! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Заняття з мовлення. Тема: "Колобок"

Опис документу:
Мета даного заняття - розвивати вміння дітей встановлювати послідовність подій, вміння групувати фігури та знаходити спільне й відмінне використовуючи «Круги Ейлера», доводити правильність своїх міркувань; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення, тренувати пам'ять.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мовленнєве заняття. Тема: «Колобок»

Мета: розвивати вміння дітей встановлювати послідовність подій, вміння групувати фігури та знаходити спільне та відмінне, доводити правильність своїх міркувань; розвивати увагу, уяву, логічне та творче мислення, тренувати пам'ять.

Матеріал: картинка Колобка, пазли із зображенням колобка, матеріал до гри «Коло Ейлера», ілюстрації до казки «Колобок», схеми та схематичні зображення героїв казки

Хід заняття:

  1. Дидактична вправа: «Пазли»

  • Сьогодні, я вам пропоную відправитися в казку. В яку саме, ви здогадаєтеся, коли складете пазли. То ж приступайте до роботи. (Діти викладають з пазлів Колобка).

  • То хто це? Так, Колобок. І він нас запрошує до себе в казку і просить у нас допомоги, адже йому зовсім не хочеться, щоб його з’їла Лисиця. Пригадайте, будь ласка, героїв казки «Колобок».

  1. Перед нами картинки сюжету казки. Хто перший з вас хоче розпочати цю казочку? (Діти за бажанням за картинками пригадують сюжет казки).

  2. Дидактична права: «Скажи який, яка?»

  • Друзі, а який зайчик? Дайте йому характеристику. (Маленький, сіренький, вухастий, куцохвостий, боягузливий).

  • А вовчик який? (Похмурий, злий, сірий ).

  • А ведмідь який? (Великий, бурий, лахматий).

  • А що можна сказати про лисичку? Яка вона? (Хитра, руда, улеслива)

  • А що ми можемо сказати про Колобка? (Круглий, довірливий, неслухняний…).

Пропоную вам розглянути тваринок і назвати подібні та відмінні риси.

  1. Вправа «Кола Ейлера»: ведмідь –вовк, лисиця –білка, кролик –заєць.

  2. Повертаємося до казки: по-черзі будемо розповідати казку та викладати схеми до ілюстрацій.

(Діти розповідають казку та схематично зображують її героїв).

  • А як ви думаєте, чи будуть бабуся й дідусь шукати Колобка? А до кого вони можуть звернутися по допомогу? (Версії дітей).

  • Чи подобається вам закінчення казки? (Відповідь). Придумайте закінчення казки, щоб завадити Лисиці з’їсти Колобка і щоб ця казочка для головного героя закінчилася щасливо. (Варіанти дітей).

  1. Гра –підсумок. (У додатку частково додається матеріал)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн