Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Заняття з розвитку зв язного мовлення "На гостини до Киці"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

21.01.2022

120

3

0

Опис документу:

Уточнити уявлення дітей про домашню тваринку-кицю;

заохочувати до вживання звуконаслідувальних слів-няв-няв,ту-ту- ту

тук-тук-тук,дзелень-дзелень,дінь-дзінь та називати тваринку.

вчити утворювати та вживати слова зі зменшувально-пестливими су

фіксами –ісіньк,есеньк.

Продовжувати вчити розуміти мовлення вихователя,вміти озвучувати

картинку з 3-4 слів(сюжетну картинку).

Розвивати мовлення дітей.

Виховувати турботливе ставлення до домашньої тваринки(кішки).

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: На гостини до Киці

Мета: уточнити уявлення дітей про домашню тваринку-кицю;

заохочувати до вживання звуконаслідувальних слів-няв-няв,ту-ту- ту

тук-тук-тук,дзелень-дзелень,дінь-дзінь та називати тваринку.

вчити утворювати та вживати слова зі зменшувально-пестливими су

фіксами –ісіньк,есеньк.

Продовжувати вчити розуміти мовлення вихователя,вміти озвучувати

картинку з 3-4 слів(сюжетну картинку).

Розвивати мовлення дітей.

Виховувати турботливе ставлення до домашньої тваринки(кішки).

Матеріал: сюжетні картинки про кицю, парасолька, обручик, киця –іграшка, домашні тваринки –іграшки, мультик, театральні іграшки

Хід заняття:

Сюрпризний та організаційний моменти.

Психогімнастика.

-Бачу ви сьогодні усі посміхаєтесь, а значить у вас хороший настрій. То ж давайте посміхнемося один до одного та привітаємось.

(діти вітаються).

-Підходимо до столика, на якому розташовані домашні тваринки - коза, киця, баран, собака.

-Діти , сьогодні у однієї домашньої тваринки – пухнастої, довгохвостої,м якенької тваринки – день народження.

-Що ж це за тваринка?(діти самостійно здогадуються).

-У кого сьогодні день народження?(діти підходять до столика з іграшками , вихователь продовжує підказувати).

- Прийшли до неї гості , та й принесли гостинці – молочко, сметанку, рибку,м ясце.

-Яка тваринка полюбляє пити молочко?

(діти здогадуються , що ця тваринка – Киця).

Киця живе біля людей,тому і називається домашня тваринка.( діти повторіть по черзі – дом. тваринка).

-А знаєте, Киця і нас у гості запросила. І щоб дізнатися, як киці живеться вдома і привітати її ми поїдемо до кициного будинку.

( діти беруть кошик і складають ласощі для киці: рибку, молочко..).

-Їхати будемо ось на цьому паровозику.

Гра: «Веселі картинки».

(до кожного вагончика прикріплена картинка (Киця грається клубочком,

Киця спить,Котик розбив чашку.)

-А щоб потрапити у вагончик, нам треба ці картинки озвучити, тобто сказати , що на них зображено.( діти виконують завдання, розміщуються по вагончиках.

Вихователь: Паровозик іде

І пихтить і гуде

Ту-ту-ту, та-та-та

Він усіх гостей віта.


« КИЦИН ДІМ»- напис.

От ми і у гостях у Киці.

Вих. Дзелень –бом, дзелень –бім.

У дворі високий дім,

Киця в домі проживає,

І гостей уже чекає.

А чому ж це ніхто нас не зустрічає?( діти стукають у двері та звуконаслідують стукання: тук-тук-тук, дзвонять у дзвоник: дзень –дзень, дінь-дзінь.).

(у віконечко заглядає Киця – театральна лялька).

Киця: Добрий день , малята

Я із хвостиком, із вушками,

У мене лапки з подушками,

Як ступлю , ніхто не чує,

Тихо крадучись, полюю.

Хутро в мене і гладеньке і м якеньке,

Спинка гнеться, хвостик в ється,

Ну а лапки цап-царапки.

МУР-НЯВ,МУР-НЯВ!

-Звуть мене Мурка.

- Добрий день ,Мурко!

-Діти , а чому це Киця такі гарні слова каже: мур – няв,, можливо тому , що вона задоволена, що до неї так багато гостей завітало?.

-А як же нам, малятам , до киці говорити, звертатися?( діти говорять киця, Муронька…)

-Подаруймо нашій іменинниці подарунки.

ГРА «НАЗВИ ЛАГІДНО»

Скажемо Киці лагідні слова.

-Мурочко, Муронька, киценька, кицюня, ….

Киця любить , як по спинці,

Гладжу киценьку свою,

Як дарую їй гостинці,

Кашку, молочко даю.

Киця сердиться на мене,

Як смикну її за хвіст,

Очі робляться зелені,

І не п є тоді й не їсть.

Бесіда з дітьми.

-Чому киці вдома добре живеться?( бо кицю всі люблять, гладять, лагідно називають).

-Можна кицю смикати , ображати, бити, штовхати? Ні

-Чому?( бо киця буде сердиться, не буде нічого їсти).

-У кого з вас вдома живе киця?

-Як ви її кличете, як її звуть ?

-Дякуємо, Кицю. Було дуже приємно,

Грались з тобою ми не даремно.

-Ось тобі, кицюню, ще гостинці.( дістають кошик, у якому молочко, рибка…) Діти все це дарують киці.

Киця прощається з гостями.

- Ну а зараз розміщуйтеся по вагончиках, та й поїдемо, у садочок.

( діти сідають у вагончики та промовляють : ту-ту-ту, та-та-та , їде у садочок дітвора.).

Підсумок заняття.

-Сподобалось вами у киці?

-Щонайбільше вам сподобалось?


Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.