Зараз в ефірі:
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Заняття з фізкультури для дітей старшого дошкільного віку (ознайомлення із грою cпортивного характеру «Бадмінтон») на тему: «Як ракетка шукала свого друга – воланчика»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

15.04.2020

1306

77

0

Опис документу:
Мета: - ознайомити дітей із спортивною грою «Бадмінтон», - з властивостями волана і ракетки; - вчити правильно тримати ракетку лівою та правою рукою; - навчити елементів ударів ракеткою по волану; - розучити комплекс загально -розвивальних вправ з ракеткою; - вправляти у вмінні ходити по лаві та утримувати рівновагу, тримаючи ракетку з кубиком.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дошкільний навчальний заклад

(центр розвитку дитини) № 18 «Ясочка»

Білоцерківської міської ради

Київської області

Заняття з фізкультури

для дітей старшого дошкільного віку

(ознайомлення із грою cпортивного характеру «Бадмінтон»)

на тему:

«Як ракетка шукала свого друга – воланчика»

Підготувала:

Інструктор з фізкультури

Гребеніченко Н.

2018 рік

-1-

Заняття з фізкультури для дітей старшого дошкільного віку

(ознайомлення із грою спортивного характеру «Бадмінтон»)

Тема: Як ракетка шукала свого друга – воланчика.

Мета: - ознайомити дітей із спортивною грою «Бадмінтон»,

  • з властивостями волана і ракетки;

  • вчити правильно тримати ракетку лівою та правою рукою;

  • навчити елементів ударів ракеткою по волану;

  • розучити комплекс загально-розвиваючих вправ з ракеткою;

  • вправляти у вмінні ходити по лаві та утримувати рівновагу, тримаючи ракетку з кубиком;

  • удосконалювати вміння маніпулювати ракеткою під час виконання вправ;

  • розвивати спритність, швидкість, координацію рухів під час ігор-естафет та рухливої гри;

  • виховувати старанність, впевненість у власних силах, наполегливість;

  • сприяти прояву позитивних емоцій.

Матеріал: ракетки та волани по кількості дітей, кубики пластикові, гумові м’ячі (по одному на кожну дитину), тунель, три кошики (або торбинки), коробка для ракеток, фішки для естафет (дві), хустинки кольорові для естафет по кількості дітей.

Хід:

ВСТУПНА ЧАСТИНА

Шикування в шеренгу по одному.

Інструктор. Добрий день, діти. Сьогодні ми з вами познайомимось з цікавою спортивною грою «Бадмінтон». Для цієї гри потрібні ракетка і воланчик. Що це за предмети? Ми зараз їх спробуємо відшукати. Спочатку відшукаємо ракетку. Ось вона (показує ракетку на картинці).

(Діти, йдучи в колоні один за одним виконують вправи по колу, 2 хв).

-2-

- ходьба на носках (руки на пояс),

- ходьба на п’ятках (руки за спину),

- ходьба з підніманням колін та плесканням під коліном,

- про лазіння в тунель.

Інструктор. Ось ми підійшли до коробки. Давайте заглянемо в неї. Ось ми і знайшли ракетки. Давайте їх розгляненому.

(Діти беруть по одній ракетці)

Перешикування двійками через центр.

ПІДГОТОВЧА ЧАСТИНА

Комплекс загально-розвиваючих вправ з ракеткою.

  1. Повороти головою вправо-вліво (6-8 разів).

В. п. – основна стійка, ракетку тримати двома руками знизу.

1-3 – поворот голови вправо;

2-4 – поворот голови вліво.

  1. Піднімання ракетки вгору-вниз (6-8 разів).

В. п. – основна стійка, ракетку тримати двома руками знизу.

1-3 – підняти руки вгору;

2-4 – в. п..

  1. Передай ракетку (6-8 разів).

В. п. – основна стійка, руки розвести в сторони, ракетку тримати правою рукою.

1-3 – передати ракетку в ліву руку;

2-4 – в. п..

  1. Повороти (6-8 разів).

В. п. – основна стійка, ракетку тримати двома руками знизу.

1-3 – поворот тулуба вправо, руки вперед;

2-4 – теж саме вліво.

-3-

5. Нахил вперед (6-8 разів).

В. п. – основна стійка, ракетку тримати двома руками знизу.

1 – нахил вперед, ракетку покласти на підлогу;

  1. основна стійка;

3 – нахил вперед, взяти ракетку;

4 – в. п.

  1. Присідання (6-8 разів).

В. п. – основна стійка, ракетку тримати двома руками знизу.

1-3 – присісти, руки вперед;

2-4 – в. п.

  1. Стрибки (20 разів).

В. п. – основна стійка, ракетка на підлозі.

Стрибки на місці, біля ракетки.

  1. Вправа на відновлення дихання (3 рази).

В. п. – основна стійка, ракетку тримати двома руками знизу.

1-3 – підняти руки вгору – вдих;

2-4 – опустити руки вниз – видих.

Перешикування в колону по одному.

ОСНОВНА ЧАСТИНА

Інструктор. Ну, от ракетку ми знайшли, тепер будемо шукати воланчик (показує картинку воланчика). Ось тут якась торбинка, давайте в неї заглянемо. (Діти беруть з торбинки по одному пластиковому кубику). Щось не схожі вони на воланчики. Покладіть кубики на ракетку, і спробуємо їх підкидати. Важко! Для гри в бадмінтон вони не підходять, тож виконаємо з кубиками іншу вправу.

  1. Ходьба по лаві, тримаючи в руках ракетку з кубиком (4-5 разів).

Інструктор. Вирушаємо далі. Давайте заглянемо в іншу торбинку. (Діти беруть гумові м’ячики). Спробуємо їх підкидати на ракетці. Але це теж не воланчики. Тож виконаємо з м’ячиками іншу вправу.

-4-

2. Ведення м’яча ракеткою навколо фішок (4-5 разів).

Інструктор. Давайте заглянемо в останній мішечок. (Діти дістають воланчики). Ну нарешті ми їх знайшли. Давайте спробуємо їх попідкидати на ракетці.

  1. Підкидання воланчика ракеткою (2-3 хв).

Інструктор. Ну ось знайшли ми і ракетки і воланчики, тож давайте з ними пограємось.

(Діти діляться на дві команди «Ракетка» і «Воланчик»).

ЕСТАФЕТА «Знайди ракетку» (1-2 рази)

(Гравець біжить до доріжки із стрілочками для стрибків, стрибає на двох ногах в певному напрямку, бере ракетку, біжить до доріжки, стрибає, передає долонею естафету наступному гравцю. Яка команда швидше знайде ракетки та й виграє.)

ЕСТАФЕТА «Перенеси волан» (1-2 рази)

(Гравець кладе волан на ракетку, проходе до фішки і повертається, передає волан наступному гравцю.)

РУХЛИВА ГРА «Хто спритніший?» (1 раз)

(Діти стають в коло, біля себе кладуть волан. Під музику діти рухаються по колу, коли музика зупиняється, потрібно швидко взяти волан. Кому волана не вистачає, бере волан і виходить з гри. Гра продовжується до останнього гравця.)

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Ходьба по колу з вправою на відновлення дихання. Шикування шеренгу по одному.

Інструктор. Ми сьогодні з вами познайомились з ракеткою та її другом воланчиком. З якої вони гри? («Бадмінтон»). На наступних заняттях ми ще подовжимо гратися з ракеткою та воланом, щоб почати грати в бадмінтон.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.