Заняття "Весело граємось - математики навчаємось"

Опис документу:
заняття для дітей старшої групи з сенсорно-пізнавального розвитку. Удосконалювати кількісну і порядкову лічбу в межах 10. Закріплювати знання про цифри, склад числа 6. Поглиблювати знання про гроші. Вчитися зіставляти ціну товару з кількістю наявних грошей. Закріпити знання про геометричні фігури. Називати суміжні числа, використовуючи термін «числа-сусіди». Продовжувати ознайомлювати із структурою задачі, виконувати прості обчислення .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

НВК «ЗНЗ – ДНЗ» м. Дубно

Методичний кабінет

Конспект заняття

для дітей старшої групи

з сенсорно-пізнавального розвитку

«Весело граємось – математики навчаємось»

підготувала

вихователь старшої групи

Башинська Ольга

Володимирівна

Програмовий зміст:

Удосконалювати кількісну і порядкову лічбу в межах 10.

Закріплювати знання про цифри, склад числа 6.

Поглиблювати знання про гроші, що за гроші можна купити товар.

Вчитися зіставляти ціну товару з кількістю наявних грошей.

Закріпити знання про геометричні фігури.

Називати суміжні числа, використовуючи термін «числа-сусіди». Продовжувати ознайомлювати із структурою задачі, виконувати прості обчислення усно і за допомогою лінійки.

Оперувати поняттям «тиждень», визначати просторове розміщення предметів.

Вчити обґрунтовувати свої відповіді, відстоювати правильність свого міркування.

Розвивати логічне мислення, увагу.

Виховувати бажання займатися математикою.

Матеріал:

цифри, картки, гроші, листівки, звірі, геометричні фігури, таблиці, схеми, олівці.

Хід заняття

Вихователь: До нас на заняття завітала тітонька Сова. Вона хоче організувати лісову школу для звірят. Але звірята ще не підготовлені до школи, а сорока їм сповістила, що ви готуєтесь до навчання в школі, ходили на підготовку. І сьогодні вони завітали до нас, щоб трошки навчитися.

Чи згодні ви їм допомогти?

Привітайтесь із ними. В школу вони хочуть, а чи можуть йти до школи? Кожній людині, коли вона народжується, видають документ, по якому можна визначити вік людини. І у них є теж такий документ, називається він свідоцтво про народження. Але я нічого не можу зрозуміти, тут одні цифри. (Стукіт у вікно).

Сорока хоче нам допомогти і дає підказку. (Додаток 1 – Паспорти звірят) Щоб визначити вік звірят потрібно: закреслити цифру 1; тоді менші від 3 на одиницю; більші числа від 3 на одиницю; цифру 7; всі більші за число 7.

Отже, їм по 6 років, а вам? Покажіть а пальцях! (Діти показують на двох руках).

Отже, число 6 можна скласти з двох менших чисел. Погляньте на таблицю! (Додаток 2 - Таблиця Склад числа 6).

А зараз сідайте за столи. Візьміть картку із цифрою 1. (Додаток 3 – Картка з завданнями №1). На ній ви бачите завдання. Виконаємо завдання.

Завдання 1: «Доміно».

Завдання 2: «Потяг».

Завдання 3: «Суміжні числа».

Коли звірята збиралися до нас, їм мами дали гроші, щоб ви допомогли і підказали, яке шкільне приладдя потрібно їм у школі. Підемо до магазину «Шкільне приладдя». Зараз порахуйте, скільки грошей має кожне звірятко? (10). І за ці гроші придбаємо листівки.

Давайте пригадаємо, для чого потрібні гроші? Що таке товар?

Згадайте вірш, який ми вчили, коли ознайомлювалися із грошима. (Вірш).

Отже можна сміливо сказати, що ми вміємо рахувати. Швиденько йдемо до крамниці. (Додаток 4).(Діти купують за «гроші» листівки).

  • Скільки у тебе було грошей? (10)

  • Скільки листівок ти купив за ці гроші?

Віднесіть ці листівки до звірят, їх мами тепер будуть знати, що потрібно придбати до школи. (Сідають за столи).

Зараз давайте виконаємо ще декілька завдань. (Додаток 5 – Картка з завданнями №2).

Завдання 1: Геометричні фігури.

Завдання 2: Домалюй геометричну фігуру.

Завдання 3: Підбери кришку.

Тепер підійдіть до стола. Тут хтось побешкетував і порізав всі геометричні фігури. Нам потрібно скласти їх і віднести до звірят. Але віддати геометричну фігуру такого кольору, яка емблема у звірятка. (Додаток 6 – конверти з розрізаними геометричними фігурами).

Весела перерва. Фізкультурна хвилинка.

(Сідають за столи).

Ми вже вчимося розв’язувати приклади, задачі. (Таблиця «Клоун»)

Візьміть картку №3. (Додаток 7 – Картка з завданнями №3).

Завдання 1: Розв’язати приклади за допомогою лінійки.

Завдання 2: Визначити товщину, ширину.

Завдання 3: Кувшин.

Пригадаємо із яких частин складається задача. (Умова, запитання, розв’язок і відповідь).

(Виставляю цифрами розв’язок, а діти придумують умову задачі).

Зараз я вам прочитаю цікаві задачі. Ви уважно слухайте і покажете цифрою відповідь. (Додаток 8 - Цікаві задачі).

Хочу з вами ще програтися.

Гра «Що де знаходиться?» (Додаток 9)

Гра «Закінчи речення». (Додаток 10)

Вихователь: А тепер нам треба зробити схеми дороги, по якій звірята будуть йти до школи. На схемі є дві стежини. Одна – вузька, друга – широка і з калюжами. Від лісу до школи ми проведемо лінію пряму, не відриваючи руки, а із школи до лісу – ламану лінію, обминаючи калюжі, вверх-вниз. (Додаток 11).

Тепер зберемо картки на своїх столах і подаруємо звірятам. Заспіваємо їх пісеньку про те, що вчать у школі. (Діти співають).

Побажаємо їм старанно готуватися і з хорошими знаннями піти до школи тітоньки Сови.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
2
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!