ЗАНЯТТЯ – ТРЕНІНГ : «КОМПЛІМЕНТИ, КОМПЛІМЕНТИ … НАЙПРИЄМНІШІ МОМЕНТИ!»

Опис документу:
ЗАНЯТТЯ – ТРЕНІНГ : «КОМПЛІМЕНТИ, КОМПЛІМЕНТИ … НАЙПРИЄМНІШІ МОМЕНТИ!»проведений під час "Кольрового тижня". Мета. Формувати комунікативні вміння учнів, вміння правильно користуватися етикетними нормами, доречно використовувати їх в різних життєвих ситуаціях; вчити говорити один одному ласкаві та ніжні слова

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЗАНЯТТЯ – ТРЕНІНГ : «КОМПЛІМЕНТИ, КОМПЛІМЕНТИ … НАЙПРИЄМНІШІ МОМЕНТИ!»

Мета. Формувати комунікативні вміння учнів, вміння правильно користуватися етикетними нормами, доречно використовувати їх в різних життєвих ситуаціях; вчити говорити один одному ласкаві та ніжні слова, відрізняти компліменти від лестощів; збагачувати активний словник учнів формулами мовного етикету; виховувати ввічливість, бачити гарні риси та відчувати душевний стан інших людей, бажання робити добро

ХІД ЗАНЯТТЯ - ТРЕНІНГУ

I . Вітання

Сказати «Добрий день» - так просто

І так приємно чути й любо,

Коли і діти , і дорослі

Добра і щастя зичать людям.

- Посміхніться один одному, бо через усмішку людина дарує іншим тепло своєї душі.

II. Повідомлення теми та мети заняття

Сьогодні ми згадаємо, як правильно вітатися та дякувати, будемо говорити один одному компліменти і втішати інших. Але головна мета нашого заняття – вчитися з повагою ставитися до інших людей та робити добро.

III. Робота над змістом заняття

1.Продовжіть вірші

Розтопить серце всякого

Сердечне слово … (Дякую)

Зазеленіє навіть пень,

Коли почує … (Добрий день)

Коли тебе впіймають раптом за підказку,

Ти вчителю сказать повинен … (Вибачте, будь ласка)

Коли згасає сонце у росі

Й зоря лягає лагідно на плечі,

Серед знайомих, рідних голосів

Ми чуємо привітне … (Добрий вечір)

Щоб знову зустрітись в годину призначену

Кажу щиро завжди я всім … (До побачення)

Вчитель.

- Для чого в мові вживають ці слова?

- Які ще ввічливі слова ви знаєте і вживаєте в мові?

Ми не можемо зробити всіх людей щасливими , але можемо подарувати їм часточку доброти, щирості та любові приємними словами і своєю турботою.

Учень.

Не бійтесь говорити компліменти,

Та спробуйте добром засіять ниву,

Даруйте посмішку усім інтелігентно,

Щоб кожен поряд з вами став щасливим.

Учень.

Людей спочатку похваліть, не ганьте

За, навіть кепсько, зроблену роботу,

В найгіршій ситуації даруйте

Те слово, що пробуджує щедроти.

3. Складання асоціативного куща «Комплімент»

- Що ви уявляєте , коли чуєте слово «комплімент»?

Висновок.

Комплімент – це особлива форма похвали, поваги, визнання, люб`язності, приємні слова. Компліменти кажуть з різних причин, але зазвичай вони приносять задоволення і піднімають самооцінку людини.

4. Гра «Чарівний пень»

(Пеньок-стілець ставлять посередині). Діти промовляють:

«Хто між нами красивіший?

Хто між нам щасливіший?

Швидко нам відповідай .

На чарівний пень сідай!»

(Той, хто сідає на пеньок позбувається всіх своїх поганих якостей)

Діти говорять тому, хто сидить на пеньку, компліменти про його якості, вчинки, зовнішній вигляд

Я радий , що ти…

Мені подобається, що ти…

Ти сьогодні…

Приємно, коли …

Вчитель.

Кажучи комплімент, потрібно бути чесним та відвертим, наші слова не повинні містити лестощів.

5. Дібрати компліменти для хлопчика і дівчинки.

(На дошці зображення дівчинки і хлопчика. На партах на картках-сердечках компліменти).

6. Спробуйте знайти щось позитивне в цих героях і сказати і їм комплімент.

На дошці зображення Баби Яги, Карабаса … Скажіть, а чи завжди вчинки людей заслуговують компліментів?

7. Інсценування вірша

Учень.

Не знаю чого це на мене так сердяться в школі?

Та я ж не чіпаю нікого ніколи,

Ні з ким не сварюся, сиджу собі тихо,

А з цього виходить одне тільки лихо.

Оце я сказала – така в мене звичка –

Що в Галі , як мишачий хвостик косичка.

Що в Каті спідничка – неначе з рогожі,

Та ще й черевички на човники схожі.

Що в Тані волосся нечесане досі,

Що очі в Мар’янки маленькі та косі.

Що в зошиті Лесі самі тільки плями:

Напевне, бруднющими пише руками.

Я ж правду кажу їм… І що тут такого.

Та ж я не чіпаю ніколи нікого.

Сиджу собі тихо і в школі, і вдома.

Вчитель

- Як ви вважаєте, чи є друзі у дівчинки? Чому?

Хтось веде себе нечемно, ображає інших , ранить словом.

Що ж потрібно сказати в цьому випадку? Або змовчати?

В такому випадку потрібна критика. Критика – це вказівка на недоліки, негативне ставлення до чогось.

Учень.

У суперечках не кидайтесь злістю,

Лихі слова забудьте і відкиньте,

Зрадійте враз непроханому гостю

І біль чужий душею зрозумійте.

Вчитель.

Робити компліменти зовсім не складно. Можна почати з родичів і друзів. Наприклад, сказати вранці мамі, як вона добре виглядає, а бабусі подякувати за її смачнющі пиріжки. Прийдеш до школи скажи сусідці по парті, яка в неї чарівна посмішка. Коли ви побачите результат, то буде хотітися подарувати радість і іншим людям. Тим більше, що роблячи компліменти, ми не тільки даруємо радість оточуючим, а й самі отримуємо її.

8. Заповнення «Серденька друзів».

У кожного з вас на парті є сердечко. Напишіть на ньому своє ім`я. Передавайте сердечка з парти на парту, щоб кожен зміг написати вам комплімент .

Кожен з вас може стати добрим чарівником. І для цього зовсім не потрібна чарівна паличка. Чарівник – це добра людина, яка дарує радість іншим.

Ці сердечка покладемо в «Щоденник» і кожного ранку, відкриваючи його, будемо бачити які ж ми всі гарні! І це справді так! Ви – найкращі! І я вас дуже люблю!

IV. Підсумок заняття

Кожен з вас може стати добрим чарівником. І для цього зовсім не потрібна чарівна паличка. Чарівник – це добра людина, яка дарує радість іншим.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн