Заняття Тема: Закріплення звука [ж] у віршах, скоромовках, іграх.

Опис документу:
Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [ж] у віршах, скоромовках, іграх; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять; продовжувати готувати артикуляційний апарат до постановки звука [р]; виховувати інтерес до логопедичних занять. Обладнання: предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття Тема: Закріплення звука [ж] у віршах, скоромовках, іграх.

Мета: Виробляти в учнів вміння правильно вимовляти звук [ж] у віршах, скоромовках, іграх; розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять; продовжувати готувати артикуляційний апарат до постановки звука [р]; виховувати інтерес до логопедичних занять.

Обладнання: предметні картинки, альбом А.Я.Малярчук.

Хід заняття:

І. Організаційний момент.

ІІ. Основна частина.

  1. Звук [ж] (подовжена вимова).

  2. Складові ряди:

ЖДА-ЖДО-ЖДУ-ЖДИ ДЖА-ДЖО-ДЖУ-ДЖИ

ЖДО-ЖДУ-ЖДИ-ЖДА ДЖО-ДЖУ-ДЖА-ДЖИ

ЖДИ-ЖДО-ЖДА-ЖДУ ДЖУ-ДЖИ-ДЖО-ДЖА

АЖН-ОЖН-УЖН-ИЖН ЖНА-ЖНО-ЖНУ

ОЖН-УЖН-ИЖН-АЖН ЖНО-ЖНА-ЖНУ

НЖА-НЖО-НЖУ-НЖИ

НЖО-НЖУ-НЖИ-НЖА

  1. Пригадування слів на звук [ж] – ігри «Телефон», «Телеграф», «1-2-3» (визначення місця звука у слові).

  2. Звуковий аналіз, друкування слів (вуж, ніж, жаба).

  3. Заучування вірша «Жатка»:

Жатка жваво жито жне.

Жатку жнець не дожене.

  1. Змінити речення (ти, він, ми, ви, вони):

Я лежав у ліжку.

Я їв пиріжки.

Я купив книжку та ложку.

  1. Повторювання скоромовки:

Їж, їж, їж – на столі лежить ніж.

Уж, уж, уж – біля води лежить вуж.

Аж, аж, аж – ми пофарбували гараж.

Орж, орж, орж – ми їмо корж.

  1. Підготовка до постановки звука [р]. Вправи: «Чашечка», «Барабан», «Гармошка», «Конячка», «Грибок», «Кулемет».

ІІІ. Підсумки заняття.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»