• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Заняття з логіко-математичного розвитку з використанням мультимедійної технології для дітей 6 року життя на тему: "На вихідні до бабусі"

Заняття з логіко-математичного розвитку з використанням мультимедійної технології для дітей 6 року життя на тему: "На вихідні до бабусі"

Опис документу:
Заняття з логіко-математичного розвитку з використання ІКТ для старшої групи дошкільного навчального закладу. В архів-файлі розміщено конспект заняття, мультимедійна презентація (супровід до заняття), картка-завдання (робота з дітьми за столом).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Логіко-математичний розвиток + мультимедійна презентація Старша група “На вихідні до бабусі” Вихователь: Гонда О.В. Мета: вчити визначати склад чис...
Слайд № 1

Логіко-математичний розвиток + мультимедійна презентація Старша група “На вихідні до бабусі” Вихователь: Гонда О.В. Мета: вчити визначати склад чисел в межах 6; записувати за допомогою знаків >, <, =, читати запис; вчити орієнтуватися за допомогою схеми-моделі просторового розміщення; повторити частини доби; розвивати розумову активність, активізувати психічні процеси (пам’ять, мислення, уяву); вчити проявляти самостійність, винахідливість під час розв’язання логічних завдань.

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

Слайд № 30

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з логіко-математичного розвитку

Старша група (6 рік життя)

Вихователь: Гонда О.В.

Тема: На вихідні до бабусі.

Мета: вчити визначати склад чисел в межах 6; записувати за допомогою знаків >, <, =, читати запис; вчити орієнтуватися за допомогою схеми-моделі просторового розміщення; повторити частини доби; розвивати розумову активність, активізувати психічні процеси (пам’ять, мислення, уяву); вчити проявляти самостійність, винахідливість під час розв’язання логічних завдань.

Матеріали:

  • демонстраційний: д/гра «Бабусина випічка», м’яч, зразок «Завдання 5», мультимедійна презентація.

  • роздатковий: завдання 5, кольорові олівці, набір навчальний з математики «Вчимося рахувати», математичні палички.

Хід

  • Малята, Бабуся Зіна з нетерпінням чекає свого онука у гості. Вона дуже за ним сумує. Для онука бабуся щоразу на вихідні випікає смачненьке: або тортик, або печиво, пироги, різні десерти. Ми з вами заглянемо у кулінарну книгу бабусі Зіни і дізнаємося рецепти ось таких смачних десертів.

Дидактична гра «Бабусина випічка»

(Вихователь роздає карточки з зображення десертів і складом вивченого числа)

  • Уважно подивіться на рецепт свого тістечка.

(Діти по черзі підходять до вихователя і викладають у ряд відповідний лічильний матеріал)

  • Ось подивіться, для тортика потрібно 4 лимони і 2 полунички. Скільки всього фруктів? (6).

  • Ось ми і приготували улюблені десерти онука. Продовжуємо працювати за столами.

  • Бабуся Зіна все літо трудилася на городі і в фруктовому садку, щоб взимку вся родина ласувала смачними овочами, фруктами і ягодами. Давайте заглянемо у комору до бабусі Зіни і дізнаємося чого більше, чого менше. Дивимось на екран.

  • 3 капусти і 5 морквин. Чого більше? (5 морквин). Викладемо перед собою цифри і поставимо відповідний знак. 3<5. Послухайте, як правильно прочитати це порівняння: «Три менше, ніж 5».

  • 4 баклажани і 2 помідори. 4>2. Прочитай! Чотири менше, ніж 2.

  • 6 огірків і 3 перця. 6>3. Шість більше, ніж три.

  • 1 буряк і 1 цибуля. 1=1. Один дорівнює одному.

  • 4 малини і 5 яблука. 4<5. Чотири менше, ніж п’ять.

  • Молодці. Складіть цифри і знаки у коробку.

  • Бабуся Зіна має велику родину. Як ви думаєте, для великої родини потрібен великий чи маленький дім? (Великий.) Так. Тому ми з вами зараз побудуємо великий дім для родини бабусі Зіни. (Будують дім з математичних паличок за зразком на екрані).

  • Бабуся Зіна має золоті руки. Ввечері вона сідає у крісло і займається рукоділлям: вишиває рушники, скатертини, в’яже шкарпетки, рукавички, пришиває ґудзики до одягу. Але з часом зір у неї псується. Тому їй для роботи потрібні окуляри. Викладемо окуляри із математичних паличок. Дивимось на зразок.

  • Молодці. Складаємо математичні палички у коробку.

Фізкультхвилинка

Ми тупочемо ногами,

Ми плескаємо руками.

Ручки вгору підняли,

Ручки опустили.

В сторони голівкою

Трішки покрутили.

Ручки за спину сховали,

Крокуємо вперед.

В нас малята не сумують,

Жваво-весело крокують.

Завдання 5

  • Ось погляньте, які чудові шарфики вишивають бабусі для дорослих і дітей. Виконаєте перше завдання. Візьміть до рук олівець чорного кольору і домалюйте узор на шарфу, який в’яже бабуся.

  • Завдання друге: у дідуся на сорочці відірвались усі ґудзики. Допоможемо бабусі Зіні пришити ґудзики. Домалюй за зразком нитку, приший ґудзики.

  • Третє завдання. Погляньте, що тут намальовано? (Геометричні фігури) Які? (Називають) Розфарбуйте 6 квадратів.

  • Отож, ми виконали усі завдання. Думаю, онук дуже любить і шанує свою любу бабусю. На вихідні він обов’язково навідається до бабусі у гості.

Дидактична вправа «Назви пропущене слово»

(з м’ячем, на килимку, в колі)

  • Я кидатиму вам у руки м’яч і ставитиму запитання, а ви відповідайте.

  • Сонечко світить вдень, а місяць - … (вночі).

  • Ти прийшла до дитячого садка вранці, а повернулась додому - … (ввечері).

  • Якщо вдень ми обідаємо, то ввечері - … (вечеряємо).

  • Зиму змінює весна, а весну змінить… (літо).

  • Дерева розпускаються навесні, а листя опадає… (восени).

  • Вночі ми спимо, а гуляємо - … (вдень).

  • Якщо вчора був понеділок, то сьогодні… (вівторок).

  • Ти підеш додому сьогодні, а прийдеш до дитячого садка… (завтра).

  • Коли приходиш кажеш «Привіт», а йдеш – кажеш … (до побачення).

  • Ти спиш вночі, а прокидаєшся… (вранці).

  • Дощі йдуть улітку, а сніг - … (узимку).

  • Ти вихідний у неділю, а прийдеш до дитячого садка… (в понеділок).

  • Молодці. Тихенько присідайте на килимок.

Підсумок

  • Що сьогодні ми робили на занятті?

  • Які завдання вам сподобалися найбільше?

  • Ми вчились порівнювати кількість, читати порівняння.

  • Викладала з математичних паличок дім і окуляри.

  • Грали у гру «Бабусина випічка».

  • Грали з м’ячиком.

  • Виконували завдання на картці.

  • Молодці.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»