Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Заняття з художньо – продуктивної діяльності у ІІ групі раннього віку. Ліплення : « Погодуємо пташок».

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

10.04.2020

603

14

0

Опис документу:
Мета: Продовжувати учити дітей робити дрібні колобочки з тіста (крихти) – відщипувати від цілого шматка та скочувати їх у маленький колобочок . Поєднувати процес ліплення з розвитком мовлення. Учити виявляти гуманне ставлення до птахів. Розвивати дрібну мускулатуру пальців рук. Виховувати у дітей у дітей позитивне ставлення до птахів; бажання надати ім. реальну допомогу – нагодувати їх.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з художньо – продуктивної діяльності

у ІІ групі раннього віку.

Ліплення :

« Погодуємо пташок».

Вихователь : Кожаєва Л. О. КРАСНОГРАДСЬКИЙ ДНЗ № 5 М. КРАСНОГРАД ХАРКІВСЬКА ОБЛ

Мета: Продовжувати учити дітей робити дрібні колобочки з тіста (крихти) – відщипувати від цілого шматка та скочувати їх у маленький колобочок . Поєднувати процес ліплення з розвитком мовлення. Учити виявляти гуманне ставлення до птахів. Розвивати дрібну мускулатуру пальців рук. Виховувати у дітей у дітей позитивне ставлення до птахів; бажання надати ім. реальну допомогу – нагодувати їх.

Матеріал: пташка, тісто, дощечки на кожну дитину, серветки, годівничка.

Методи і прийоми : художнє слово, розгляд зразка , показ і пояснення вихователя; відщипуваня та скочування коловими рухами рук.

Попередня робота : спостереження біля годівнички за птахами.

  1. Організація дітей. В гості до малят завітала маленька пташка . Яка пташка прилетіла ? ( маленька) . Покажіть – яка? Що є в пташки? А я знаю віршик про нашу пташку.

2)Читання з обігруванням вірша : «На віконце пташка сіла». На віконце пташка сіла – ой хоч би не полетіла! Ти дивись не налякай! Полетіла пташка ! Ай! - Про кого цей віршик? Про нашу пташечку. А ви знаєте куди полетіла пташка?

  • Пташка захотіла їсти , полетіла шукати зернятка .А чи знайде вона щось, як ви гадаєте? Яка пора року? На дворі ще холодно, травичка не росте , комашки ще сплять. Де ж пташка знайде щось поїсти?Важко пташкам взимку відшукувати їжу . Тому люди роблять ось такі годівнички, насипають туди зернятка, або крихти з хліба.

3)Розглядання годівнички. Пояснення вихователя: - Подивіться, що є в годівничці. Це невеличкі крихти з тіста , які я зробила , щоб погодувати нашу пташку. Подивіться, як я це робила . Ось дивіться, який великий шматок тіста в нас є . Я ось так відщипую маленьку крихту, і ось так долоньками скочую невеличкий колобочок. Але одного колобочка мало пташці , то ж ви допоможете мені наліпити багато колобочків?

4) Процес творення . Під час роботи вихователь при необхідності допомагає дітям.

5) Підсумок:- Які ви молодці , скільки колобочків наліпили ! Тепер пташечка буде не голодна, на прогулянці ми з вами повісимо годівничку на дерево біля нашого майданчика , а пташечка покличе своїх друзів і пригостить їх також.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.