Зараз в ефірі:
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Заняття з економічного виховання старших дошкільників. Тема: "Товари і послуги".

Економіка

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

11.11.2018

1650

60

0

Опис документу:
Мета: Розвивати під час виконання завдань економічного характеру логічне мислення, пам'ять, увагу. Познайомити з поняттям «товар», «послуга», уміння їх розрізняти. Пояснити, що існують речі за які ми не платимо – вони безцінні. Виховувати економічну грамотність інтерес до навколишнього життя.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Товари і послуги.

Мета: Розвивати під час виконання завдань економічного характеру логічне мислення, пам'ять, увагу. Познайомити з поняттям «товар», «послуга», уміння їх розрізняти. Пояснити, що існують речі за які ми не платимо – вони безцінні. Виховувати економічну грамотність інтерес до навколишнього життя.

Обладнання: мікрофон, предметні картки із зображення товару чи послуги, мішечок з предметами (іграшки: автобус, гребінець, фен; швабра, пральна машина, каструля, вантажівка, гайковий ключ, лійка.), зображення української гривні у різних еквівалентах. Подушечки для сидіння, спокійна мелодія.

Роздатковий: фішки із зображенням корзинки гайкового ключа.

Хід:

1. Привітання.

Вихователь: - діти давайте привітаємось з гостями.

Діти: - добрий день.

В. – я бачу, що багато кого з гостей ви знаєте вони вас ні. А давайте ми познайомимось і привітаємось як дорослі, адже ви майже школярі. А так як я найстарша то і почну першою.

Доброго ранку, я Олена Володимирівна – вихователь,.

Д.-…( доброго ранку я Яна я дитина…)

2. Бесіда

В.- ви гарно привітались, та я почула дещо у ваших привітаннях! І хочу про це у вас запитати, давайте сядемо за столик і почнемо розмову.

В.- ви усі сказали, що ви - діти, а я назвала свою професію, яку?

Д. –(вихователь)

В.- так я працюю вихователем і отримую заробітню платню. Як ви вважаєте для чого вона мені?

Д.-(щоб купувати одяг, їжу…)

В.- тобто гроші мені потрібні для того щоб оплачувати товари і послуги. А як ви думаєте, що означають ці слова?

Я хочу перевірити чи вмієте ви розрізняти товар і послугу.

3. Дидактична гра «Товар чи послуга» (проводиться за столом)

Погляньте кожному з вас я роздала картки. На одній зображено:

- корзинка що означає товар.

- на іншій гайковий ключ, що означає послугу.

А ще у мене є картинки із зображенням товарів і послуг. По черзі ви будете виймати картинку показувати і озвучувати її своїм друзям а вони мають обрати правильну картку-відповідь.

В. – завдяки цій грі ви показали що розумієте що таке товар і послуга а я знайшла енциклопедичне визначення цих слів: Товар - це все те, що становить предмет торгівлі.(Академічний словник)

Послуга це - робота, виконувана для задоволення чиїх-небудь потреб; обслуговування. (Академічний словник)

В.- давайте повторимо за мною ці визначення.

4. Дидактична гра «Чарівний мішечок» (проводиться у колі на килимочку)

Зараз я пропоную пограти у гру «Чарівний мішечок» - кожен з вас обере 1 предмет, який може бути товаром і розгляне його. Подумайте, і скажіть, яку послугу можна надати маючи цей товар? Наприклад: книжка – прочитати казку.

Фен – сушити волосся; швабра – мити підлогу; пральна машина – прати одяг; каструля – варити їжу; машина – перевозити людей; гайковий ключ – ремонтувати речі; лійка – поливати квіти.

В.- Кожна праця має оплачуватись, а ви хочете зараз отримати трохи грошей?

В.- тоді ставайте в коло і будьмо уважні.

5. Фізкультурна хвилинка.

Щоб отримать 1-у гривню

Всі танцюємо повільно.

Щоб отримати 2-і гривні

Друга ти погладь по спині.

Щоб отримати 5-ть гривень

Вам потрібно чистить килим.

А щоб 10-ть заробити

Треба одяг обтрусити.

(вправа виконується під музичний супровід, після виконання кожної вправи вихователь вішає на дошку зразок обіграної гривні)

В.- скільки ми грошей заробили? - які ми гроші заробили?

Д.- (гривні)

В.- діти ви з легкістю впорались із завданням, та мені цікаво, чи за все потрібно платити?

Д.- (відповіді дітей)

6. Дидактична гра «Безкоштовно – за гроші»

В.- давайте пограємось у гру «Безкоштовно – за гроші». Я називатиму дію, а ви відповідатимете: - безкоштовно, і показуватимете руками серце, або «за гроші» і показуватимете пальцями рахунок купюр.(пояснення з показом)

1. посмішка

2. цукерки в магазині

3. взуття

4. мамині обійми

5. ігри з друзями

6. стрижка у перукаря

7. щире дякую

8. новий велосипед

В.- діти ви зрозуміли, що є речі за які ми не платимо, вони – безцінні. Та за все інше ми платимо гроші.

7. Висновок:

В.- То за що ми платимо?

Д. – за товар і послугу.

В.- а що таке товар, послуга?

Д. –відповіді.

В.- я пропоную зробити одне одному послугу за яку не потрібно платити, але яка принесе багато задоволення: посміхнімось!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.