заняття з мовленєвого розвитку"Чарівна осінь"

Опис документу:
продовжувати формувати в дітей мовленнєво-творчі та інтелектуальні здібності шляхом впровадження цікавих методів інноваційних технологій Наталії Гавриш (метод мікрофону, метод описування предметів за таблицями, метод каруселі, опорні схеми, карти розумових дій), учити правильно називати та розповідати про явища природи та сезонні зміни, що відбуваються в природі; систематизувати знання дітей про овочі та фрукти, про особливості життя птахів та тварин у різні пори року;

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тип: інтегроване Завдання: продовжувати формувати в дітей мовленнєво-творчі та інтелектуальні здібності шляхом впровадження цікавих методів інноваційних технологій Наталії Гавриш (метод мікрофону, метод описування предметів за таблицями, метод каруселі, опорні схеми, карти розумових дій), учити правильно називати та розповідати про явища природи та сезонні зміни, що відбуваються в природі; систематизувати знання дітей про овочі та фрукти, про особливості життя птахів та тварин у різні пори року; розвивати зв’язне мовлення, граматичну правильність, увагу, пам'ять; виховувати любов до природи, бажання працювати в колективі. Словник: художниця, чарівниця. Матеріал: флешка з відео зверненням, торбинка з овочами та фруктами, мікрофон, карти розумових дій, опорні схеми. Хід заняття: Психогімнастика «Станьмо дружно всі ми в круг» Ігровий момент: Листоноша приніс листа. Там флешка. Давайте подивимося від кого послання. – Доброго дня, малята! Чи впізнали ви мене? Я осінь Чарівниця. Мені дуже потрібна ваша допомога. Мої сестри – Зима, Весна, Літо вважають, що я непотрібна на Землі, і тому роблять все, щоб я не настала. Можливо правда, Осінь не така важлива як всі інші пори року! Дітки, а ви теж так вважаєте? Допоможіть мені довести моїм сестрам, що я потрібна так само як і Зима, Весна та Літо. – Ну що, дітки, допоможемо Осені – чарівниці? Я пропоную вам розібратися чи важлива пора року Осінь. А для цього я пропоную вам стати учасниками клубу «Пізнайки». Але запам’ятайте головні правила цього клубу – відповідати на запитання повним реченням, говорити чітко, зрозуміло, вміти вислуховувати своїх товаришів. Для початку гра – розминка (метод мікрофону). 1. Коли до нас приходить осінь за календарем? 2. Назвіть осінні місяці. 3. Чому осінній місяць жовтень має таку назву? 4. Яка буває осінь? 5. Чому осінню не чути співу пташок? 6. Після якої пори року наступає осінь? 7. Чому осінь називають художницею? 8. Хто останній з пташок відлітає в теплі краї? 9. Чому осінь називають щедрою? 10. Чому осінні місяць вересень має таку назву? На сусідньому столі завдання від усіх пір року. Завдання від літа. Д/гра «Опиши овочі, фрукти» (метод описування предметів за таблицями). Завдання від осені. Д/гра «Намалюю осінь» (метод каруселі) Завдання від весни Д/гра «Назви прислів’я про осінь» (опорні схеми) Завдання від зими Д/гра «Опиши пори року» (карти розумових дій)

Підготувала

вихователь ст.гр. «Намистинка» Бакута Т.В.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
3
міс.
1
6
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!