Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Природотерапія для дітей, що постраждали внаслідок воєнних дій
»
Взяти участь Всі події

Заняття "У бабусі на подвір ї"

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки)

21.01.2022

155

2

0

Опис документу:

Навчати дітей розпізнавати тварин за голосом, наслідувати їх, правильно називати тварин та їх дитинчат; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уміння слухати, логічне мислення; виховувати любов до тварин, бажання за ними наглядати.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: У бабусі на подвір ї.

Програмовий зміст: навчати дітей розпізнавати тварин за голосом, наслідувати їх, правильно називати тварин та їх дитинчат; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість, уміння слухати, логічне мислення; виховувати любов до тварин, бажання за ними наглядати.

Словник: активізувати вживання іменників: кішка, собака, корова, коза, свиня, кошенята, цуценята, телята, козенята, поросята; дієслів: гуляє, бігає, грається, їсть, лежить, стоїть.

Матеріал: клубочки різного кольору, картинки із зображенням тварин та їх дитинчат, картинки із зображенням житла тварин,їжа для тварин.


ХІД ЗАНЯТТЯ


І. Організаційний момент.


ІІ. Сюрпризний момент.

  • Подивіться, діти, які чудові клубочки я сьогодні знайшла, якого вони кольору? Як ви думаєте, хто б міг гратися цими клубочками?

ІІІ. Мотивація.

  • Ой, один клубочок покотився на подвір’я. Ви хочете дізнатися, куди він покотився? Тож давайте підемо слідком за ним. Подивіться, він прикотився на бабусине подвір’я.

ІУ. Робота над темою заняття.

Бесіда:

- До кого прикотився клубочок? (До котика).

- Котик який? (Пухнастий, рудий, маленький).

- Що він робить? (Бігає, вмивається, спить, ходить, співає пісеньку). Яку?

- Подивіться, що роблять інші тварини?

(Діти розглядають сюжетні картинки і розповідають, що роблять тварини).

  • Хто зображений на картині? Що є у вашої тваринки? (Розглядають та називають частини тіла). Як рухається тваринка?

Д/гра «Хто в будиночку живе?»

Мета: впізнавати тварин за голосом.

(Діти підходять до будиночків і питають: «Хто в будиночку живе?». Чути запис голосів тварин. Діти називають тварину за її голосом. Потім за картинкою визначають тварин та їх дитинчат: кішка і кошенята, коза і козенята, собака і цуценята, корова і теля, свиня і порося).



Д/гра «Хто як кричить?»

Мета: вміти наслідувати голоси тварин, відпрацьовувати інтонаційну виразність мовлення.

(Діти наслідують голоси тварин. Спочатку дорослих, а потім їх дитинчат).


Д/гра «Почастуй тваринку»

Мета: закріплювати знання дітей про те, чим харчуються свійські тварини.

  • Тваринки зголодніли їх треба почастувати. Але, що робити? Вся їжа лежить у купі?. Кого і чим ми будемо годувати7

(Корівку нагодуємо травичкою, кішці дамо молока, …)


Підсумок.

  • Тваринки вже не голодні і дякують діткам. Яких тварин ми зустріли у бабусі на подвір’ї? які тварини вам найбільше сподобались? Чому?.











Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.