Заняття з плавання в середній групі

Опис документу:
Мета: Створити умови для ефективної рухової діяльності у воді (занурення під воду, глибокий вдих повільний видих у воду, руки в різних напрямках під водою). Задачі: Вчити пересуватись та орієнтуватись під водою. Продовжувати формувати вміння робити глибокий вдих тривалий повний видих у воду. координацію рухів, необхідну для подолання водяного опору, орієнтацію у воді профілактика осанки, загартування організму, поліпшення адаптації до різноманітних умов зовн

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з плавання в середній групі

Мета: Створити умови для ефективної рухової діяльності у воді (занурення під воду, глибокий вдих повільний видих у воду, руки в різних напрямках під водою).

Задачі:

Обучаюча: Вчити пересуватись та орієнтуватись під водою. Продовжувати формувати вміння робити глибокий вдих тривалий повний видих у воду.

Розвиваюча: координацію рухів, необхідну для подолання водяного опору, орієнтацію у воді.

Профілактична: профілактика осанки, загартування організму, поліпшення адаптації до різноманітних умов зовнішнього середовища.

Виховуюча: виховувати у дітей ініціативу і винахідливість. Формувати вміння узгоджувати свої дії з діями однолітків в ігрових ситуаціях.

Матеріал: іграшкові човники, гімнастична палка, обручі, дошки для плавання.

Хід заняття.

Діти стоять вздовж краю басейна.

Діти, давайте кожен із вас перетвориться на човник. Коли я вимовляю «повний вперед», човники рухаються уперед швидко. «Тихий хід»-повільно. «Задній хід», ви повинні рухатись спиною вперед. Будьте уважні, щоб човники не зіткнулися один з одним. Гру повторити 3-4 рази.

Молодці! А чи зможете ви керувати моторними човнами? Кругові рухи руками, зігнутими в ліктях перед грудьми. Пересуваючись від одного краю басейна до другого(2р.)

А зараз покажіть як занурюються під воду човни. Глибокий вдих та повільний видих (2-3р.)

Підводні човни можуть відправляться у плавання. Пересуваючись по дну ногами, руки в положенні «стріла», обличчя опущено у воду. Робити тривалий, повний видих у воду (2р.)

А тепер ми відправимо у плавання невеликий човник. Але для цього нам потрібно попрацювати, треба дострибати до цих човників. Діти біля одного краю басейна, човники біля другого. Ноги разом ,руки на поясі, стрибки з просуванням вперед.

А тепер, човник поставте перед собою, руки заховайте за спину. Дмухаємо на човник, щоб він доплив до іншого берега.(Повтор.2р.)

Пропливаємо в «тунелі» (гімнастична палка, дошка для плавання.) Діти пірнають в «тунелі». (Повтор. 2р.)

Гра «Риба в сітці»

Вибирають двох ведучих. Гравці розпливаються в різні сторони. За сигналом, ведучі, тримаючись за руки, починають «ловити рибу». Полонений приєднується до ведучих. Закінчується гра, коли вся «риба» буде виловлена.

Конспект заняття з плавання в старшій групі на тему: 

«Малюки-рятівники».

Завдання:

Фізичний розвиток: закріпити уміння дітей плавати довільним способом, вміння плавати з дошкою, занурюватися під воду з головою і деякий час триматися під водою.

Соціально – моральний: виховувати бажання допомагати іншим, виконувати правила гри.

Емоційно – ціннісний: формувати уміння радіти спілкуванню з однолітками. 

Креативний: формувати відчуття задоволення від процесу плавання, розвивати творчість. 

Обладнення: дошки для плавання, обручі, важкі м’ячі для пірнання, надувна іграшка – дельфін. 

Хід заняття. 

Діти заходять у басейн, грає музика «Шторм». 

У нас сьогодні з Вами свято,

Гостей зібралося багато. 

На них, ви, друзі, подивиться

І весело їм усміхніться!

Підрівнялись, стали прямо!

Привітаємось з гостями! 

До нас надійшла телеграма, що після шторму на морі багато морських мешканців потрапили в біду. Діти, я пропоную вам перетворитися на команду рятівників і допомогти нашим друзям. 

Ви згодні зі мною?

Діти разом з інструктором спускаються у воду.

Вправи в воді.

Розминка.

1.Руки стиль «криль».

2.Стрибки лівим та правим боком.

3.Стрибки на двох ногах.

4.Робота ногами у бортика – стиль «криль».

5. «Стріла» до бортика.

«Рятуємо рибок». (На бортику лежать іграшки, за допомогою дошки треба їх переправити на інший берег).

Нам треба ще врятувати дельфіна. Під час нашої подорожі нам треба подолати багато перешкод, але я знаю які ви сміливі, сильні, вмієте плавати і пірнати.

«Долаємо перешкоди».(Пропливають в обруч, пірнають під «скелю». 

Шторм викинув на берег багато великий камінців. Наведемо порядок на березі, приберемо камінці. 

«Зберемо камінці».(Діти збирають важки м’ячі).

Ми з вами молодці, справились з труднощами, врятували дельфіна, але він довго був на березі і зовсім ослаб.Як ми можемо йому допомогти?

Діти спускають дельфіна на воду і показують йому як вони навчились плавати (стиль «криль»). Біля нього роблять вправи «Зірочка», «Стріла», «Поплавець». Потім грають в гру «Карасі та щука».

Діти, ви всі молодці! Вмієте плавати і пірнати і наш дельфін вам дякує за допомогу!

Дельфін нагороджує дітей медалями.

Розвага в басейні

Старша група

«Шукачі перлин»

Мета: закріпити уміння плавати довільним способом, занурюватися під воду з головою і деякий час триматися під водою. Виховувати сміливість, уважність, витримку, взаємодопомогу.

Інструктор з плавання вітає дітей зі святом, повідомляє, що у них буде сьогодні розвага і пропонує «на березі моря» перед змаганням зробити веселу розминку.

1. Діти діляться на дві команди, обирають капітана.

2. Естафета «Веселі перебіжки».

3. Діти стають у коло і по команді виконують вправу «морська зірочка».

4. Чия команда більше достане з морського дна «чарівних перлин».

5. Естафета «М’яч по колу».

6. Найкращі плавці (по 3-е дітей від кожної команди) пливуть довільним способом «чия команда перша».

7. Гра «Піскарі і щука».

8. Гра для капітанів «Хто швидше переправить свою команду на берег».

По закінченні змагання ведучий оголошує команду, яка перемогла, дякує дітям за веселі змагання та цікаву гру.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.