Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

ЗАНЯТТЯ З ОХОРОНИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ У ІІ ГРУПІ РАННЬОГО ВІКУ НА ТЕМУ « МЧИТЬ МАШИНА ШВИДКО – ШВИДКО».

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

10.04.2020

691

28

0

Опис документу:
МЕТА : ФОРМУВАТИ УЯВЛЕННЯ МАЛЯТ ПРО ТЕ, ЩО ІСНУЮТЬ ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ, ТА ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЇХ ДОТРИМУВАТИСЬ. ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ ПРО СКЛАД МАШИНИ ( КОЛЕСА, КАБІНА, КУЗОВ ; КОЛЬОРИ : ЖОВТИЙ , ЧЕРВОНИЙ. РОЗВИВАТИ ЗВ`ЯЗНУ МОВУ. ВЧИТИ ПОВТОРЮВАТИ СЛОВА ЗА ВИХОВАТЕЛЕМ. ВИХОВУВАТИ ПОСИДЮЧИСТЬ.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

МЕТА : ФОРМУВАТИ УЯВЛЕННЯ МАЛЯТ ПРО ТЕ, ЩО ІСНУЮТЬ ПРАВИЛА ДОРОЖНЬОГО РУХУ, ТА ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ЇХ ДОТРИМУВАТИСЬ. ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ ПРО СКЛАД МАШИНИ ( КОЛЕСА, КАБІНА, КУЗОВ ; КОЛЬОРИ : ЖОВТИЙ , ЧЕРВОНИЙ. РОЗВИВАТИ ЗВ`ЯЗНУ МОВУ. ВЧИТИ ПОВТОРЮВАТИ СЛОВА ЗА ВИХОВАТЕЛЕМ. ВИХОВУВАТИ ПОСИДЮЧИСТЬ.

СЛОВНИК : ДОРОГА, ВАНТАЖІВКА, МАШИНА, ЇДЕ, ЧЕРВОНИЙ, ЖОВТИЙ.

МАТЕРІАЛ : ВЕЛИКА МАШИНА , СКРИНЬКА , МАЛЕНЬКІ МАШИНИ ЗА КІЛЬКІСТЮ ДІТЕЙ , ІГРАШКА-КОТИК , ВІРШ А. БАРТО «ГРУЗОВИК»

МЕТОДИ І ПРИЙОМИ : СЮРПРИЗНИЙ МОМЕНТ, ДИНАМІЧНА ГРА, ХУДОЖНЄ СЛОВО, ПОЯСНЕННЯ ВИХОВАТЕЛЯ.

  1. Ігрова ситуація :

Є великий і малий , з вантажами , легковий.

По дорогах поспішає , у собі людей катає. ( машина)

Вихователь завозить у групу велику машину.

  • Що це?

  • Яка вона?

  • Хто керує машиною?

  • Де їздять машини?

  • А чи діткам можна самим ходити по дорозі ? А чи гратися на дорозі?

2) Динамічна гра « Велика машина – маленька машина».

Мета: Вправляти дітей у звуконаслідуванні (др.- др.-др ; бі-бі-бі-бі) . Закріпити поняття « великий – малий».

3) Читання вірша А. Барто «Грузовик»

Ми кота хотіли нині покатати на машині.

Кіт кататися не звик – перекинув грузовик.

Бесіда за змістом твору :

  • На чому діти вирішили покатати котика?

  • Чи вдалося покатати котика?

  • Що трапилося з машиною?

  • Що можна перевозити вантажівкою?

4) Вихователь показує скриньку дітям : що в ній? ( Розглядання машин: які вони? Якого кольору? І т.д.)

___ діти за допомогою вихователя називають кольори.

___ Згадують , де їздять машини.

___ Чи можна діткам гратися на дорозі?

5) Вихователь роздає всім бажаючим машини; пропонує з конструктора збудувати дорогу для машин.

6) Підсумок.

ЗАНЯТТЯ

З ОХОРОНИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

У ІІ ГРУПІ РАННЬОГО ВІКУ

НА ТЕМУ « МЧИТЬ МАШИНА ШВИДКО – ШВИДКО».

ВИХОВАТЕЛЬ : КОЖАЄВА Л. О.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.