Заняття з дітьми дошкільного віку

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

02.06.2020

205

2

0

Опис документу:
Мета: формувати уміння складати казки (за допомогою вихователя); розвивати зв’язне мовлення, вміння обгрунтовувати свої відповіді; граматика: удосконалювати навички вживання дієслів у різних формах без змін в основі; розвивати творчу активність дітей; виховувати любов до книг, бажання читати казки та інші твори.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

В пошуках казок

Мета: формувати уміння складати казки (за допомогою вихователя); розвивати зв’язне мовлення, вміння обгрунтовувати свої відповіді; граматика: удосконалювати навички вживання дієслів у різних формах без змін в основі; розвивати творчу активність дітей; виховувати любов до книг, бажання читати казки та інші твори.
Оздоровчі завдання: розвиток мілкої моторики рук та ніг, покращення кровообігу у кінцівках, систематизація роботи кінцівок при виконані кількох завдань одночасно, покращення координації рухів, розвиток окоміру

Матеріал: книжка із чистими сторінками, «чарівний місточок», матеріал для гри «Збери казку» альбоми для малювання, фарби, пензлі, вода.

Хід заняття :

Сонце загляда в віконце,

І сміються дітлахи.

Нам дарує книжку сонце,

Де живуть наші казки.

(вихователь розкриває книгу, а там порожні сторінки.)

В-ль: Ой, погляньте, а де ж наші казки?

Д: Казки наші зникли, їх немає.

В-ль: Чому вони зникли? (відповіді дітей).

Наші діти останнім часом дивляться дуже багато мультфільмів, а казок майже не читають. Казки образилися й пішли від нас. Як же їх повернути?

Д: Скласти нові. Пошукати в бібліотеці. Попросити їх ласкаво, щоб повернулися.

В-ль: Діти ми з вами помандруємо на пошук казок. Ви згодні?
Д: Так згодні.
В-ль: А скажіть на чому ми можемо мандрувати (відповіді дітей).
А казкові персонажі на чому можуть переміщуватися?

Підходять до «чарівного мосту». (доріжка здоров’я, з вправами (перекласти горішки ногами з однієї купки в іншу, в руках тримаючи шишки й перекочуючи їх у долонях)).

В-ль: Щоб його перейти, треба утворити слова – дії протилежного значення.

Зайти – вийти;

Розв’язати – зав’язати;

Забігти – вибігти;

Зачинити – відчинити;

Одягнути – роздягнути.


(по дві дитини виконують вправи)

В-ль: Ось усі ми й перешли місточок. Діти а що ми можемо відчинити?

Д: Вікно.

В-ль: А що можна відкрити?

Д: Кробку, банку, скриньку.

В-ль: А що розгорнути?
Д: Книжку, цукерку.


В-ль: Які ви молодці, добре попрацювали, але казок так й не знайшли, можливо вони ховаються у наших зошитах?

(Робота у зошитах).

(після виконання завдань у зошитах діти сідають на стільці, «ходячи» ногами по килимочку та тримаючи в руках масажер - роблять самомасаж кінцівок)

(після того як діти виконали роботу у зошитах вони роблять собі самомасаж)

Фізкультхвилинка

За казками ми пішли,

Не одразу їх знайшли!

Ніжками ми тупали, кулачками стукали.

Пам’ятають казки нас,

Нахилились ми на «раз».

А на два ми піднялись,

І за руки узялись.

Всі по колу ми пішли.

Наші казочки знайшли.

(Діти виконують відповідні рухи)

В-ль: Ось і прийшли ми до наших казок, але вони усі сплутались між собою. Давайте їм допоможемо?

Дидактична гра «Збери казку»
Робота у підгрупах.

Дидактична гра «Добрий» - «Злий»

В-ль: Нарешті наші казки з нами!

Повертаємось ми нині

Із казкової країни.

У казках герої чемні.

Добрі ввічливі. Напевно,

Ви такими будьте,-

Казки не забудьте.

Малювання «ТЕРЕМКА» (за планом керівника гуртка малювання)

Підсумок В-ль: Чому ми сьогодні вирушили на пошуки казок?

Які казки вам подобаються?

На кого з героїв казок ви би хотіли б бути схожими? Чому?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.