Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Заняття з логіко-математичного розвитку для старшої групи ТЕМА: Математичний поїзд.

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

10.04.2020

490

36

0

Опис документу:
МЕТА: Вправляти дітей в кількісній і порядковій лічбі; закріпити навички прямої та зворотної лічби;учити впізнавати на дотик і правильно називати геометричні фігури, називати їх спільні і відмінні ознаки; вправляти в орієнтуванні в просторі(ліворуч – праворуч); закріпити навички роботи з умовною міркою; повторити поняття : вузький, широкий, найширший. Вчити виконувати словесну інструкцію. Розвивати мовлення, увагу , логічне мислення, мілку моторику рук.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
  1. Організація дітей : Діти стоять у колі. В-ль : І сувора й солов’їна Математики країна, праця тут іде завзято, вмій лиш спритно рахувати, додавати , віднімати. Вмій збагнути , все кмітливо , дати відповідь сміливо. Ледарів у нас немає ! Хто руки не піднімає ? Вирушаємо у путь - нас цікаві речі ждуть !

  • А подорожувати ми сьогодні будемо поїздом , незвичайним – Математичним. Скажіть , а хто Їздить на поїзді?( пасажири) . А що треба щоб їхати на поїзді?(квиток) .А поїзд – це який вид транспорту? (залізничний , наземний) А чи завжди ми знаємо хто поряд з нами їде у поїзді?(ні) ,а як дізнатися? (треба познайомитися). Тож давайте познайомимось, назвемо своїх сусідів.

В-ль передає м»яч перший і називає своє ім»я і дітей праворуч і ліворуч ( я Ліда Олексіївна, справа від мене …., зліва…..) . Діти виконують завдання за прикладом вихователя.

  • Поки ми знайомились, наш поїзд доїхав до першої зупинки.

2)Перша зупинка «Веселі цифри».(діти сідають за столи).

- розкладіть цифри по порядку (1-5) ; яка цифра іде після 3 ; перед 2 ; між 2 і 4; після 4; назвіть сусідів числа 4;2;1;5;3; а хто може назвати сусідів чисел 7;9;8;6; 10 ; а хто може лічити навпаки від3 ;5; 10. Завдання виконали , молодці.

3) Друга зупинка «Веселі задачі».

- В дім зайшла Маринка, за нею Яринка. Потім зайшов Гнат. Скільки всіх малят? (3)

- Ось сердиті два індики взули нові черевики , рипу-рипу черевики,всього скільки черевиків ?(4)

-Скачуть жабки у траві. П»ять зелених , жовтих дві. Всі полюють на комах, і немає тут невдах. (7).

-Три веселі киці грались на травиці. Враз одна сховалась. Скільки киць зосталось?(2) -Заєць вуха насторожив – ліс шумів з усіх кінців. Хто мені сказати може скільки вух у трьох зайців? (6

- На березі поспіли вісім яблук , п»ять з них прилетіли і зірвали їжачки, скільки яблук залишилося на березі?

4) Третя зупинка «Місток» ( закріплення понять : вузький,широкий,найширший). Динамічна гра « Через Місток» . У в-ля цифри від 1 до 3. 1 – позначає вузький міст , через нього ідуть тільки по одному. 2 – широкий , можна іти по двоє (парами); 3 – найширший , по троє . Прогулялися , а тепер повертаємося до поїзда. Спочатку по троє, найширшим; потім парами-широким, а потім вузьким-по одному. Тож їдемо далі. (діти сідають на стільці).

5) Четверта зупинка «Казкова» . Дидактична вправа « Хто який?» ( герої казки « Теремок») (діти сидять на стільцях).

6) П»ята зупинка « Вимушена».(діти сідають за столи). В-ль: Попереду лагодять рельси, а щоб ми змогли швидше проїхати, треба допомогти ремонтній бригаді: треба виміряти довжину рельсів, які потрібно замінити. Всі ви зараз теж перетворитеся на ремонтників і в кожного з вас свій відрізок рельсів, який ви повинні відремонтувати.

Робота дітей з умовною міркою.

-Молодці , їдемо далі!

7) Шоста зупинка « Фізхвилинка». Рухлива гра « Будь уважним».

В-ль показує цифри від 1 до 5 , і каже, які дії і скільки разів треба виконати.(Пострибайте на правій нозі 3 рази. І т. д. )

8) Сьома зупинка : «Геометричні фігури». Дидактична гра «Чарівний мішечок».( діти сідають на стільці)

В-ль: - Дивіться ,що це? На рельсах хтось загубив мішечок! Взагалі то ми з вами знаємо , що чипати чужі речі не можна , а тим більше незнайомі , але я все ж обережно подивлюся , може це знайомий мішечок? Так ,це наш чарівний мішечок , і в ньому щось є!

Дітям пропонується на дотик визначити і назвати геометричні фігури: назва фігури і плоска чи об»ємна вона.

  • Як ще називають квадрат і прямокутник( чотирикутник);

  • Чим схожі куля і куб? (об»єм)

  • Чим відрізняються?(куб не котиться)

  • Чим відрізняються трикутник і коло? Квадрат і трикутник? Молодці!

В-ль : Малята а ви помітили , що фігури трохи сумні. А знаєте чому? Поки ви відповідали на питання , фігури тихенько мені розповіли , що загубилися і тому їм сумно. А я знаю , як їх можна розвеселити !

9) Ось ми доїхали до останньої , восьмої зупинки , а називається вона «Малювальна». (діти сідають за столи).

Ми з вами не тільки вміємо ремонтувати, а і вміємо добре малювати,ось я і пропоную розвеселити наші фігури , домалювати якісь деталі, щоб вийшов якийсь предмет , і тоді я думаю,наші фігури знову стануть веселими. Робота дітей.

---Малята , поки ви малювали , наш поїзд повернувся в садочок. Фігури вам дуже вдячні за допомогу, їм дуже сподобалися ваші малюнки, давайте влаштуємо виставку.

10) Підсумок.

- Яке заняття у нас було? – Що ми робили на занятті? – В які ігри грали ? - я всім вдячна. Заняття закінчено .

МЕТА: Вправляти дітей в кількісній і порядковій лічбі; закріпити навички прямої та зворотної лічби;учити впізнавати на дотик і правильно називати геометричні фігури, називати їх спільні і відмінні ознаки; вправляти в орієнтуванні в просторі(ліворуч – праворуч); закріпити навички роботи з умовною міркою; повторити поняття : вузький, широкий, найширший. Вчити виконувати словесну інструкцію. Розвивати мовлення, увагу , логічне мислення, мілку моторику рук.

МАТЕРІАЛ: набори цифр від 1 до 5 – на кожну дитину ; умовні мірки – на кожну дитину ; пів - аркуша паперу , олівці - на кожну дитину .

МЕТОДИ І ПРИЙОМИ: сюрпризний момент; пояснення вихователя; дидактичні вправи ; динамічна гра; рухлива гра ; індивідуальна робота.

Заняття з логіко-математичного розвитку для старшої групи

ТЕМА: Математичний поїзд.

Вихователь ДНЗ № 5

Кожаєва Л. О.

М. Красноград

Харківська обл

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.