• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • заощадження часу під час розроблення дидактичних матеріалів презентабельність оформлення матеріалів перехід на новий рівень педагогічної майстерностіВикористанння ІКТ у роботі вихователя.

заощадження часу під час розроблення дидактичних матеріалів презентабельність оформлення матеріалів перехід на новий рівень педагогічної майстерностіВикористанння ІКТ у роботі вихователя.

Опис документу:
Виховання у дітей інтересу до комп’ютера; ознайомлення дітей старшого віку з ПК, способом його управліня на екрані (дисплеї) за допомогою операторів (клавіатура, мишка, джойстик) з урахуванням можливостей певної ігрової (чи навчальної) програми.виховання у дітей інтересу до комп’ютера; ознайомлення дітей старшого віку з ПК, способом його управліня на екрані (дисплеї) за допомогою операторів (клавіатура, мишка, джойстик) з урахуванням можливостей певної ігрової (чи навчальної) програми.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Використання ІКТ у роботі вихователя Підготувала Васьковець Іванна ЗДО 315 М.Київ
Слайд № 1

Використання ІКТ у роботі вихователя Підготувала Васьковець Іванна ЗДО 315 М.Київ

Основний напрям інформатизації освіти України Створення відкритого навчально-інформаційного середовища, яке передбачає підвищення кваліфікації педа...
Слайд № 2

Основний напрям інформатизації освіти України Створення відкритого навчально-інформаційного середовища, яке передбачає підвищення кваліфікації педагогічних працівників, автоматизацію процесів управління (на всіх рівнях), наукову та інноваційну діяльність, розвиток технічної та програмної бази, бібліотечних ресурсів, упровадження ІКТ і дистанційних технологій у навчальний процес, використання інтернет-ресурсів.

Вимоги Базового компоненту дошкільної освіти до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дошкільників в освітній галузі “Комп’ютерна грамота”...
Слайд № 3

Вимоги Базового компоненту дошкільної освіти до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дошкільників в освітній галузі “Комп’ютерна грамота”: виховання у дітей інтересу до комп’ютера; ознайомлення дітей старшого віку з ПК, способом його управліня на екрані (дисплеї) за допомогою операторів (клавіатура, мишка, джойстик) з урахуванням можливостей певної ігрової (чи навчальної) програми; навчити дітей дотримуватися правил безпечної поведінки під час роботи з комп’ютером

Основні педагогічні цілі використання інформаційних технологій: Розвиток особистості дитини, підготовка її до самостійної продуктивної діяльностї в...
Слайд № 4

Основні педагогічні цілі використання інформаційних технологій: Розвиток особистості дитини, підготовка її до самостійної продуктивної діяльностї в умовах ІКТ Розвиток конструктивного, алгоритмічного мислення Розвиток творчого мислення за рахунок зменьшення частини репродуктивної діяльності Розвиток комунікативних здібностей на основі виконаних сумісних проектів Формування вміння приймати оптимальні рішення в складних ситуаціях Розвиток навиків пошукової діяльності

Причини особистої зацікавленості педагога у підвищені рівня ІК-компетентності: заощадження часу під час розроблення дидактичних матеріалів презента...
Слайд № 5

Причини особистої зацікавленості педагога у підвищені рівня ІК-компетентності: заощадження часу під час розроблення дидактичних матеріалів презентабельність оформлення матеріалів перехід на новий рівень педагогічної майстерності

Напрямки роботи педагога з використанням ІКТ: Підвищення кваліфікації та пед.майстерності Робота творчої групи педагогів Самоосвіта: використання i...
Слайд № 6

Напрямки роботи педагога з використанням ІКТ: Підвищення кваліфікації та пед.майстерності Робота творчої групи педагогів Самоосвіта: використання internet (-web-сайти, @-пошта, Skype) Самоменеджмент педагога Тематичні педради Методичні об‘єднання Створення блогів та веб-сторінок закладу

Пам’ятка для педагога по роботі з комп’ютером: Перед роботою перевірте робочі місця для дітей і педагога (чи не пошкоджені з’єднувальні дроти, чи м...
Слайд № 7

Пам’ятка для педагога по роботі з комп’ютером: Перед роботою перевірте робочі місця для дітей і педагога (чи не пошкоджені з’єднувальні дроти, чи міцні столи і стільчики...) Перевірте розміщення складових частин комп’ютера на робочих місцях Профілактичні та ремонтні роботи пристроїв виконуйте лише після їх знеструмлення Регулярно протирайте клавіатури, мишки, монітори м’якою тканиною або спеціальними серветками Стежте за дотриманням дітьми правил техніки безпеки Слідкуйте за поставою дітей під час роботи за комп’ютером та щоб сиділи подалі від екрана Стежте за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог (провітрювання приміщень, вологе прибирання, освітлення приміщення і монітора …) — Дотримуйтеся вимог щодо тривалості заняття з дітьми

Що шкідливо для здоров' я дітей у роботі з комп′ютером? Навантаження на зір, «вузькоформатний» та «короткозорий» зір Статична, стіснена поза Випром...
Слайд № 8

Що шкідливо для здоров' я дітей у роботі з комп′ютером? Навантаження на зір, «вузькоформатний» та «короткозорий» зір Статична, стіснена поза Випромінювання, електростатичного поля Перенапруження нервової системи Порушення сну Погіршення самопочуття Дотримуйтеся вимог щодо тривалості заняття з дітьми

Користь від комп'ютера: Заняття на комп′ютері – це гра (створення додаткової мотивациї) Розвиток знакової функції свідомості (поняття реальності та...
Слайд № 9

Користь від комп'ютера: Заняття на комп′ютері – це гра (створення додаткової мотивациї) Розвиток знакової функції свідомості (поняття реальності та віртуальності) Покращується пам 'ять та увага Формується моторна координація Прискорюються та оптимізуються розумові процеси

Робота з батьками: документи, що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу; інформація про діяльність дошкільного закладу та життя с...
Слайд № 10

Робота з батьками: документи, що регламентують діяльність дошкільного навчального закладу; інформація про діяльність дошкільного закладу та життя своєї дитини; інформацію про заходи дитячого садка; розклад занять та додаткових освітніх послуг, що надаються в ДНЗ; відомості про динаміку розвитку дитини; інтерактивний діалог з іншими батьками, педагогами, адміністрацією дошкільного закладу, органами управління освіти; можливість пройти тестування, участь в анкетуванні; отримання кваліфікованих консультацій спеціалістів; участь в освітньому процесі дитячого садка; електронна бібліотека

Результати використання ІКТ в роботі вихователя: Підвищення ефективності процесу навчання Активізація пізнавальної діяльності дітей Підвищення рівн...
Слайд № 11

Результати використання ІКТ в роботі вихователя: Підвищення ефективності процесу навчання Активізація пізнавальної діяльності дітей Підвищення рівня професійної майстерності педагогів Виявлення рівня психолого-педагогічної компетенції батьків Активізація педагогічної і культурної свідомості батьків, педагогів і інших фахівців, для створення єдиного інформаційного середовища Створення активної, працездатної системи підтримки сімейного виховання, через використання інформаційно - комунікаційних технологій Участь батьків у освітньо-виховному процесі ДНЗ Підвищення педагогічної культури батьків Якісні зміни в роботі педагогів, які ефективно вирішують задачі виховання і навчання дітей дошкільного віку у взаємодії навчального закладу і сім'ї

Дякую за увагу!
Слайд № 12

Дякую за увагу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
2
міс.
1
3
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!