Заняття з розвитку мовлення та малювання « Моя родина» в групі дітей раннього віку

Опис документу:
Сім'я забезпечує основні потреби дітей і допомагає їм вижити в цьому світі. Це місце, де діти дізнаються про навколишній світ і вчаться розуміти свої почуття, вимовляють перші слова й роблять перші кроки. Крім навчання застосовувати свої природні здібності діти пізнають і вбирають цінності своїх батьків. Система цінностей, їх сприйняття, інтуїція й розуміння світу – усе родом із сім'ї.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з розвитку мовлення та малювання « Моя родина» в групі дітей раннього віку

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про своє імя, імя матусі.

Навчати розповідати невеличкі потішки. Розвивати вміння відповідати на запитання повними реченнями. Збагачувати словник дітей словами: родина, дружна, міцна. Формувати уявлення дітей про роль мами у сімї. Виховувати моральність, доброзичливість. Продовжувати ознайомлювати з технікою « принт» ( печатка). Пояснити зв'язок між формою долоні та відбитком – барвистим силуетом, розвивати дрібну моторику рук, емоційне сприйняття дітей.

Словник: сім’я, матуся, татусь,дружна, родина.

Хід заняття:

- Діти, подивіться до нас у гості завітала лялька . Привітаємось з лялькою та запитаємо , як її звуть. Ляльку звуть Оленка .

- Подивіться, діти, Оленка чимось засмучена . запитаємо у Оленки , чим вона засмучена.

- Лялька Оленка засмутилася, бо її матуся на роботі ,а Оленка за нею сумує.

- Діти, а у вас є матусі? Назвіть ,як звуть ваших матусь.(відповіді дітей).

- Діти, ми трішки пограємо з Оленкою, щоб їй не було так сумно.

- Ми з вами будемо промовляти слова та плескати у долоні.( матінка, мамуня, бабуся, дідуня). Повторюйте разом зі мною.

- Послухайте віршик, який я вам приготувала( читання вірша)

« Рідний дім».

Хай живе наш рідний дім!

Тепло й затишно у нім.

Тут і тато, тут і ненька,

І бабусенька рідненька,

І веселий наш дідусь

Крутить пишний сивий вус.

Є. Железняков.

- Про кого цей віршик? Скільки людей у родині?

- Діти, а ви з матусями гуляєте? Ми пограємо з Оленкою у гру

« Пройдемо по доріжці». (діти проходять по доріжці, спочатку стрибаючі, потім приставним кроком).

- Молодці , діти. Подивіться, куди привела нас доріжка? Вірно, доріжка привела нас до столика . Подивимось , що є на столі. На столі стоїть фарба завдяки якій ми й будемо малювати сьогодні. Але для початку пограємо з нашими пальчиками( пальчикова гімнастика « Цей пальчик».).

- За допомогою чого ми розповідали віршик? За допомогою долоньки ми можемо намалювати нашу дружну та міцну сімю. Ми вмочуємо наші долоньки у тарілочку з фарбою , а потім міцно притискаємо до аркуша .( залучення дітей до експериментування).

- Подивіться, які гарні відбитки – барвисті силуети . Діти, про яку сімю ми сьогодні розмовляли? Як можна намалювати свою сімю?

- Молодці, діти, запросимо Оленку ще залишитися з нами та трішки пограти.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»