологічні межі бароко:

а) ХV – ХVІІ ст.; * б) кінець ХVІ – середина ХVІІІ ст..; в) ХV – ХVІ ст.

3.40.Класицизм уперше виник:

а) Росії; б) Італії; * в) Франції.

3.41.У драматургії класицизму діяло правило 6

*а) трьох єдностей; б) трьох відповідностей; в) трьох закономірностей.

3.42.Визначте підґрунтя класицизму:

) античність; б) фольклор; в) християнство.

3.43.Ключове поняття у класицизмі:

а) душа; б) почуття; * в) розум.

3.44.Мольєр вважав театр :

*а) дзеркалом суспільства; б) засобом збагачення; в) засобом розваги.

3.45 .Дочку пана Журдена звали:

а) Ніколь; 6 ) Дорімена; * в) Люсіль.

3.46.»Сорок років з гаком розмовляю прозою, а мені таке ніколи й на думку не спадало, що розмовляю прозою» належать:

а ) Доранту; б) Клеонту; * в) Журдену.

3.47.Образ Клеонта є втіленням:

*а) честі та людської гідності; б )лицемірства; в)розрахунку.

3.48.Пан Журден вчиться, тому що:

а) хоче здобути освіту; б) прагне завоювати серце маркізи Дорімени; * в) хоче потрапити у вище товариство.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.