! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Заняття за казкою "Колобок"

Опис документу:
У дітей цікавість викликають мовленнєві заняття за казками. У вихователя є можливість поставити перед собою для досягнення різноманітні завдання: розвивати у дітей вміння слухати казку (художня література), переказувати її за допомогою мнемотаблиць (мовленнєві), творчо мислити, розвивати уяву та фантазію; активізувати мовлення; виховувати інтерес до казок, емоційну культуру. Під час роботи з казкою використовую мнемотаблицю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтегроване заняття з художньої літератури та мовлення. Тема: Казка «Пан Коцький»

Мета: розвивати у дітей вміння слухати казку, переказувати її за допомогою мнемотаблиць, творчо мислити, розвивати уяву та фантазію; активізувати мовлення; виховувати інтерес до казок, емоційну культуру.

Матеріал: мнемотаблиця, котури тварин, кола Ейлера

Хід заняття:

  1. Дидактична вправа: «Вгадай»:

– Сьогодні я знову запрошую в казку. Відгадайте яку?

Прибігає Заєць назад та й хвалиться:

– Ховайтеся, казала Лисиця, бо він як прийде, то розірве вас!

Вони й почали ховатися: Ведмідь лізе на дерево, Вовк сідає під кущем, Кабан заривається у хмиз, а Заєць лізе в кущ.

Коли це веде Лисиця свого пана Коцького. Доводить до стола, а він побачив, що на столі м’яса багато, та й каже:

– Ма – у!.. Ма – у!.. Ма – у!..

  • Чи впізнали ви казку? З якої казки уривок? [http://divovo.in.ua/]

  1. Читання казки: «Пан Коцький» [1 c.71 ].

  2. Переказ казки за мнемотаблицею.

  3. Руханка

  4. Гра: «Обведи по контуру» (кожна дитина вибирає собі певну картинку, де крапочками зображені герої казки. Завдання: обвести по контуру героїв казки. (Діти обводять по контуру зайця, кабана, вовка, ведмедя, лисицю).

  5. Дидактична вправа: «Придумай риму»:

Зайчик – пострибайчик…..

Кабан –

Ведмідь –

Лисичка –

Вовчик –

Кіт –

  1. «Кола Ейлера»: кіт-заєць, вовк-лисиця

  2. Дидактична вправа: «Подаруночок для Пана Коцького» (діти самі вибирають із карток подарунок, який хотіли б подарувати коту, домальовують свої варіанти та пояснюють чому саме цей подарунок обрали)

  3. Підсумок.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись