! В а ж л и в о
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • НУШ
  • "Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20."
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

"Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20."

Опис документу:
Творча робота інтегрований урок математики (математична + природнича + мовно-літературна галузі ) Тема. Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Записування чисел під диктовку. Додавання і віднімання числа 1 у межах 20. Порівняння чисел у межах 20.

Ключові компетентності:

  • пробуджувати у дітей інтерес до вивчення математики;

  • розвивати швидкість обчислення, логічне мислення, пам'ять;

  • формувати вміння розв’язувати задачі і приклади із застосуванням вивчених видів;

  • виховувати старанність у роботі;

Предметні компетентності:

Початковий рівень:

  • знає і називає числа першого і другого десятка;

  • записує числа під диктовку

  • визначає сусідів чисел, наступне і попереднє число;

Середній рівень:

  • порівнює числові вирази і числа

  • впізнає в оточуючих предметах відомі геометричні фігури;

Достатній рівень:

  • знаходить число за даним відношенням «більше на …,»,«менше на …»;

  • розв’язує прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел, збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння, знаходження невідомого доданка;

Високий рівень:

  • обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язання задачі;

  • перевіряє правильність складених і розв’язаних прикладів;

Обладнання: предметні малюнки, бланк «Паспорта мешканця лісу», таблиця для усної лічби.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку.

  1. Організація учнів до уроку

  1. Слово вчителя

  • Пролунав дзвінок, ми дружно сідаємо, рівно, гарно і будемо виконувати те, про що мова піде.

  • Який у нас урок?

  • Чого ви очікуєте від уроку?

  1. Мотивація теми уроку

  • До нас на урок завітала лісова мешканка… А от хто- відгадайте?

Що за дивна непосида?

На стежинку шишки кида?

З гілки скік та скік на гілку…

Упізнали, друзі,… (білку)?

  • Білка звернулись із дивним проханням допомогти їй виконати деякі завдання, а деякі підготувала для вас навмисно, аби ви дізналися про неї багато цікавого на нашому уроці математики.

  • Допоможемо білці?

  1. Повідомлення теми уроку.

  2. Робота над завданнями уроку

  1. Усна лічба

  • Склад числа

  • Сусіди чисел

  • Порівняння

  1. Каліграфічна хвилинка

  • Ми записали каліграфічно число сім воно означає кількість білченят в родині білки.

7 білченят

  1. Математичний диктант. Визначення довжини стрибка.

  • Записати число, яке позначає один десяток;

  • Наступне число 10;

  • Число в якому один десяток і дві одиниці

  • Число 15;

  • Прочитати числа, назвати найбільше.

15 метрів – запис у паспорті «довжина стрибка»

  1. Розповідь про білку- стрибунку –розповідь учителя +«Крісло автора»

  • Білка добре лазить по деревах. Вона так само швидко підіймається вгору на дерево, як спускається вниз. Пустунка добре стрибає. Невелика вага їй дозволяє рухатись по гілках. Довгий пухнастий хвіст є кермом білки і парашутом. Стрибок до 15 метрів.

Гніздо (гайно) кулястої форми вона будує з гілок і листя в дуплах або кронах дерев. Часто білки будують кілька гнізд. Коли руйнується одне, своїх дітей перетягує в запасне.

  1. Визначення кількості квартир білки. Знайдемо невідомі у виразі і довідаємось, скільки в білки квартир.

  • Як називаються числа при дії додавання (віднімання)

9 - = 4 3+ = 8

+0 = 5 6- = 1

7- = 2 - 2 = 3

5 квартир – запис у паспорті «кількість квартир»

Фізхвилинка

  1. Визначення номера квартири проживання білки. Пояснення вчителя.

12+1=13 18- 1=17

14- 1=13 11+1=12

14+1=15 12- 1=11

Результат виразу з найменшим числом вкаже на номер квартири білки.

11 – запис у паспорті «номер квартири»

  1. Робота в групах. Визначення довжини тіла (таблиці для складання задач).

  2. Робота з іменованими числами. Визначення довжини хвоста ( завдання із підручника).

  3. Геометричний матеріал. Тривалість життя

  • У білочки є вороги і вони на неї полюють. Це куниця, лисиця, яструб, сова. Тому білочка живе три роки, хоча у клітці може прожити довше.

  • Як ви думаєте, що для білочки краще: 3 роки в лісі чи більше років у неволі?

  • Як називається фігура під номером 3?

  • 3 роки – запис у паспорті «тривалість життя»

10. Вимірювання і побудова відрізків (індивідуальні картки ).

_ Виміряти довжину сторони фігури і накреслити відрізок даної довжини.

V. Підсумок уроку.

- Паспорт для білочки готовий. Прочитати дані (числа) .

Зараз поставимо печатки.

  • Що сподобалось на уроці?

3+□=8

6-□=1

-2=3

10+□=15

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись