Заняття. Тема: Засоби спілкування.

Опис документу:
Мета: Підготувати артикуляційний апарат до правильної вимови звука [c]; розвивати координацію рухів рук, дрібну моторику, пам'ять, увагу; формувати вміння узгоджувати рухи і мовлення. Обладнання: предметні картинки, матеріал для звукового аналізу слів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Тема: Засоби спілкування.

Мета: Підготувати артикуляційний апарат до правильної вимови звука [c]; розвивати координацію рухів рук, дрібну моторику, пам'ять, увагу; формувати вміння узгоджувати рухи і мовлення.

Обладнання: предметні картинки, матеріал для звукового аналізу слів.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

  2. Звук і буква [У].

  3. Пригадування розглянутих на фронтальних заняттях малюнків на [У] – гра «Телефон».

  4. Гра на розвиток уваги і памяті з чотирма картинками на звук [У] «Що змінилося?»

  5. Вправа на розвиток звукового аналізу (виділення наголошеного голосного) «Назви перший звук» (Уля, учень, Умка).

  6. Розвиток пасивної лексики – пригадати і класифікувати назви овочів і фруктів – дидактична гра «Сад-город».

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»