Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Критика і розвиток. Як не знищити мотивацію
»
Взяти участь Всі події

Заняття з логіко-математичного розвитку на тему:" Подорож математичними джунглями"( старша група)

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

18.01.2020

745

36

0

Опис документу:
Вміти доповнювати речення; рахувати в порядку зростання, в порядку спадання; називати дні тижня на запитання вихователя; вміння правильно зафарбовувати геометричні фігури; виховувати самостійність, вміння працювати вдвох, планувати завдання та творчо їх виконувати.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Подорож в математичні джунглі

Програмовий зміст: Вміти доповнювати речення; рахувати в порядку зростання, в порядку спадання; називати дні тижня на запитання вихователя; вміння правильно зафарбовувати геометричні фігури; виховувати самостійність, вміння працювати вдвох, планувати завдання та творчо їх виконувати.

Обладнання: квитки на потяг; іграшки(лев; мавпа; черепаха; тигр; слон;)картинка А5 із зображенням тварини; картинка А4 із зображенням тваринки; олівці; будиночки з цифрами різного кольору; м`яч;

Хід заняття

| Вступна частина

Дітки, ми сьогодні вирушимо у цікаву мандрівку в математичні джунглі і зустрінемося з її мешканцями.

Шлях до джунглів лежить через зупинки, непрохідні стежки та галявини. Ми будемо подорожувати на потязі, стільчики будуть нашими вагончиками. Я придбала для вас квитки підходьте до мене беріть квиток та займайте свої місця, місце на квитку повине співпадати з цифрою заду стільчику. Вирушаймо в дорогу!( музичний супровід «Паравозик»)

||Основна частина

Зупинка 1

Перша наша зупинка називається « Доповни речення» і тут нас зустрічає лев, він хоче з вами погратися.

Я буду вам кидати м`яч по черзі і задаватиму запитання. Наприклад: Дерево високе, а кущ….( низенький)

Дорога широка, а доріжка…(вузька);

У дівчинки волосся довге, а у хлопчика волосся…(коротке);

Зарядку робимо вранці, а спимо…( в ночі);

Слон великий, в мишка маленька…( маленька);

Сьогодні середа, а завтра…( четвер);

Молодці. Ми впоралися із цим завданням, попрощаймось з левом та вирушаймо далі, сідайте на свої місця.( музичний супровід «Паравозик»)

Зупинка 2

Наступна зупинка називається « Будиночки» тут нас зустрічає тигр. На цій зупинці ми з вами зустріли незвичні, а цифрові будиночки. В них мешкають цифри, які зовсім не знають своїх сусідів.

Подивіться( виставляю будиночки з цифрами). Давайтете порахуємо скільки їх?. Чи попорядку вони стоять в нас?... вийди і посав першу цифру в порядку зростання? …

А тепер давайте порахуємо в праядку зростання потім в порядку спадання!

Якого кольору будиночки?

Цифра 5 мешкає в будиночку якого кольору?

Якого кольору будиночок де мешкає цифра 9?

Н будиночку жовтого кольору яка мешкає цифра?

Молодці, впоралися, давайте попрощаймося із тигром та вирушаймо далі, сідайте на свої місця.( музичний супровід «Паравозик»)

Зупинка 3

Наступна зупинка називається « Тижнева» і тут нас зустрічає мавпочка.На цій зупинці мавпочка хоче перевірити вас. Він хоче дізнатися, на скільки добре ви знаєте дні тижня. Будьте уважні!

Який перший день тижня?( понеділок);

Який п`ятий день тижня? (п`ятниця);

Який сьогодні день тижня? (середа);

А який буде завтра день тижня? ( четвер);

Які дні тижня вихідні? (субота і неділя);

Молодці. Давайте попрощаймось із мавпочкою та вирушаймо далі, сідайте на свої місця.( музичний супровід «Паравозик»)

Зупинка 4

Наступна зупинка називається « Відпочинок» і тут нас зустрічає черепаха, давайте привітаємось. Пропонує трішки відпочити.

Фізкультхвиинка

Один, два- руки вище, вище голова

Три, чотири- руки тихо опустили

П`ять, шість, сім- стати тихо всім

Вісім, дев`ять, десять- трішки відпочить

Молодчики, які ви спритні. Давайте попрощаємось з нашим мешканцем джунглів. Вирушаймо далі, сідайте на свої місця.( музичний супровід «Паравозик»)

Зупинка 5

Наступна зупинка називається «Геометричні фігури» і тут нас зустрічає слоника. Він хоче щоб ви розфарбували геометричні фігури з яких він складається на листках які я вам роздала. Які геометричні фігури ви бачете? Починайте працювати.

Давайте попрощаємось з слоником. Сідайте на свої місця та повертаємось до дитячого садка

||| Заключна частина

Мандрували, в джунглях побували, а тепер час до дитячого садка повертатися

На якій зупинці вам найбільше сподобалося? На яку зупинку ви б хотіли повернутися?

Я думаю що на всіх зупинках було цікаво, зустріти мешканців джунглів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.