Заняття з дітьми раннього віку

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

02.06.2020

642

15

0

Опис документу:
Формувати уявлення дітей про транспорт; призначення транспорту, (визначити які види транспорту ще є потяг тролейбус тощо) дати знання про основні частини машини: кабіна,кермо,кузов,колеса. Закріпити поняття велика – маленька. Орієнтуватися у призначенні предметів вжитку,місця їх збереження, вчити співпереживати,співрадіти, жаліти інших, пропонувати допомогу. Заохочувати спостережливість, допитливість, розвивати довільну увагу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема : «В гості до лісових друзів.»

Мета: Формувати уявлення дітей про транспорт; призначення транспорту, (визначити які види транспорту ще є потяг тролейбус тощо) дати знання про основні частини машини: кабіна,кермо,кузов,колеса. Закріпити поняття велика – маленька. Орієнтуватися у призначенні предметів вжитку,місця їх збереження, вчити співпереживати,співрадіти, жаліти інших, пропонувати допомогу. Заохочувати спостережливість, допитливість, розвивати довільну увагу.

Активізувати словник дітей назвами частин автомобіля та видів транспорту; будувати прості речення з 2-3 слів, розвивати мовленнєву активність.

Розвивати бажання та вміння дітей гратись в рухливі ігри; покращувати координацію рухів.

Вихователь:  Любі хлопчики й дівчата,

                      Також гості дорогі

                      А чому такі сумні?

                      Усміхніться ви мені

А тепер веселою усмішкою поділіться один з одним, з нашими гостями. Ось так. Від ваших посмішок стало тепліше і веселіше навкруги, так і хочеться погратися, побігати. Так?

Ой, дітки, ви чуєте, хтось ніби плаче. Хто ж це плаче?

(Завозить на вантажній машині ведмедика)

 Вихователь: А чому ти плачеш, ведмедику? Можливо, тобі потрібна наша допомога?

Ведмедик: Я плачу тому що я шукаю своїх друзів. Мені дуже сумно, ні з ким погратись. Допоможіть мені знайти моїх друзів.

Вихователь: Діти, а де живуть друзі ведмедика? В лісі. А це далеко-далеко. Подивіться, навіть ведмедик не прийшов пішки, а приїхав. На чому?

Діти: Машині.

Вихователь: А яка машина? Велика. А чому ведмедик приїхав на великій машині,а не на маленькій?

Діти: Тому, що ведмедик великий.

Розглядаємо машину. В неї є кабіна, в ній сидить шофер і тримає в руках руль. Є кузов і колеса.

Вихователь: Діти, скажіть,а на чому ви хочете поїхати до лісу шукати друзів ведмедика?

(відповіді дітей)

Вихователь: А я пропоную поїхати на потягу.

Ось на такому поїзді ми зможемо поїхати. Але що це? Потяг поламався! Що з ним сталось,чого немає? Колес. Потрібно відремонтувати потяг.

Дидактична гра «Ремонт потягу». (Накручування кришечок).

Вихователь: Відремонтували потяг. Час їхати. Вагончики вставайте в рядочок будемо рушати. Будьте уважні. Їдемо.

(звучить музика )
                   Їдемо до лісу ми,

                   Весело і дружно,

                   Звірів там побачим ми

                   І хороших друзів.

                   Бі-бі,бі-бі.бі-бі.

Вихователь: Приїхали.

                   Подивіться,мої любі, -

Серед поля ліс стоїть,

Ми гуляти в ліс підем

і звіряток там знайдем.

Підходимо до пеньочка, за ним знаходимо зайця.

Запитання до дітей: Хто це? Які в нього вуха? Який хвостик? Як заєць стрибає? Назвіть його лагідно.

                   Ой,маленьке зайченятко,

                   Де твоя домівка-хатка?

-В мене хатка за горбочком

Під ялинкою й дубочком

Вихователь: Дітки подивіться а тут є ще один зайчик він сховався. Подивіться а він який маленький чи великий? А що зайчики полюбляють? Так морквинку. Подивіться тут росте велика морква і є маленька морквочка. Давайте пригостимо наших зайчиків морквою. Якою морквою будемо пригощати великого зайчика? А якою маленького?
Дидактична гра « Гостинці для маленького та великого зайця»

Прощаємось з зайчиками, ідемо далі. Підходимо до ялинки,бачимо на ній білочку.

Запитання до дітей: хто це? Де сидить? Як рухається? Що гризе?

                   Де ти, білочко, живеш,

Що ти, білочко, гризеш?

У зеленому ліску,

У дуплі, у соснячку,

Я гризу горішки,

І гриби, і шишки.

Вихователь: ой дітки подивіться білочка готувала запаси на зиму, вона складала все у кошики, але нажаль кошики впали і тепер все переплуталось. Дітки допоможемо білочці зібрати горішки та шишки?
Діти: так.
Дидактична гра «Зберемо для білочки шишки та горішки»

Діти збирають шишки та горішки. Білочка дякує.
Вихователь: ну що дітки пішли далі.
Підходять до імпровізова
ного горбочка.

Хто це спить під кущиком,

Ще й накрився кожушком?

Тихо,тихо, не шуміть,

То напевно, спить ведмідь!

Вихователь: дітки ой ведмедик проснувся. Ой як ведмедики зраділи що знайшли один одного. Малята ведмедики хочуть з нами пограти пограємо?

Фізкультхвилинка

Ведмеді зраділи, що побачили один одного, подякували дітям.

Вихователь: А нам малята вже час до садочку вертатись.

Ой а ви чуєте?

Дітки, послухайте, а хто це знову плаче? А що це за дика тваринка? Хіба вона дика? Що робить в лісі маленьке кошенятко? Мабуть, заблукала. Що будемо робити? Заберемо її з собою до дитячого садка.

Досить,діти, нам  гуляти,

                   На потязі будемо додому вирушати.

                   Потяг загудів. Він додому захотів.

                   Чох-чох,чу-чу, я діток додому мчу.

Підсумок дітки де ми з вами були? Кому допомагали? Кого бачили? Кого ми з собою привезли? На чому ми з вами їхали? А на чому приїхав ведмедик?

Дітки вам сподобалось допомагати тваринкам? Які ж ви в мене молодці завжди прийдете на допомогу. Ну а зараз час показувати нашій киці нашу групу. Дітки а як ми назвемо нашу кицю? Тримайте кицю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.