! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Заняття з мовлення та довкілля: "Загадочко, відгадайся!" (у формі квесту)

Опис документу:
Дане заняття можна провести з дітьми середньої та старшої групи для закріплення знань дітей про живу та не живу пророду. Його проведення пропонується у формі "квесту". Підібрані завдання спираються на знання дітей з даної тематики. Граючись з дітьми: цікаво й весело, педагог досягає поставленої мети.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Розділ в «Дитина в довкіллі». Тема: «Загадочко, відгадайся!»

Мета: в формі «квесту» закріпити уявлення дітей про живу та неживу природу; виробляти вміння швидко знаходити правильну відповідь; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи; розвивати мислення, пояснювальну мову.

Матеріал: куби із зображенням відгадок до загадок та конверти із завданнями, зафарбовки.

Хід заняття:

  1. Сюрпризний момент. Вступна бесіда:

  • Сьогодні мені синичка передала листа від звірят, які написали, що нам підготували подарунок. А щоб його знайти потрібно буде відгадати загадки, розв’язати завдання і правильні відповіді нас приведуть до схованого подаруночка. Готові попрацювати. Тоді відгадайте загадку:

Сиднем у землі сиділа,

Час настав і всіх здружила:

Діда, бабу, внучку й Хвінку,

Мишку і кицюню Мінку. [https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-zaychika]

  • Про що йде мова. Так про ріпку.

  • Перелічіть героїв казки?

  1. Квест.

  • Подивіться, он на кубику зображена ріпка, а біля неї конверт із завданням. Давайте, спочатку його розглянемо. (Картинки із зображенням героїв казки «Ріпка». Завдання: знайти відповідне схематичне позначення цих героїв, прикріпити під ними). Діти виконують завдання.

  • А ось на наступна загадка.

Вересень, жовтень, листопад.

Довгий день іде на спад.

Дзвоник до школи усіх скликає,

Коли це буває? (Восени).

  • Подивіться, на кубику картинка із зображенням якої пори року? Так, осені. Тут лежить і конверт, певно там є завдання для нас.

У конверті вірш «Восени врожай збирають…» Діти пригадують та розповідають його. Але тут ще ось такий жовтий листочок. Все жовте. Пригадайте, який віршик ми знаємо про жовте сонце, жовте поле… Розповідають.

  • Переходимо до наступного нашого завдання. Це ж наш знайомий вірш: «Листопад несе в ковші…» Про яких птахів йде мова. Так, перелітніх. А чому вони відлетіли в теплі краї? Яка головна причина їх відльоту? А які птахи залишилися зимувати? Що вони їдять? Подивіться на наступному кубику намальовані птахи. Давайте подивимося, яке завдання ми повинні розв’язати? ( Відібрати перелітніх і зимуючих птахів, назвати їх). Що ж, і з цим завданням справилися.

  • Назвіть диких тварин? Подивіться, ось кубик із зображенням звірят. Напевно, там є завдання. Так, дійсно. «Хто де живе?» (Картинки із зображенням звірят та місця їх зимівлі).

  • Яке ж наступне наше завдання підкаже загадка. Загадка про зайця:

Зимою в білому, як сніг,

А влітку в сірому гуляє.

Вловить його ніхто не зміг,

Тому що ноги довгі має.

Великі вуха, косий зір,

Як називається цей звір?

Джерело: [https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-zaychika]

  • Так, це заєць. Давайте відшукаємо зайчика. Що це в нього? А це цікаві зафарбовки та завдання. Ось який чудовий подарунок нам від звірят.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись