і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Запис програми засобами середовища програмування Використання вікон повідомлень. Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Запис програми засобами середовища програмування Використання вікон повідомлень. Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Урок №24

Тема:

Запис програми засобами середовища програмування Використання вікон повідомлень. Інструктаж з БЖД. Практична робота № 8. Створення об’єктно-орієнтованої програми, що відображає вікно повідомлення.

Цілі:

  • освітня: сформувати поняття проект, компіляція.

  • розвивальна: розвивати логічне i алгоритмічне мислення, виховувати старанність, активність при вивченні нового матеріалу.

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, навики роботи з середовищем програмування.

Тип уроку:

Комбінований

Обладнання:

Комп'ютери, підручники, програмне навчальне середовище, схема, стікери.

Хід уроку

  1. Організаційний момент. Перевірка виконання учнями домашнього завдання

Вітання з класом. Перевірка присутності і готовності учнів до уроку.

I.Відтворення і корекція опорних знань.

Заповніть таблицю.

Дія над проектом

Алгоритм виконання

Створення

Збереження

Компіляція

Виконання

Орієнтовні відповіді:

Дія над проектом

Алгоритм виконання

Створення

Файл-Створити…-Додаток або Файл-Створити форму

Збереження

Файл-Зберегти все

Компіляція

Запуск-Компілювати

Виконання

Запуск- Запустити або

II.Формування мотивації навчальної діяльності.

Говорять, що найкраще те , що створено своїми руками. Отже, давайте будемо навчатись створювати програми самостійно.

III.Повідомлення теми, цілей, завдань уроку.

Сьогодні на уроці ми навчимось записувати та виконувати програму в програмному середовищі.

IV.Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.

Пояснення вчителя.

1

Створюємо новий проект, що містить форму (вікно).

Змінюємо властивість форми Caption з Form1 на Практична робота

2

Створюємо мітку Завдання:

та мітку нижче з пустим підписом (Caption)

3

Вводимо код програми, двічі клацнувши на мітці Завдання

4

Програмний код.

Шапка коду автоматично згенерується для події Click.

Лише процедуру для TForm1.Label1Click необхідно ввести вручну

unit unit8;

{$mode objfpc}{$H+}

interface

uses

Classes, SysUtils, FileUtil, Forms, Controls, Graphics, Dialogs, StdCtrls,

Buttons;

type

{ TForm1 }

TForm1 = class(TForm)

Label1: TLabel;

Label2: TLabel;

procedure FormCreate(Sender: TObject);

procedure Label1Click(Sender: TObject);

private

{ private declarations }

public

{ public declarations }

end;

var

Form1: TForm1;

implementation // реалізація

{$R *.lfm}

{ TForm1 }

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject);

begin

end;

procedure TForm1.Label1Click(Sender: TObject);

begin

Label2.Caption:=('Створення програми, що відображає вікно повідомлення');

end;

end.

5

Компілюємо та виконуємо програму

V.Осмислення нових знань

Проаналізуємо програмний код

unit unit8;

{$mode objfpc}{$H+}

interface

uses

Classes, SysUtils, FileUtil, Forms, Controls, Graphics, Dialogs, StdCtrls,

Buttons;

type

{ TForm1 }

TForm1 = class(TForm) (назва класу=class(батьківський клас))

Label1: TLabel; (перелік об`єктів, що містить форма)

Label2: TLabel;

procedure FormCreate(Sender: TObject); (перелік процедур,

procedure Label1Click(Sender: TObject); що містить програма)

private

{ private declarations }

public

{ public declarations }

end;

var

Form1: TForm1;

implementation

{$R *.lfm}

{ TForm1 }

procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); (створення форми)

begin

end;

procedure TForm1.Label1Click(Sender: TObject); (процедура, що виконується при кліку на Label1)

begin

Label2.Caption:=('Створення програми, що відображає вікно повідомлення'); (присвоєння підпису Label2)

end;

end.

а) Робота за підручником.

Опрацювати параграф підручника та дати відповіді на запитання в кінці параграфу

Проведення комплексу вправ для зняття м’язового напруження.

VI.Осмислення, узагальнення і систематизація набутих знань.

в) Практичне завдання. Інструктаж з БЖД.

Створити програму, що виводить повідомлення про те, що її створив учень (ввести свої прізвище, ім`я по батькові).


Виконання комплексу вправ для зняття зорової втоми

Учитель, враховуючи індивідуальні особливості учнів класу, самостійно визначає час і термін проведення комплексу вправ під час роботи (як правило, через 8-10 хвилин після початку роботи).

VII.Домашнє завдання:

Опрацювати відповідний параграф підручника, конспект уроку.

Додаткове завдання:

Скласти повідомлення про особливості роботи в консольних та візуальних середовищах програмування.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Конспект уроку
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    8 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    132
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    TF441631
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання