Заняття в ЗДО з теми: "Подорож краплинки"

Опис документу:
Спрямоване на розширення уявлень дітей про воду: вода є у річках, водоймах, морях. формування знань про властивості води. Розвиває в дітей здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами. Вправляє в умінні висловлювати свою думку, Розвиває логічне мислення, творчість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Подорож краплинки

Програмовий зміст: Розширювати уявлення дітей про воду: вода є у річках, водоймах, морях. Продовжувати формувати знання про властивості води. Розвивати в дітей здатність встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами. Вправляти в умінні висловлювати свою думку, вміти відстояти своє судження. Розвивати логічне мислення, творчість. Виховувати допитливість, емоційно-позитивне ставлення до природи.

Тип заняття: спрямоване на уточнення і розширення знань

Методи: наочні, словесні, практичні

Прийоми:ігровий прийом, показ, розповідь,запитання, художнє слово, вправляння, оцінка

Матеріал: проектор, ноутбук, матеріал презентації,обладнання для дослідів

Підготовка дітей: знають властивості води, були учасниками дослідів, уміють робити висновки.

Підготовка вихователя:

Хід проведення.

(Діти під музику заходять до групової кімнати, стають півколом)

- Дітки,погляньте скільки у нас сьогодні гостей давайте подаруємо їм посмішку і один одному посміхнемось візьмемось за ручки і привітаємось.

Доброго ранку сонце велике,

Доброго ранку небо блакитне

Доброго ранку у небі пташки

Доброго ранку мені і тобі.

Капітошка: А мені? А мені?

  • Діти, чий це голос? Хто це до нас завітав?

Капітошка: Доброго дня, діти!!! Ви мене впізнали?

  • Діти, ви впізнали хто це????

Капітошка: Це я веселий і грайливий, Ка-пі-тош-ка

Живу скрізь: у хмаринці, у краплинці, у річці, в озері на морі..Гайда зі мною..

Капітошка запрошує нас у подорож А на чому люди подорожують?

Я вам пропоную вирушити в подорож на кораблику.

Пливе, пливе кораблик,
Гойдаючись на хвилі,
В невідомі далі,
До невідомої країни

Бо є тут вітрила, 
І щогла струнка, 
І корма, і канати...
і місця достатньо , 
Щоб нас покатати.

Сонечко сяє, сопілочка грає,

річка тече, човник пливе,

Правим веслом загрібаю,

лівим веслом загрібаю,

загрібаю обома веслами

Пливемо до Капітошки!!!!!!!!Видно його? ?НІ. Ще раз

Капітошка: Я вас вітаю!!! Знайомтесь ось тут я живу.

-Через луг струмочок біг,

у траві спочити ліг:

потягнувся на два боки-

став, як річечка широкий.

-Що це? (струмок)

З чого складається струмок?

Коли з’являється багато струмочків?

А що ж це Капітошка такий сумний?

Капітошка: Я люблю бавитись з водичкою, але друзів моїх зараз немає і мені стало сумно.

-Діти, а що можна пускати в струмочки?

Ось і у вас на столах є кораблики, давайте на них ми посадимо маленькі краплинки, друзів Капітошки. Візьміть у розеточках краплинки, приклейте їх. Пригадайте як наносимо клей, чим придавлюємо і витираємо залишки клею. Тепер візьміть кораблики на долоньку легенько подуйте на них і погляньте на екран он вони з’явились кораблики з краплинками, зрадів Капітошка і побіг з ними гратись.

Всі ці краплинки потрапили у річку і наповнили її.

Біжить річка по каменю,

По твердому, по крутому,

По гострому, по слизькому.

Біжить річка, дні та ночі –

Дороге каміння точить.

  • Що це дітки?

  • Чим наповнив Капітошка річку?

  • Звідки береться вода в річках? ( з джерел, поповнюється дощовою водою)

  • Що більше річка чи струмок?

  • Куди впадають річки? (Є річки які впадають у більші річки та в моря)Ось і нас Капітошка запрошує до моря. Яке море, яка вода на морі, хто був на морі?

  • Кажуть, що море безкінечне, це правда? (Ні, але воно дуже велике і нам так здається).

  • А де ж наш Капітошка? Щось його не видно, а я знаю куди він подівся. Сонечко пригріває і водичка випаровується піднімається вгору, так що Капітошку слід шукати у хмаринках. Він знову з’явиться коли буде дощик.

А давайте з вами утворимо дощ. 1-й стіл ви будете краплинки і будете робити ось так, а ви будете сильнішим дощиком ви будете терти долоньку об долоньку, а настпні будуть зливою і будуть долоньками плескати по ніжках, а всі інші – злива, вони тупають ногами.

- Звідки йде дощ?

Чи з усіх хмар йде дощ?

Де іде той дощ?

Де треба.Без дороги ходить скрізь – через поле, через ліс

А чи є у нього ноги?

Та нащо дощеві ноги, коли ходить без дороги.

А ось і Капітошка. Він до нас із дощиком прийшов. Приніс нам цікавинки заховав під скатертинку. І ми з Капітошкою пограєм його загадочки відгадаєм.

_що залишив нам Капітошка? Яка вода в склянках чиста чи брудна?Чи можна її пити?Звідки ви дізнались?Пропоную спробувати воду на смак. Чи має вона смак? Понюхайте, чи має вона запах?

Чаклунка::: Що це діточки тут роблять? З Капітошкою граєтесь, а мене не запросили, то ось вам. Діти що це з нашою водою? Яка вона стала?Чи можна пити таку воду?

Чаклунка: Я вас затоплю, напущу багато води і ви потонете.

А ми не злякались тебе бо врятуємось вхопившись за ті речі які не тонуть, а плавають на поверхні.

Чаклунка: А ви що знаєте такі предмети? Та я вам допоможу ось беріть.

Що дала нам Чаклунка? (цвях)

З чого він виготовлений? Чи буде він тонути давайте спробуємо?

Що зробив цвях ? Ми за залізні речі триматися не будемо бо вони потонуть.

А які речі не тонуть? Показуємо папір, сірник, тож треба братись за легкі речі які не тонуть наприклад пластикові пляшки.

Чаклунка: ух, які розумні, а ви знаєте де живе Капітошка?А треба берегти його будиночки?

А зараз я вам пропоную простгти ручки перед собою долоньками догори і уявити на них тепле сонечко

Як приємно гріє сонечко. Воно пригріло так, що крапельки води випарувалися давайте ми їх помістимо на хмаринку.

Ось наші крапельки перетворилися на хмаринку.

Та це ж велика хмара!

Хто там живе?

Давайте скажемо Капітошці До побачення! Він прийде до нас разом з дощиком, він потрібний і дорослим і малим, і весели і сумним і усьому живому, а найбільш таким малятам. Щоб з водичкою дружити і здоровими всім жити.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.