Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Заняття з духовно-морального виховання для старшого дошкільного віку «Авраам та Лот»

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

11.11.2019

383

2

0

Опис документу:
Мета: Формувати якості доброзичливості на прикладі історії Авраама та Лота. Закріпити вміння вирішувати конфлікти мирним шляхом. Вчити робити добро безкорисливо. Показати, що доброзичливість вгамовує пристрасті та є умовою під час вирішення конфліктів. Матеріали: дитяча Біблія, ляльки, фланелеграф, медіа презентація.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з духовно-морального виховання

для старшого дошкільного віку

«Авраам та Лот»

Мета: Формувати якості доброзичливості на прикладі історії Авраама та Лота. Закріпити вміння вирішувати конфлікти мирним шляхом. Вчити робити добро безкорисливо. Показати, що доброзичливість вгамовує пристрасті та є умовою під час вирішення конфліктів.

Матеріали: дитяча Біблія, ляльки, фланелеграф, медіа презентація.

Біблійні тексти: Книга Буття (гл.13), До филип'ян (2:4), 2 Тимофію (2:24),

2 Тимофію (2:7).

Хід заняття:

-Діти, подивіться, сьогодні до нас у гості прийшли дві ляльки – Катруся та Наталочка.

Розігрується сценка з ляльками. Вони сваряться. Не можуть поділити браслет.

- Це мій!

- Ні, мій, я його сама зробила.

- Ти його не носиш, тепер він мій!

Звернення до ляльок:

- Що ви робите? Хіба так можна? Ви що не знаєте, як потрібно правильно вчинити?

- Ні, не знаємо, а як?

- Давайте я вам розповім історію про Авраама і його племінника Лота, і ви самі вирішите, як потрібно вчинити в вашій ситуації.

Показ презентації або на викладання на фланелеграфі.

- Авраам був дуже багатим. У нього було золото, срібло і безліч худоби. У його племінника Лота теж було багато наметів, він мав дрібну та велику худобу. Через деякий час їм стало тісно жити разом, так як в обох було багато майна. Незабаром почалася суперечка між їх пастухами. Тоді Авраам сказав Лота: «Та не буде між мною та між тобою, між пастухами моїми та поміж пастухами твоїми; бо близька ми рідня. Хіба не ввесь Край перед обличчям твоїм? Відділися від мене. Коли підеш ліворуч, то я піду праворуч, а як ти праворуч, то піду я ліворуч ».

Лот став оглядати землю навколо. Він зауважив, що околиця йорданська дуже родюча і добре зрошується водою. Обравши собі це місце, він відокремився від Авраама і пішов жити до міста Содому. Жителі цього міста були дуже злими і грішними перед Господом. Але Лот спокусився прекрасними нивами і пасовиськами зеленими для своєї худоби і став жити в суспільстві нечестивих людей. За це його спіткало багато лиха. При виборі місця проживання він не радився з Богом, як це слід завжди робити.


-Діти, Авраам міг вибрати собі будь-яку, саму кращу землю, адже він був головним, це він усіх привів сюди жити. Але знаєте, як він вчинив? Він дозволив Лотові вибирати першому, він був готовий віддати навіть найкращі місця для свого улюбленого племінника.

Так воно і вийшло. Лот вибрав собі величезну красиву місцину, там було рівно, зручно було пересуватися, на ній зручно буде жити! А Аврааму залишилися місця з горами і пагорбами.

Але він не сумував, він радий був зробити добру для свого близької людини. Він подумав спочатку про нього, а потім про себе, був доброзичливим, безкорисливим. І Бог благословив Авраама. Ось така історія.

До ляльок: -  Ну що, дівчатка, як ви думаєте треба вчинити комусь із вас?

- Віддати цей браслет!

- Тримай, це тобі, носи його!

- Ні, нехай він буде у тебе, я хочу щоб тобі було добре!

- А давай його краще подаруємо! (віддають вихователю).


Розігруємо ситуації. По черзі викликати по дві дитини. Питати їх, як би вони вчинили в цих ситуаціях:

1. Діти сіли малювати. У одного немає олівця. А в іншого два олівця (один красивий, інший старий, погризений)

Питання: який олівець ти запропонуєш сусідові?

2. Дитина грає (дві іграшки, одна хороша, інша не дуже), підходить інша, просить поділитися іграшкою.

Питання: Яку іграшку ти віддаси?

3. У тебе дві цукерки, одна хороша, інша пом'ята. Підходить твій друг, і ти його вирішив пригостити.

Питання: якою цукеркою почастуєш?

4. Ви з другом хочете подивитися книжки. На столі лежать дві книги (одна пошарпана, інша нова).

Питання: Яку книгу дати?

-Давайте разом пограємо в таку гру. В кого м’яч, той відповідає.

Скільки стад та майна було у Авраама і Лота? (Багато)

Чому їх пастухи сварилися?

Що зробили Авраам і Лот, щоб не сваритися? (відповіді)

На питання відповідає дитина, якій вихователь кине м'яча.
-
Хай живе радість в серцях,

Божа милість і Божа любов,

Слово Господнє наше життя

Наповняє знову і знов.

  • Діти, ви молодці, Боже слово вчить нас бути доброзичливими, мирними і ви це запам’ятали та зрозуміли. Особливо в своїй родині треба бути доброзичливими, зі своїми рідними та близькими. Давайте разом повторимо: «Нехай кожен дбає не про своє, але кожен і про інших».

«А раб Господній не повинен сваритись, але бути привітним до всіх, навчальним, до лиха терплячим» «Розумій, що я говорю. А Господь нехай дасть тобі розум у всьому».

Робота над розмальовками, слухання пісні «Бог любить всіх нас» (Суперкнига).

http://mp3mn.com/?song=суперкнига

Заняття розробила

вихователь-методист ЗДО № 4

м.Южного Одеської області

Оборіна Тетяна Володимирівна

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.