Заняття з дітьми дошкільного віку

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

02.06.2020

206

3

0

Опис документу:
Мета : розширювати і закріплювати знання дітей про сім’ю: її склад, взаємини між членами родини, обов’язки; виховувати любов і повагу до рідних; збагачувати знання дітей про родинні стосунки, стимулювати інтерес до історії свого роду. формувати навички правильно вживати дієслова у різних особових формах зі змінами звуків; вживання прикметників; вживання збірних числівників; розвивати мовлення та логічне мислення; виховувати любов і повагу до членів своєї родини.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Моя сім’я

Мета : розширювати і закріплювати знання дітей про сім’ю: її склад, взаємини між членами родини, обов’язки; виховувати любов і повагу до рідних; збагачувати знання дітей про родинні стосунки, стимулювати інтерес до історії свого роду.

формувати навички правильно вживати дієслова у різних особових формах зі змінами звуків; вживання прикметників; вживання збірних числівників; розвивати мовлення та логічне мислення; виховувати любов і повагу до членів своєї родини.

Оздоровчі завдання: розвиток мілкої моторики рук та ніг, покращення кровообігу у кінцівках, укріпити дихальну мускулатуру і діафрагму, поліпшити функціонування внутрішніх органів, які розташовуються в черевній порожнині, привести в норму функціонування органів дихальної, а також серцево-судинної системи, покращення координації рухів, розвиток окоміру

Матеріал: картина із зображенням родини, предметні картинки із зображенням різноманітних речей; прислів’я, м’ячи, султанчики, доріжки, скакалки.

Хід заняття:

(на дошці картина із зображенням сім’ї)

В-ль:

Сьогодні незвичайні гості в нас,

Омелько та його сім’я.

Вітаємо ми їх усіх,

І ти, і він, вона, і я.

Прийшов до нас Омелько,

Показати свою сімейку.

Сімейку показати

Та з вами порозмовляти.

В-ль: Розглянемо сім’ю Омелька. Кого ви бачите на картині? Давайте дамо імена всім членам родини.

А для чого потрібна сім’я ?(Відповіді дітей).

В-ль: Так. Кожна людина яка має сім’ю розуміє, що таке любов, турбота й ласка. Як ви вважаєте, якою повинна бути сім’я?

Так, сім’я — це наші рідні: мама і тато, братик і сестричка, бабуся і дідусь. Ви повертаєтеся додому із дитячого садка, а на вас уже чекає вдома ваша родина. Потрібно берегти свою сім’ю, дбати про неї. Розкажіть, будь ласка, як ви піклуєтесь про своїх рідних? Чим допомагаєте?

Дидактична вправа «Моя сім’я» (Діти за допомогою вихователя розповідають про свою сім’ю)

Дидактична гра «Підбери лагідні слова для батьків»

Вихователь просить дітей дібрати лагідні слова для членів їх сім’ї.

 

В-ль: у кожній сім’ї всі піклуються одне про одного, допомагають одне одному і кожен, в дружній родині має свої обов’язки.

- які обов’язки виконує тато?

- чим займаєтесь ви?

- а ваші сестри, брати?
- чи допомагаєте ви один одному?

Дидактична вправа «Хто Я»

Хто я для матусі, татуся, бабусі, дідуся, сестри, брата, тітки.

Фізкульхвилинка

Діти дружно всі живуть і до себе в гості звуть.

Будем весело ми грати, разом будем танцювати.

(на дві команди розподіляються діти, одні виконують вправи с м’ячем на координацію рухів, роблячи при цьому самомасаж рук, інші з «султанчиками» - дихальні вправи, потім міняються атрибутами;
розминка ніг за допомогою доріжки здоров’я та «смуги перешкод» зі скакалкою)


Вправа «Що робиш ти?»

говорити – говорю

бігати – біжу
спати – сплю

ловити – ловлю
сидіти – сиджу

ходити – ходжу

садити – саджу

Дидактична гра «Що чиє?»

В-ль: вдома у вас багато речей. І ваші близькі мають особисті речі. Візьміть будь ласка, картки із зображенням речей і скажіть, що чиє.

Дидактична гра « Куди і з ким іду».

Вихователь починає фразу, а діти її закінчують. До дитсадка (із ким?) — із мамою.

 

До магазину (із ким?) — із бабусею.

До зоопарку (із ким?) — із татом.

На риболовлю (із ким?) — із дідусем.

На стадіон (із ким?) — із братом.

На виставку (із ким?) — із сестрою.

На прогулянку (із ким?) — із песиком та ін.

Робота у зошитах

(пальчикова гімнастика)

Ось цей пальчик - мій дідусь,

Ось цей пальчик – бабця,

Ось цей пальчик – мій татусь,

Ось цей пальчик – мамця,

А цей пальчик – буду я,

Ось і вся моя – сім’я.

Ліплення (за планом керівника гуртка малювання).

Підсумок

Сподобалось у нас Омелькові та його родині. І на згадку вони подарували нам лічилочку. Давайте спробуємо її повторити.
Мама, тато, дід, бабуся-

Всіх назву, не помилюся,-

Старший братик і сестричка-

В нас сімейка невеличка.

Не спиняйте бо зіб’юся:

Мама, тато, дід, бабуся-

Старший брат, сестра і я-

От така у нас сім’я.

Нам лічилочку на сім.

Повторити треба всім.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.